Jump to content

Photo

Vad läser du just nu?

• Please log in to reply
983 replies to this topic

#776 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 14 April 2008 - 03:24

Jag har just läst dom tre första numren av Godland och jag gillar. Dom har legat på hårddisken ganska länge nu men till slut kom jag för mig att kolla in dom. Jag tror det har lite med den egensinniga teckanarstilen att göra. Det påminner mycket om superhjäteserier från Marvel på 80-talet vilket känns väldigt udda för en Image serie från 2005. Men när man väl börjar läsa passar det faktiskt in. Helt klart en serie jag kommer att fortsätta läsa. :)

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter

#777 DanielSchenström

DanielSchenström

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,025 posts
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 14 April 2008 - 05:53

Jag har läst den senaste Brand New Day-storyn (den andra) nu, och jag tycker det börjar kännas lite krystat. Det känns som tidningen behandlas lite som en komediserie och författarna överanstränger sig för att få med så mycket lustigheter som möjligt.
Jag ogillar också färgläggningen som de kör med med sin akvarelliknande stil.
Berättelsen som sådan känns som mer förberedande inför sånt som komma skall, och är inte en riktig avslutning.

Jag har också börjat läsa genom Legion of Superheroessviten i Action Comics. Jag har ännu inte alla delar men hittills är berättelsen spännande och att Gary Frank står för tecknandet är ju långt från en nackdel. Däremot stör jag mig oerhört att Clark Kent återigen är den där tråkfumlige figuren från innan Crisis igen. Hade jag vart Lois hade jag begärt skiljsmässa tills han skärper sig och är sig själv igen, som han varit en låååång tid sen efter Byrne gjorde om honom.
Och här ligger lite av problemet med DC just nu också, Legion of Superheroes visas här som att ha träffat Clark precis som i föreCrisis, fast det etablerats under yrnes sväng att de aldrig gjort det.
Jag hoppas senaste Crisis som jag inte läst än (Infinite) svarar på varför det är såhär.

Jag skulle kanske kalla det ett problem med de två stora serieförlagen i allmänhet. Nuförtiden jagas försäljningssiffror mycket mer, och nya heta skapare tas ombord och ges tillstånd att göra vad de vill utan att tänka på etablerad historia vilket ger en skjuts pengamässigt och leder till mer sånt.

#778 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts
  • Interests:Serietidningar, musik, film och litteratur.

Posted 14 April 2008 - 06:10

Jag har läst den senaste Brand New Day-storyn (den andra) nu, och jag tycker det börjar kännas lite krystat. Det känns som tidningen behandlas lite som en komediserie och författarna överanstränger sig för att få med så mycket lustigheter som möjligt.
Jag ogillar också färgläggningen som de kör med med sin akvarelliknande stil.
Berättelsen som sådan känns som mer förberedande inför sånt som komma skall, och är inte en riktig avslutning.

Det som är bra med Brand new day (hur länge ska de kalla nya Spider-man-serier för Brand New-day serier egentligen?) är att om man inte gillar en arc dröjer det mindre än en månad innan du får läsa nästa. Tyvärr var inte storyn efter den som du har läst någon höjdare heller, men den som började för knappt två veckor sen är faktiskt riktigt schysst. Framförallt väldigt snyggt tecknad.

Jag skulle kanske kalla det ett problem med de två stora serieförlagen i allmänhet. Nuförtiden jagas försäljningssiffror mycket mer, och nya heta skapare tas ombord och ges tillstånd att göra vad de vill utan att tänka på etablerad historia vilket ger en skjuts pengamässigt och leder till mer sånt.

