Den ser jag mycket fram mot.En liten recension kommer i avklarade spel tråden snart.
Vad spelar du just nu?
Posted 29 August 2009 - 20:50
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 04 September 2009 - 20:24
Posted 07 September 2009 - 14:18
I beg to differ. Jag laddade ner demot till Shadow Complex igår och det var riktigt roligt. Väldigt Metroid och väldigt snyggt. Lite tveksam spelkontroll men antagligen mest för att det är 2D (eller 2,5D som det kallas när det är 2D/3D hybrid) Blir definitivt att införskaffa detta spel.Allt på xbox-live förutom sportspel det tycker jag e kasst.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 17 September 2009 - 22:33
BTW, jag vet inte riktigt vad jag ska spela härnäst. Börjar bli slutspelat på det jag har.
Eller jo, nu ser jag det. Jag har ju lite MS-poäng kvar. Tror det ska vara nog för Pinnacle Station till MAss Effect.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 17 September 2009 - 23:57
-Gangstagrass
Posted 18 September 2009 - 09:28
Jag har inte MI: SE heller, men jag ska skaffa det någon gång i framtiden då jag får pengar. Trial-versionen lovade gott!
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 18 September 2009 - 11:38
Agreed.Trial-versionen lovade gott!
-Gangstagrass
Posted 18 September 2009 - 11:44
Posted 21 September 2009 - 23:35
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 22 September 2009 - 01:18
Just nu växlar jag mellan Mirror's Edge och GTA: IV. Det sistnämnda har en extremt störig uppbyggnad i sina missions som är på gränsen att klassas som bugg. Hade det åtgärdats hade spelet varit betydligt bättre.
Posted 22 September 2009 - 06:50
You're welcome.Shadow Complex verkar defintivt lovande säger jag nu efter att ha spelat Trialen. Tack för tipset Wylie!
![]()
Just nu växlar jag mellan Mirror's Edge och GTA: IV. Det sistnämnda har en extremt störig uppbyggnad i sina missions som är på gränsen att klassas som bugg. Hade det åtgärdats hade spelet varit betydligt bättre.
Själv har jag förresten det motsatta problemet - För många spel att välja på just nu. Jag funderade på Lost Planet, Kameo eller Biochock (eller att skaffa Shadow Complex) men jag valde börja spela Overlord igen efter ett längre uppehåll. (Jag körde fast och började spela GTA istället.)
Vad menar du med störig uppbyggnad? (nyfiken)
-Gangstagrass
Posted 22 September 2009 - 08:06
Många uppdrag är uppbyggda i två (eller fler) delmoment - t.ex. skugga någon flera km i staden, för att i delmoment två skjuta ned honom och hans kompisar. Ofta är det första delmomentet endast störigt och tidskrävande, utan utmaning. När spelet sedan har ett utpräglat Trial & error-upplägg med icke-avancerad AI, så handlar det bara att lära sig var personerna står för att klara det. Bristen på save-funktion efter första delmomenten, tillsammans med upplägget, sätter rätt mycket käppar i hjulet från att älska det.
Posted 22 September 2009 - 22:59
-Gangstagrass
Posted 22 September 2009 - 23:02
Nåja, med taxin blir det ju lite lättare men det är ju inte alltid möjligt att ta en taxi å andra sidan. Ibland verkar det som chaufförerna undviker en.
Posted 22 September 2009 - 23:58
Det är dom upptagna taxi bilarna som är svåra att få tag i.
-Gangstagrass
Posted 23 September 2009 - 08:47
Kände inte till det där med story dock. Det är ju mindre bra förstås. Fast jag brukar aldrig åka taxi första gången, utan bara på upprepningarna och då hoppas jag givetvis att man inte går miste om så mycket då.
Posted 23 September 2009 - 16:40
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 23 September 2009 - 17:40
Jag skulle just nu vilja bo i Osby så jag kunde låna alla dina häftiga spel då du var klar med dem.
I alla fall, just nu är det en liten paus från GTA IV och jag fokuserar nu på att slutföra Mirror's Edge. Inne på näst sista kapitlet nu.
Posted 26 September 2009 - 17:33
Winter is Coming
Posted 27 September 2009 - 06:29
Posted 28 September 2009 - 21:03
Posted 30 September 2009 - 14:59
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 30 September 2009 - 21:15
Har spelat Magic The Gathering för att få lite achivements online nu när jag hittade en free 48 hour trial code.
Posted 09 October 2009 - 23:29
Winter is Coming
Posted 10 October 2009 - 04:07
Så, nu har jag rättat det.Kört vidare på Hitman-spåret, Hitman Contracts klarade jag igår och idag har jag börjat med Hitman Blood Money, den bästa och den senaste i serien.
-Sora, Kingdom Hearts

This topic is locked