Beklagar.
Jag beklagar sorgen Erika. Tröst
Beklagar sorgen Erika
Usch vad sorgligt Erika.
Nej, vad tråkigt.
Tack för ert stöd.
Posted 22 March 2011 - 18:10
Beklagar.
Jag beklagar sorgen Erika. Tröst
Beklagar sorgen Erika
Usch vad sorgligt Erika.
Nej, vad tråkigt.
Posted 22 March 2011 - 19:37
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 22 March 2011 - 21:25
Winter is Coming
Posted 23 March 2011 - 01:30
Posted 24 March 2011 - 16:14
Posted 24 March 2011 - 22:09
Posted 25 March 2011 - 01:02
Posted 30 March 2011 - 10:50
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 31 March 2011 - 01:16
Posted 02 April 2011 - 17:14
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 02 April 2011 - 17:46
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 02 April 2011 - 18:44
Posted 02 April 2011 - 19:47

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 02 April 2011 - 21:29
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 04 April 2011 - 22:38
Posted 08 April 2011 - 17:31
Posted 08 April 2011 - 23:28
Posted 09 April 2011 - 22:31
Winter is Coming
Posted 09 April 2011 - 22:59
TackHoppas dina vänner är OK Prue.

FenriUlven Forumet ~ Deviantart Konto
"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."
Posted 10 April 2011 - 11:50

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 11 April 2011 - 11:53
Posted 15 April 2011 - 08:03

"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."
Posted 15 April 2011 - 18:07
Posted 08 May 2011 - 18:19
Äh det är inte alls såHemskt att höra Prue
Känns nästan svinigt att dyka upp med dethär efter att höra om din vän, men kanske lättar upp stämningen lite? :
För någon månad sen hade jag en halsinfektion, och som alltid kollar de ju hela kittet vid undersökningen. Läkaren tyckte jag använde revaxör alldeles för lite. Jag topsar emellanåt, men det är tydligen inte bra - ALLS.
så nu när jag haft en svullen hals denna veckan, tänkte jag som så att ifall jag skulle behöva åka in till mottagningen, kan jag lika gärna köra med lite Revaxör, så att om det är samma läkare, så kan han inte klaga på det igen.
Nu är jag mer eller mindre halvdöv på ena örat med ett litet tjutande. Snyggt.
så halsen blev bättre utan att jag behövde åka in, men nu kanske jag måste ringa och boka tid med en öronläkare som för ta sig en titt och se så inget hänt med örat istället.
Ödets ironi?

Posted 23 May 2011 - 20:53