Jag tycker problemet med jakten på försäljningssiffror snarare är att de inte vågar ta ut svängarna och utveckla sina serier som jag skulle vilja. Fast visst är det ett problem, särskilt för fans som följt serierna länge, att de i många fall struntar i den etablerade storyn. De läsare som följer serier under många år är nog i ganska kraftig minoritet, och det blir lättare att sälja serier till nytt folk om det är lätt att sätta sig in i serierna.
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.

last.fm Filmtipset

#779 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 21 April 2008 - 22:21

Har upptäckt att biblioteket i Gävle har en massa serier och de gånger jag besökt det nyligen har jag läst Green Arrow Quiver av Kevin Smith. Har börjat gilla den figuren på senaste tiden, så det är kul att få läsa en serie med honom. Gillar speciellt Smiths dialog, som när GA träffar Aquaman och återförenas med JLA.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.

"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#780 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 22 April 2008 - 14:40

Har precis läst de 17 nummer som handlar om SInestro Corps, och det var helt klart bra. Många bra tecknare som Van Sciver, Ivan Reis med mera.

Har inte läst så mycket om Green Lantern tidigare (senast var det när Gigant var i Sverige på 90-talet och Hal var Parallax. Om jag miss rätt), men kommer nog försöka få tag på mer av detta framöver. Ska bli intressant 2009 med Black Lantern. Zombies, någon?

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<

#781 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 23 April 2008 - 15:15

Jag har läst de tre första one shotsen med Brit som Robert Kirkman skrev. Rätt så trevlig bekantskap får jag säga. Stilen påminner mycket om Invincible där humor, drama och våld blandas på ett bra sätt. Brits enda superkraft är att han är osårbar. och då menar jag osårbar, inte ens en atombomb ger honom en skråma. Det kombinerat med att han inte har någon superstyrka (som annars ofta går hand i hand) gör att slagsmål med bad guys blir rätt så underhållande. Tyvärr var tre one shots allt det blev för Kirkmans del men Brit har sedan en tid tillbaka börjat komma ut som vanlig tidning i månadsutgivning (eller iaf vad Image kallar månadsutgivning) med Bruce Brown som författare istället för Kirkman. (som dock fortfarande håller i trådarna i form av redaktör) Jag har bara hunnit läsa första numret där men det verkar fortsätta i samma anda.

Edited by Wylie Times, 23 April 2008 - 15:16.

-Gangstagrass

#782 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts

Posted 23 April 2008 - 20:02

Köpte (tillsammans med en hel hög annat kul) Black Hole från Bokus och läser om den nu. Ni som är vana läsare av den här tråden vet att det är en serie jag håller väldigt högt. Jag köpte den svenska utgåvan som ges ut av Shibstedts förlag (samma förlag som ger ut Spidde och X-MEn på svenska). Och gosse ( :P ), det är den mest prisvärda svenska "seriebok" jag NÅGONSIN har sett! Den är tjock, inbunden, snygg och med bra tryck. Dessutom klart godkänd översättning och en überbra serie. Allt detta för ett pris på bara 109 svenska riksdaler. Skulle uppmana alla som gillar serier att köpa den. Går det att bli besviken?
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.

last.fm Filmtipset

#783 PredaBot

PredaBot

Rear Admiral

• Moderator
  • 2,983 posts

Posted 23 April 2008 - 21:03

Hmm..! Så schibstedts böcker torde bli med bra kvalitet och ett förmånligt pris? Jag är förvånad, med tanke på hur dyra i jämförelse med vad man får, som deras reguljära tidningar är.

#784 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts

Posted 24 April 2008 - 06:03

Hmm..! Så schibstedts böcker torde bli med bra kvalitet och ett förmånligt pris? Jag är förvånad, med tanke på hur dyra i jämförelse med vad man får, som deras reguljära tidningar är.

