Ja, det där är surt. Tycker det var rätt taskigt av dem att man var tvungen att klara en bonusnivå för att få det "rätta" slutet - som dessutom är rätt knepig om jag minns rätt.Körde nyligen ut Lionheart...
trodde jag! :|
Men jag missade bonusnivån, så ens älskade förblir kall, olevande sten i slutet... Så nu är det bara att köra om hela liret igen, så man får det bra slutet. Förvisso är det ett kul spel, men vissa delar är lite sega.
Nåja, det går iallafall betydligt fortare nu, när man kan kontrollerna och så.
Vad spelar du just nu?
Posted 05 March 2009 - 18:51
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 05 March 2009 - 18:53
Spelar du det till konsoll så vill jag tippsa om att det finns extra banor att köpa på XBox Live/PSN för strax under hundralappen kallat Epilogue.Lirar just nu Prince of Persia (2008). Jäkligt underhållande och snyggt. Huvudpersonerna låter tyvärr lite för mycket "tongue-in-cheek" i sina kommentarer (kan riktigt höra att det är så här Jake Gyllenhaal kommer låta i filmen *brrr*). Men det faktum att man inte kan dö(!) är faktiskt ett riktigt smart speltekniskt drag, skapar ett bra flyt. Blir verkligen som att spela en matinéfilm.
Edited by Crusader, 05 March 2009 - 18:53.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 05 March 2009 - 22:08
Edited by Rick Hunter, 05 March 2009 - 22:09.
Winter is Coming
Posted 05 March 2009 - 22:56
Nä, det är PC som gäller för migSpelar du det till konsoll så vill jag tippsa om att det finns extra banor att köpa på XBox Live/PSN för strax under hundralappen kallat Epilogue.Lirar just nu Prince of Persia (2008). Jäkligt underhållande och snyggt. Huvudpersonerna låter tyvärr lite för mycket "tongue-in-cheek" i sina kommentarer (kan riktigt höra att det är så här Jake Gyllenhaal kommer låta i filmen *brrr*). Men det faktum att man inte kan dö(!) är faktiskt ett riktigt smart speltekniskt drag, skapar ett bra flyt. Blir verkligen som att spela en matinéfilm.
Tyvärr faller spelet trots allt i den "gamla PoP-fällan": en missad knapptryckning så måste man göra om c:a hundra hopp & manövrer igen...
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 05 March 2009 - 23:03
Jag försökte mig på det (Jag hade hört så mycket bra om spelen) men jag tråkades halvt till döds.Spelade igenom några gamla favoriter från ungdomen, Serious Sam The First Encounter och The Second Encounter. Spel helt utan handling som bara öser på med hundratals monster samtidigt, bara minigun och rocket launcher som gäller
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 05 March 2009 - 23:26
Ha ha, jag förstår vad du menar. First Encounter är extremt monotont och händelsfattigt när man springer igenom 15 nivåer av bara en massa öken med horder av fiender som är alla likadana. Second Encounter är då bättre miljömässigt och bredare val av fiender i alla fall men fortfarande lider den lite av First Encounters tråkighet. Serious Sam 2 är då rätt olik sina föregångare och liknar mer ett vanligt fps actionspel.Jag försökte mig på det (Jag hade hört så mycket bra om spelen) men jag tråkades halvt till döds.Spelade igenom några gamla favoriter från ungdomen, Serious Sam The First Encounter och The Second Encounter. Spel helt utan handling som bara öser på med hundratals monster samtidigt, bara minigun och rocket launcher som gäller
![]()
Edited by Rick Hunter, 05 March 2009 - 23:26.
Winter is Coming
Posted 07 March 2009 - 18:25
Satsar på att vara så snäll som möjligt iaf, många light side points. Hoppas man blir jedi, men det hintas ju en del om det, så...
Posted 07 March 2009 - 18:33
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 07 March 2009 - 18:41
Crusader, är du haj på det tekniska? Jag får ibland upp ett felmeddelande om att spelet inte vill starta för att jag har något discemuleringsprogram. Avinstallerade Daemon tools, sen har jag ett program som heter Steam som jag spelar Football Manager genom. Med det kan man spela FM utan skiva, så jag tänkte om jag stängde av det programmet också, men jag får ändå upp felmeddelandet. Brukar få lirka lite och får till slut igång Kotor, men jag vet inte riktigt hur eller varför jag får igång det just då. Känner mig lite vilse där minst sagt.
Posted 07 March 2009 - 18:52
Föresten, det finns ett gratis tilläggspaket till KotOR att ladda ned på internet som lägger till en rymdstation och lite vapen.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 07 March 2009 - 18:57
Åh, gör det? Var hittar man den uppdateringen och är den värd?
(Fast klart, blir man en jedi vill jag bara använda lasersvärdet iaf)
Posted 07 March 2009 - 19:43
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 07 March 2009 - 23:50
Du vet väl vars du hittar slika ting? Om inte så finns det nåt som heter Gamecopyworld. ^^
( är nog inte så bra att länka)
Posted 07 March 2009 - 23:56
Posted 08 March 2009 - 03:59
Lite skumt att du har det om du kör legit får man ju säga. o_0 Men boten, den är enkel, hoho. ^^
Posted 08 March 2009 - 10:50
Grejen är ju att programmet klagar på att just något NoCD-program är aktivt.
Posted 08 March 2009 - 13:14
Vaddå? Det gör jag så gott som alltid numera. Jag hatar att hålla på med skivor när jag har hur mycket outnyttjat hårddiskutrymme som helst.Måste jag cracka ett helt legit spel alltså? Verkar lite udda...
Det ska bara vara att sätta sig framför burken och riva igång ett lir.
Och innan ni förfasar er; jag sitter med ADSL, så nedladdning av nyare spel är inte direkt något alternativ. Jag spelar inte så mycket längre så jag pyntar hellre en hundring eller 3 för de spel jag vill ha än att sitta ett par dagar och tanka ned nå't med dublös kvalitét.
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 08 March 2009 - 19:08
En hel del förbättringar från ettan men jag önskar att de hade gjort om översättningen för den är på rätt dålig Engelska där det känns som att en Japan har kollat upp vissa ord i ett uppslagsverk. Det förstör stämningen.
Och jag gillar inte riktigt att de bryter 3:e väggen ibland genom att prata med spelaren.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 08 March 2009 - 23:21
Posted 08 March 2009 - 23:40
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 10 March 2009 - 22:02
Winter is Coming
Posted 10 March 2009 - 23:42
Posted 11 March 2009 - 00:05
Winter is Coming
Posted 11 March 2009 - 08:25
Posted 12 March 2009 - 00:01
Fortsatt att spela SNES spel idag, Super Bomberman 2 och Mortal Kombat mest
Winter is Coming

This topic is locked