Vad lyssnar ni på
Posted 24 October 2006 - 17:40
Okänd?
Posted 24 October 2006 - 19:25
Posted 24 October 2006 - 19:48
Just nu är det *kollar Winamp* Headhunter v1.0
Snart blir det P3 Live och Nitzer
Bra uppvärmning inför helgens bravader
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 24 October 2006 - 19:50
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 24 October 2006 - 19:56
Sonata Arctica - Kingdom for Heart
Posted 25 October 2006 - 21:21
Ultima Thule - When Johnny Comes Marching Home
Pennywise - Competition Song
...We separate ourselves by the color of our skin
And the country where we're born
And which god we believe in
We fight amongst ourselves
We obliterate ourselves yeah yeah
And we compete until we die
Even though we don't know why
We believe in ancient lies
We compete until we die...
Jon var namnet:
Posted 25 October 2006 - 21:42
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 25 October 2006 - 21:49
bra låt
Åh, fler som känner till Sonata Arctica!
Det är en av mina favoritlåtar med dem.
Just nu lyssnar jag dock på Tanker Incident av Norihiko Hibino (från Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Soundtracket).
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 29 October 2006 - 21:21
Just nu 'More Life'
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 29 October 2006 - 21:31
Posted 29 October 2006 - 21:35
Posted 29 October 2006 - 23:00
Jag känner också till dem
bra låt
Åh, fler som känner till Sonata Arctica!![]()
Det är en av mina favoritlåtar med dem.
Just nu lyssnar jag dock på Tanker Incident av Norihiko Hibino (från Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Soundtracket).
The Clash - Death Or Glory (används i öppningssekvensen till vår senaste film - Gunnars pizza
Edited by Thrai, 29 October 2006 - 23:01.
Jon var namnet:
Posted 29 October 2006 - 23:49
Lyssnar nu på The Penitent. Det härstammar från ett soundtrack till ett tevespel till GameCube. Bonuspoäng till den som klarar av att lista ut vilket spel det tillhör. Det har munkchants i sig och repliken: "The Inquisition's here for a reason, brother."
Posted 30 October 2006 - 00:41
Okänd?
Posted 30 October 2006 - 01:22
Det där skulle jag jättegärna vilja svara på, men jag vet tyvärr inteYay! Då är du inte helt obildad
![]()
Lyssnar nu på The Penitent. Det härstammar från ett soundtrack till ett tevespel till GameCube. Bonuspoäng till den som klarar av att lista ut vilket spel det tillhör. Det har munkchants i sig och repliken: "The Inquisition's here for a reason, brother."
Edited by Thrai, 30 October 2006 - 01:29.
Jon var namnet:
Posted 30 October 2006 - 06:19
Lyssnade precis på Sonata Arctica - Die with your boots on. En helt ok cover, imo
Men nu är det The Haunted - 99 som strömmar ur högtalarna. Så härligt aggressiv musik
Edited by Hofling, 30 October 2006 - 06:39.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 30 October 2006 - 07:22
Lyssnade precis på Sonata Arctica - Die with your boots on. En helt ok cover, imo
Jag tycker covern fullständigt krossar Maidens originallåt (som har några år på nacken och produktion nu känns rätt tunn).
Lyssnar nu på live-versionen av Higher Than the Sky med Rage.
Det där skulle jag jättegärna vilja svara på, men jag vet tyvärr inte
Lyssnar nu på The Penitent. Det härstammar från ett soundtrack till ett tevespel till GameCube. Bonuspoäng till den som klarar av att lista ut vilket spel det tillhör. Det har munkchants i sig och repliken: "The Inquisition's here for a reason, brother."Resident Evil 4 är det jag börjar tänka på, men det innehåller inget sånt vad jag vet...
Nix, det är inte Resident Evil 4 men genren är helt rätt. Ett skräckspel mao. och det har ett par år på nacken.
Posted 30 October 2006 - 13:21
Sonata Arctica - Wold & Raven
Posted 30 October 2006 - 14:45
Just nu - Helloween-maraton av förståeliga skäl.
Posted 30 October 2006 - 21:20
Är på humör för aggressiv musik för tillfället, så det är SLipknot - People = Shit för min del just nu
Lite kuriosa är att jag somnade framför datorn när jag satt och såg på DVDn. Inte för att det är tråkigt, utan jag var väl trött
Somna framför datorn med hög volym på högtalarna med Slipknot strömmandes ur dem är inte så dåligt
Eller är det...
Posted 30 October 2006 - 21:47
"Halloween comes once a year, but you can have Helloween everyday"
Just nu slutar covern Rain och övergår till Walk Your Way med ovannämnda grupp.
Posted 31 October 2006 - 02:32
Lyssnar på Vader - Predator,
Jon var namnet:
Posted 01 November 2006 - 14:26
'Winter Comes' med Covenant
Posted 01 November 2006 - 15:33
Det där med "sanity-mätaren" känner jag igen, har läst det någonstans, men minns inte var...
Ger dig svaret - Eternal Darkness: Sanity's Requiem. Guldspel!
Lyssnar nu på "Take me to the Water" med Rage.

This topic is locked