Jag också. Boken kostar liksom lite drygt två av deras serietidningar och för det får man väldigt mycket serier för pengarna.

last.fm Filmtipset

#785 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 25 April 2008 - 01:36

Jag läst första Newuniversal samlingen som äntligen kom i TPB för ett tag sen. (Marvel är verkligen sega på utgivningen mellan HC och TPB) Och det var faktiskt bättre än jag väntat mig. Jag laddade ner och läste första numret när det kom men det är verkligen bara intro. Hela första arcet är i stort sett ett intro och det blir bara bättre och bättre för varje nummer. Ellis bygger upp det på ett mycket stiligt sätt vilket gör det väldigt jobbigt nu när fortsättningen inte ens har börjat komma ut i lösnummer än. (Börjar i maj) Och då kan man ju fort räkna ut att någon TPB som samlar dom numren lär jag inte få läsa förrän typ nästa höst. :( Salvador Larroca teckningar är verkligen ursnygga också. Förhoppningsvis stannar Ellis kvar på den här titeln tills han berättat hela storyn och förhoppningsvis tar han inte ett lika långt uppehåll mellan nästa arc. Helst inget alls.

Jag läste också vol. 9 av Powers - Psychotic som fortsätter utvecklas på ett spännande sätt. Just nu undrar jag vad sjutton det är som pågår med Deena Pilgrim som fått krafter efter att hon blev torterad av den där snubben i förra arcet. Jag blev aldrig riktigt klok på om hon hade krafterna "dormant" hela tiden eller om hon fick krafterna av snubben när hon dödade honom. Weird men spännande. Men kan inte anklaga Bendis för att göra tidningen stel iaf som annars vore lätt med den här grundpremissen. Speciellt inte efter Forever arcet.

-Gangstagrass

#786 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 01 May 2008 - 02:28

Scott Pilgrim Gets it Together. Den fjärde volymen i den sjukt bra och roliga serien om slacker/musiker/TV-spelsnörden Scott Pilgrim. Jag förökte dra ut på det men nu är jag i kapp och nästa del kommer antagligen inte förrän till hösten och därefter ett år till den sista volymen. :( Tills dess får jag trösta mig med Bryan Lee O'Malleys andra serie Lost At Sea. Också dags för en Ramona avatar. :)

Edgar Wright håller på med en filmatisering av Scott Pilgrim där Michael Cera är påtänkt som titelkaraktären. Fast även om det är två väldigt begåvade människor är jag mer än lovligt skeptisk.

Edited by Wylie Times, 01 May 2008 - 02:28.

-Gangstagrass

#787 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 20 May 2008 - 18:40

Nu har jag "äntligen" läst färdigt Spider-man: The Other, efter att bara ha läst de första 6 delarna som släpptes under egmonts serieflagga.

en sak jag lärt mig är att jag verkligne INTE gillar Pat Lee's stil. Den känns kluttrig och amatörmässig, om jag får vara såpass kritisk.

Sen storyn då.. nja, jag vet inte riktigt vad man ska säga. såhär i efterhand var det ju verkligne något onödigt, då man, såvitt jag vet, inte fått se honom använda sina nya krafter i en sån utsträckning som vi har fått se i denna arc. Det mesta sköttes ju av Iron Spidey-dräkten, såvitt jag vet.
Att han skulle ha kunnat ha fler krafter från början kan jag köpa, 16 årig grabb, älskar vetenskap, Flugan etc. Jag kan förstå varför han inte grävde vidare om sina krafter.

Även om det nu känns som en lite halvt-om-halvt tam ursäkt för att ge honom Wolverine-liknande klor..

Jag hade velat se mer av detta, men det lär väl inte hända nu når BND är igång och det mesta har "glömts" Hade velat se Monster-spidey igen, det var länge sen. (Coh då inte i Humberto Ramos stil :urk: )

#788 PredaBot

PredaBot

Rear Admiral

• Moderator
  • 2,983 posts

Posted 20 May 2008 - 21:58

Ja Hofling, Pat Lee är en riktigt dålig konstnär... Och för övrigt ett skällsord i Transformers-kretsar då han stal en hel del pengar från två av sina företag, då han hade licensen för såna serier, och lämnade sina anställda utan pengar för en hel del serier dom gjort åt han.

