Jump to content

Photo

ARGH!/*snyft*

• This topic is locked This topic is locked
1002 replies to this topic

#901 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 04 February 2008 - 17:18

Har du varit hos tandläkaren?

Ta det försiktigt så du inte biter dig i tungan eller kinden.

#902 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 04 February 2008 - 17:20

japp.

fick samma instruktioner av tandläkaren. ;)
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#903 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 04 February 2008 - 17:21

Hoppas det gick bra? :)

Då får du lyssna på våra råd så ska det nog gå bra. :D

#904 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 04 February 2008 - 17:24

Cartman, du kanske ska bli tandläkare? :P

Och jo, snacka med syrran ska jag definitivt göra. Bara det att detta inte är första gången hon ber mig göra en sida. Senast ville hon ha något i stil med en community... Oroar mig bara på hur vuxna de ska vara när de fortfarande är småglin.

Edited by Hofling, 04 February 2008 - 17:25.

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<

#905 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 04 February 2008 - 17:32

:P Nä, jag trivs bra som mentalskötare. Det låter enklare än att jobba som tandläkare. ;)

Jag håller med dig, de små växer upp oroväckande fort i dagens samhälle. Det är ju bra att du har karaktär och säger ifrån vid denna typ av förfrågningar, men det är ju samtidigt svårt att hålla koll på vad dom gör själva hela tiden. Förr eller senare kanske dom kommer på själva hur dom ska göra och har man snackat med dom innan kanske det aldrig behöver hända. :)

#906 Snälle Hulken

Snälle Hulken

Rear Admiral

• Moderator
  • 3,861 posts
  • Interests:Mest Science Fiction och skräck/splatter/gore

Posted 04 February 2008 - 17:46

GG, det blir soppa och yoghurt för hela slanten :) Det levde jag på (genom sugrör långt in på ena sidan i munnen) när jag hade stygn i tungan... Visserligen för tio år sen, men ändå :P Fan, jag tror jag börjar bli gammal.
The sky's the limit.

Jon var namnet:

#907 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 04 February 2008 - 17:54

tur att jag köpte hallonkräm för någon dag sedan men riktigt mätt blev jag inte. får nog äta mer senare. :(
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#908 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 05 February 2008 - 00:48

:P Nä, jag trivs bra som mentalskötare. Det låter enklare än att jobba som tandläkare. ;)

Jag håller med dig, de små växer upp oroväckande fort i dagens samhälle. Det är ju bra att du har karaktär och säger ifrån vid denna typ av förfrågningar, men det är ju samtidigt svårt att hålla koll på vad dom gör själva hela tiden. Förr eller senare kanske dom kommer på själva hur dom ska göra och har man snackat med dom innan kanske det aldrig behöver hända. :)

Mjo. Jag är livrädd varje gång jag träffar dem. De är ju nästan förbi mig i mognadsgrad :ph34r:

Just nu är jag väldigt nervös. Ska in till en slags arbetsintervju på Ams imorrn. Kommer nog inte bli mycket sömn inatt..

Edit; Blev kanske 2 timmars sömn inatt.. -_-

Edited by Hofling, 05 February 2008 - 08:16.

#909 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts
  • Interests:Serietidningar, musik, film och litteratur.

Posted 05 February 2008 - 12:24

Hoppas du får jobbet Hoffe (även om det säkert är ett skitjobb som kommer göra att du kommer konsumera ännu mer sci-fi för att fly den fruktansvärda verkligheten :P Vi har alla varit där nån gång :P )

Jag hade strömavbrott i morse. Vaknade och allt var kolsvart. Först tänkte jag "WTF!?", sen tänkte jag "Ryssen kommer!" sen tänkte jag "Aha, strömavbrott". Lite småkul hela området var svart och det var ohållbart att göra något med endast ficklampa som ljuskälla så jag gick och lade mig igen :D Både nice och ARGH! alltså :)
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.

last.fm Filmtipset

#910 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 05 February 2008 - 13:45

Hoppas det gick bra hos AMS idag Hoffe. :hug:

#911 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts

Posted 06 February 2008 - 14:09

ska jobba kväll idag, mycket lättare att gå till jobbet på morgonen än eftermiddagen, IMO. :(

Edited by GaterGirl, 06 February 2008 - 14:10.

#912 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts

Posted 06 February 2008 - 23:07

Tidigare idag halkade jag på en isfläck, blev alldeles blöt i baken. (Regnar och det var plusgrader) Hade en cykel bakom som bromsade upp fallet, så har jag nu två blåmärken, ett på höger armens undersida och ett på högersidan på överkroppen (3x6 cm stort!!). Svullet är det också. Så nu får jag sova på vänster sida. :( :( Gör rätt ont. :(

Edited by GaterGirl, 06 February 2008 - 23:08.

#913 Marie Morot

Marie Morot

Deputy Admiral

• Members
  • 10,069 posts
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 06 February 2008 - 23:19

Stackars GG. :hug:
Support your local search and rescue unit - get lost.

#914 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 06 February 2008 - 23:58

:hug:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#915 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 07 February 2008 - 13:38

Hoppas det känns bättre idag GG. :hug:

#916 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts

Posted 07 February 2008 - 14:59

tack, alla. känns lite bättre men fortfarande väldigt öm.

#917 Rick Hunter

Rick Hunter

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,270 posts

Posted 07 February 2008 - 20:09

Aj aj aj, sånt gör ont jag vet. En gång så halkade jag på is och slog i svanskotan, jag fick så ont att det började snurra i huvudet och jag var nära att svimma sen kunde jag inte sitta på två dar.

Winter is Coming

#918 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts

Posted 07 February 2008 - 20:13

Mm slå i svanskotan är inte roligt. Kunde nästa inte sova inatt, vaknade några gånger. :(

#919 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts

Posted 07 February 2008 - 22:34

gah. är irriterad på WMM. :angry:

#920 Nettan

Nettan

Lieutenant Junior Grade

• Members
  • 56 posts

Posted 10 February 2008 - 18:17

gah. är irriterad på WMM. :angry:

Vad är WMM? :blink: * är dålig på förkortningar*
:( jag ville inte återvända till mitt trista jobb imorgon, men har fått ett trevlig sms av mina arbetskompisar för nån dag sedan att de har saknat mej på jobbet.

#921 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts

Posted 10 February 2008 - 19:26

windows movie maker, står det för.

#922 Snälle Hulken

Snälle Hulken

Rear Admiral

• Moderator
  • 3,861 posts
  • Interests:Mest Science Fiction och skräck/splatter/gore

Posted 10 February 2008 - 20:01

Det är en av satans skapelser, tro mig. Använd något bra program istället, t.ex. Adobe Premiere :)
The sky's the limit.

Jon var namnet:

#923 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 10 February 2008 - 20:05

Säger detsamma, har försökt men jag förstår mig helt enkelt inte på det programmet, vill inte som jag vill. Premier eller Final Cut är att föredra :)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#924 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 11 February 2008 - 14:00

Usch, har magknip för att jag försöker få tummen ur att ringa till ett företag, för att se om de har några lediga jobb. Hatar att ringa. Jag vill bo i en grotta och bara behöva kommunicera genom internet...

#925 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 11 February 2008 - 14:11

Det är ett bra initiativ i alla fall. Förstår att det är nervöst, men heja Hoffe!! :thumbsup:
*Hockey och superhjältar*