Tur att jag köpte "Runes of the Earth" (första i "Last Chronicles of Thomas Covenant") samtidigt, så jag har nån fantasy att läsa i julhelgen.
ARGH!/*snyft*
Posted 21 December 2007 - 16:30
Tur att jag köpte "Runes of the Earth" (första i "Last Chronicles of Thomas Covenant") samtidigt, så jag har nån fantasy att läsa i julhelgen.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 21 December 2007 - 16:45
Edited by Cartman, 21 December 2007 - 16:45.
Posted 21 December 2007 - 17:25
Inga problem med det. Men det blir ju aldrig torrt i tumlaren
Den stannar efter en timma, så man är tvungen att gå ner och dra i gång den igen. Så går jag ner efter ännu en timma och så är det fortfarande inte torrt fast den stannat
Kanske har lagt i för mycket
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 21 December 2007 - 17:34
Posted 21 December 2007 - 17:49
Nu har jag tagit upp allt och lagt den vikta tvätten på en stol för extra torkning innan det åker in i byrån.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 21 December 2007 - 17:53
Trist när det blir så. Hoppas att det bara är en engångsföreteelse.
Posted 21 December 2007 - 22:54
Dra igång? Sitter det ett snöre i den, som på en motorbåt eller motorsåg?Tvättdag.
Inga problem med det. Men det blir ju aldrig torrt i tumlaren![]()
Den stannar efter en timma, så man är tvungen att gå ner och dra i gång den igen. Så går jag ner efter ännu en timma och så är det fortfarande inte torrt fast den stannat![]()
Kanske har lagt i för mycketmen jag har aldrig haft det problemet förut att jag måste dra igång tumlaren en extra gång.
Jon var namnet:
Posted 21 December 2007 - 22:58
Ja det gör det. Gör det inte det på er tumlare?
Nej då
Starta, Sätta på *får underliga tankar här*
Posted 22 December 2007 - 00:28
Jon var namnet:
Posted 23 December 2007 - 15:52
Jag vill sova, men jag är för utvilad för att sova och blargh. Hatar att vara sjuk på högtider.
No, scratch that, jag hatar att vara sjuk överhuvudtaget.
Sheldon, The Big Bang Theory
Heisenberg blev stannad av polisen för att han körde för fort.
"Vet du hur fort du körde?!" frågade polisen som stoppat honom
"Nej, men jag vet exakt var jag är," svarade Heisenberg.
Posted 23 December 2007 - 21:17
Vaknade förkyld i morse och det har ju knappast blivit bättre tills nu. Funderar på att ta en whiskey innan jag och lägger mig, det brukar hjälpa lite. Synd bara att whiskey smakar så förjävligt illa
Jag hatar också att vara sjuk!
Winter is Coming
Posted 23 December 2007 - 22:06
Då har du bara fel sorts whisky hemmaSynd bara att whiskey smakar så förjävligt illa
Men tråkigt för er att vara sjuka de här tiderna, hoppas ni kryar på er
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 25 December 2007 - 14:25
Vi kan bilda en klubb.Jag hatar också att vara sjuk!
Sheldon, The Big Bang Theory
Heisenberg blev stannad av polisen för att han körde för fort.
"Vet du hur fort du körde?!" frågade polisen som stoppat honom
"Nej, men jag vet exakt var jag är," svarade Heisenberg.
Posted 26 December 2007 - 16:56
Min dagens "argh" är att jag är förbannad på mig själv. Eftersom det var full på hårddisken på dvdspelare måste jag överföra alla STG atlantis på skivor men det var på något sätt att jag har råkat att radera två avsnitt (3:8 & 3:16) bort.
Krya på er, sjuklingar på SFN forum
Posted 27 December 2007 - 00:27
Det var tredje året irad som jag var förkyld
Winter is Coming
Posted 28 December 2007 - 13:45
Posted 28 December 2007 - 18:10
Posted 28 December 2007 - 18:18
Edited by XC, 28 December 2007 - 18:19.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 01 January 2008 - 23:17
Fick inte sova mycket i natt.
Mina grannar ovanför, fick för sig att sjunga karaokee efter midnatt
Visst. Det är (var) nyårsafton. Men Karaokee...
Och inte kunde dom sjunga heller, var ju bara en massa med bröl. För jag lovar er, det vara bara mansröster jag hörde.
Halv fem i morse la dom av, antar att folket gick då.
Ha fest, ja. Karaokee, NEJ!!!
Posted 01 January 2008 - 23:21
(Markerade de två som bode stått på dina grannars spritflaskor).Då tillverkarnas ansvar allt oftare prövas rättsligt har importörer och tillverkare av alkoholprodukter accepterat Socialstyrelsens förslag att sätta följande lagtext på alla förpackningar som innehåller alkohol:
VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att undra var sjutton din behå tog vägen.
VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att tro att du viskar när du inte gör det.
VARNING: Intagande av alkohol är en avgörande faktor för att dansa som en galning.
VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att upprepande tala om för dina vänner att du älskar dem.
VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att tro att du kan sjunga.
VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att tro att dina ex verkligen sitter och väntar på att du ska ringa dem klockan 4 på morgonen.
VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att tro att du kan föra en logisk konversation med personer av motsatt kön, utan att spotta dem i ansiktet.
VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att tro att du har en övernaturliga Kung-Fu förmåga. Detta resulterar normalt i att du får rejält med smisk.
VARNING: Intagande av alkohol kan resultera i att du vänder dig om på morgonen och får syn på något riktigt otäckt.
VARNING: Intagande av alkohol är den främsta orsaken till oförklarliga mattmärken i pannan, på knäna och nederdelen av ryggen.
VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att tro att du är fräckare, smartare, snabbare och snyggare än de flesta andra.
VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att tro att du är osynlig.
VARNING: Intagande av alkohol kan ge dig intrycket att folk skrattar MED dig.
VARNING: Intagande av alkohol kan orsaka kontinuitetsstörningar i tidsrummet och på så sätt få tids segment att bokstavligen försvinna. (Källa)
Edited by XC, 01 January 2008 - 23:21.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 01 January 2008 - 23:25
Posted 01 January 2008 - 23:38
Varför inte vara ärlig? Det borde stå:VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att tro att du är fräckare, smartare, snabbare och snyggare än de flesta andra.
VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att tro att du är fräckare, smartare, snabbare och snyggare än du faktiskt är.
Posted 02 January 2008 - 03:00
Det händer mig varje gång.VARNING: Intagande av alkohol kan få dig att undra var sjutton din behå tog vägen.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 02 January 2008 - 07:34
Vilken lista.

This topic is locked