En riktigt ful fisk.

Själv började jag nyligen läsa GÖdland igen, den enda Image-serie förutom Spawn som jag någonsin varit intresserad av. :) Läste liksom Wylie dom 3 första numren och blev lite besviken. Serien hade nämligen hypats något så oerhört på Newsarama och dylika forum, som en perfekt hyllning till Marvels 60-tals och kosmiska serier.

Men Joe Casey är inte nån Stan Lee, och Tom Scioli är då verkligen ingen Jack Kirby, John Buscema eller John Romita.

Serien kändes till och med lite löjlig och tråkig, t ex med skurken som har sin skalle flytande i droger.

Jag gav den nyligen en chans till dock, då några av dom senare omslagen jag sett verkligen kittlade min fantasti. Och det är jag ganska glad för. Visst, ibland spårar Casey ur lite väl mycket, och i vissa nummer varierar Scioli's tecknarskap ganska mycket, med taffliga linjer och anatomi som är lite sisådär, men överlag är det en väldigt underhållande serie.

Särskilt några av designerna är verkligen något alldeles extra. Särskilt Maxim - Rymdbulldogen och Iboga - den Kosmiska Överguden sticker ut där.

Skulle bli jättebra actionfigurer. :D

#789 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts

Posted 24 May 2008 - 13:53

Haha, Pat Lee verkar vara ett riktigt svin :P

För Spider-man-fansen kan jag kanske muntra upp stämningen med att säga att den arc som håller på för tillfället i Amazing Spider-man är rätt trevlig. Snyggt, mysigt och klassiskt. Och en lite läskig och psykotisk skurk ;)

I veckan läste jag den nya "serieromanen" Simons 120 dagar av Simon Gärdenfors som är lite skandalaktig. Den handlar om författaren själv som ger sig ut på en resa, och knullar (nästan alltid UTAN kondom), knarkar, dricker, tafsar på 16-åringar och beter sig allmänt svinigt. Man inser rätt snabbt att Simon är ett riktigt svin, men ett ganska charmig sådant. Han har ett program på ZTV som är ganska underhållande, och går att se på deras hemsida. Handlar om skräpkultur och sånt, serietidningar osv. Det som är bra med boken är att det är ett bra flyt i storyn och bilderna och att man får en inblick i Serie-Sverige. Och det där Serie-Sverige verkar vara ett riktigt skitigt och äckligt litet land, med ett fåtal inblandade personer där alla känner alla, alla har sex med alla och alla knarkar med varandra. Inget jag känner mig särskilt pigg på. Det som är sämst med boken är att han lämnar ut namn och sånt på en massa människor som han har sex med, knarkar med och beter sig svinigt emot. T.ex. en tjej från min hemstad som är serietecknare och förmodligen alla Norrköpingsbor känner till mer eller mindre lämnas ut rätt vågat och omfattande i boken. Finns mycket att ifrågasätta...men så upprörande är det ändå inte. Mest en axelryckning. Bäst av allt är nog att serien är helt ny och bara kostar 39 spänn för nästan 400 sidor serier (visserligen bara två rutor per sida, men ändå). Är man intresserad av alternativa serier är den kanske läsvärd, men själv väntar jag nog hellre på att få svinga mig vidare med Spidde om två veckor då upplösningen på månadens arc kommer. :)

Edited by Spidde, 24 May 2008 - 13:54.

last.fm Filmtipset

#790 super85

super85

Forward Admiral

• Moderator
  • 4,705 posts

Posted 04 June 2008 - 14:45

Plockade upp All-Star Superman #10 och #11 igår när jag var på Comics Heaven. Den tidningen är F*n en av de bästa, om inte den bästa serietidningen som getts ut de senaste 3-4 åren. Alldeles underbart.

Plockade även upp några nummer av Batman RIP och Final Crisis #1 har dock inte läst dem än.

Alla skrivna av Grant Morrison :) .

Förutom det så läste jag det avslutande double sized slutet på Richard Donner/Geoff Johns/Adam Kubert "Last Son" Superman berättesen. Typ "ok" men inget mer spännande, och att man väntade ett halvår på avslutningen...heh. Fint tecknat, men inte värt förseningarna.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#791 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts

Posted 08 June 2008 - 11:01

Händer inte så mycket i den här tråden? Är folk lata med serieläsandet, eller vad är grejen? :P

Måste tyvärr säga att jag tröttnat lite på Amazing Spider-man. Första månaden med Brand New Day var kul och snöstoryn var hur snygg som helst, men annars känns det mest som en overload av serier. Tre tidningar per månad av kvalité som mycket väl kan ifrågasättas gör mig lite tveksam till min fortsatta läsning. :(

Jag har läst Whedons sista Astonishing X-Men också i form av Giant Size Astonishing X-Men och slutet var helt OK. Har inte riktigt gillat de senaste "arcsen" men helt OK läsning är det ändå. Ser mycket fram emot Astonishing X-Men i Ellis regi som kommer i juli. Kommer nog bli rätt nice. Mer jordnära, den första storyn handlar om en mutant-seriemördare. Kan bli kul. Och Storm och Dazzler verkar vara stadiga medlemmar :) En sketch-book är ute nu med nya designer på dräkter m.m. och det ser verkligen schysst ut. Inga större förändringar visserligen, men helt klart snygga dräkter.

Har också läst de nya American Splendor och de är bra som vanligt :)

Bäst just nu är dock Kick-Ass av Mark Millar och Romita Jr. Fyfan vilken schysst serie. Den har allt som Spider-man inte har. Tre nummer har utkommit hittills och den verkar sälja sjukt bra och redan efter tre nummer är det bestämta att det ska göras långfilm av serien :) Det tredje numret var lika bra som de tidigare med en cool och extremt blodig avslutning. Kick-Ass är ett fenomen och jag rekommenderar alla att haka på tåget redan nu. Det är en våldsam, välskriven och cool serie med snygga bilder och mer och bättre referenser till modern pop-kultur än någon annan serie just nu. Som en mer våldsam och jordnära (inga superkrafter här inte) Runaways. Och eftersom Runaways är totalt uppfuckad av Whedon och utkommer med ett nummer per halvår (om man har tur) är det här det enda riktiga alternativet för oss som gillar välskriva och träffsäkra ungdomsskildringar i rå serieform :)

Edit: Måste tillägga att den pågående arcen i Uncanny X-Men är riktigt festlig. Kanske inte så jättebra, men gosh så trevlig den är. Handlar om en mutant som gör om San Fransisco till hur staden såg ut på 60-talet med hippies och peace and love. Hela staden och dess invånare är förändrad. Det är riktigt kul att se Cyclops, Emma Frost m.fl. i hippie-versioner av sina dräkter. Hög mysfaktor.

Edited by Spidde, 08 June 2008 - 11:03.

last.fm Filmtipset

#792 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 08 June 2008 - 11:11

Just nu är det halvkul med Spidde, men jag har full tro på att det kommer att bli riktigt bra framöver, det kan inte vara en jämn kvalitet med "mindblowing" berättelser hela tiden. Men jag tycker fortfarande att de är kul och mysiga. :)

Precis nu har jag också läst slutet på Whedons Astonishing X-Men, och jag gillade det verkligen. Har gillat hela hans "run" i och för sig, det har känts som en modern men respektfull uppdatering av Claremonts/Byrnes Uncanny X-Men, precis som Grant Morrisons gjorde, och jag har njutit av varje nummer. Det finns inte lika många serier numera som kan ge mig en riktig "wow-upplevelse" (eller aha-upplevelse/katharsis som vi pratar om i litteraturvetenskapen), men Whedons Astonishing X-Men var verkligen en av de serier som klarade av det. :thumbsup:

Edited by Kermit, 08 June 2008 - 12:57.

*Hockey och superhjältar*

#793 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts

Posted 09 June 2008 - 18:06

Jo, jag tror också att de kommer lyckas få till något riktigt bra med Amazing Spider-man förr eller senare. Men det känns inte som den sammanhängande storyn är tillräckligt stark/intressant för att man ska vara riktigt intresserad nog att följa serien varje vecka.

Att Astonishing X-Men var väldigt lik Claremonts/Byrnes Uncanny X-Men håller jag med om (t.ex. en karaktär som försvinner/"dör" men alla vet ju att hon kommer komma tillbaks förr eller senare. Och massa tråkiga aliens :P ). De flesta tycker ju det är jättebra, men själv hade jag hellre sett att de gått vidare på spåret som Grant Morrison påbörjade med New X-Men. De serier som kommer nu verkar vara lite i den andan :) Men en sak som jag kommer minnas med Whedons run av Astonishing X-Men var att den alltid var extremt snyggt tecknad, och jag hoppas att serien kommer fortsätta vara lika snygg. Och karaktärerna var faktiskt väldigt välskrivna, även om jag inte tycker att serien hade någon egentlig karaktärsutveckling.

last.fm Filmtipset

#794 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 09 June 2008 - 21:47

Ja, Cassaday är verkligen en extremt duktig tecknare. Hans stil är väldigt snygg och ren.

#795 super85

super85

Forward Admiral

• Moderator
  • 4,705 posts

Posted 25 June 2008 - 16:08

Batman:RIP är en spännande story, har läst de två nummren som publicerats I Batman och måste säga att det är riktigt spännande.

Final Crisis #1 var sådär, intro till en intressant story men vi får se om det blir en klassiker eller inte. Andra nummret kommer ju ut idag. Trinity är en tidning värd att kolla upp tycker jag, Kurt Busiek skriver och Mark Bagley tecknar Batman, Superman och Wonderwoman, och det är en weekly :) .
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#796 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 26 June 2008 - 00:20

Mark Bagley + Batman + Superman = Awesome!
Nåt jag helt klart ska kolla upp!!

#797 PredaBot

PredaBot

Rear Admiral

• Moderator
  • 2,983 posts

Posted 26 June 2008 - 18:42

Jag kommer kanske kolla upp Trinity... Men jag ids fanimig inte läsa varenda vecka. En gång i månaden, i en version utan backups blir det för mig. Ids inte med mer än grunden.

Blir redan sjukligt mycket att läsa, ju...

Final Crisis har jag inte idats ta mig en titt på än, men kommer säkerligen att göra det, eftersom man annars inte kommer ha en susning om varför DC universat ser ut som det gör efteråt. :P

#798 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 26 June 2008 - 19:00

Jag har läst de senaste arcen i The Boys och Dynamo 5 samt D5 annual. Dom fortsätter vara underhållande båda två fast på väldigt olika sätt... :)

Jag har också läst ikapp mig på Brit som funkar nästan lika bra utan Kirkman.

Jag börjar vara sugen på att beställa också, många bra TPBs som kommer i juli men jag vet inte om jag har råd....

-Gangstagrass

#799 PredaBot

PredaBot

Rear Admiral

• Moderator
  • 2,983 posts

Posted 27 June 2008 - 21:12

Läst nåt mer av GÖdland? :) Du har ju en sådär 20 nummer till att beta av.

Själv så läser jag... Spider-man: ONE. MORE. DAY.

#800 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 28 June 2008 - 01:02

Läst nåt mer av GÖdland? :) Du har ju en sådär 20 nummer till att beta av.

Nej jag ska beställa första TPBn har jag tänkt. Förhoppningsvis snart. :)

Däremot har jag börjat läsa Grant Morrison's New X-Men. Börjar rätt lovande faktiskt.

-Gangstagrass