Tröströst till Rio från mig
Årets Film 2011 - Diskussionstråd
Posted 04 February 2012 - 16:39
Tröströst till Rio från mig
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 04 February 2012 - 17:17
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 04 February 2012 - 17:28
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 04 February 2012 - 20:37
Edited by Rick Hunter, 04 February 2012 - 20:37.
Winter is Coming
Posted 04 February 2012 - 22:01
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 05 February 2012 - 00:45
Plus att den inte har en chans att vinna. Och nej, den är inte bättre. Klart sämre än den första Hoodwinked.Ingen idé att kolla på den andra filmen, den kan aldrig vara bättre än X-Men i alla fall.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 05 February 2012 - 18:47
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 05 February 2012 - 19:31
source code blu-ray versionen var inte kul, alldeles för kornig bild.
Edited by GaterGirl, 05 February 2012 - 19:34.
Posted 05 February 2012 - 19:39
OjsanJag hann inte rösta.
Precis när jag skulle rösta så stängde Georgia för räkning.
Jag vet att jag brukar köra vid 19.00 i vanliga fall men ibland så sker det lite tidigare. Har faktiskt skrivit i första inlägget att det är säkrast att rösta före 18.00. För jag väntar alltid till efter 18.00 om inget oväntat sker.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 06 February 2012 - 20:51
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 06 February 2012 - 23:31
Posted 07 February 2012 - 00:32
[Källa]
Du skämtar inte. Jag försöker fortfarande komma på om Wylie menar Attack the Block eller röstar blankt.Jag kommer nog behöva en översättning av dagens bilder som blivit postade
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 07 February 2012 - 00:59
till din röstningsbild ikväll, Wylie!
Tack!
Jag tycker XC.s var klockren.Du skämtar inte. Jag försöker fortfarande komma på om Wylie menar Attack the Block eller röstar blankt.
Jag kommer nog behöva en översättning av dagens bilder som blivit postade![]()
Och med XC's drar jag blankt. Kanske det som är meningen med tanke på hur hon brukar rösta.
(Vad gör Mario?)
-Gangstagrass
Posted 07 February 2012 - 09:06
Synons var bra också - även om jag fick tänka två varv innan jag fattade vad ost hade med en av filmerna att göra.
Edited by XC, 07 February 2012 - 09:08.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 07 February 2012 - 09:40
Ja, vilken film kan man associera till cheddar?Synons var bra också - även om jag fick tänka två varv innan jag fattade vad ost hade med en av filmerna att göra.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 07 February 2012 - 10:32
Posted 07 February 2012 - 10:39
Precis, och den blir attackerad av oliverna. Det kanske är en röst på båda filmerna?Det är ju ett block av prästost. Hm...
Var han en präst? Jag trodde bara att han var en vis gammal gubbe.Det är ju prästen i Zelda ju!
Edited by Wylie Times, 07 February 2012 - 10:40.
-Gangstagrass
Posted 07 February 2012 - 10:58
Att den här snubben är en präst hade jag där emot kunnat bli i lurad. http://www.zeldawiki.org/Loyal_Sage
Posted 07 February 2012 - 13:27
Ja precis. Han håller ju till i nåt sorts tempel iaf.Just det. http://www.zeldawiki.org/Old_Man
Att den här snubben är en präst hade jag där emot kunnat bli i lurad. http://www.zeldawiki.org/Loyal_Sage
-Gangstagrass
Posted 07 February 2012 - 18:00
Erkänner att jag inte fattade din bild, XC... Vild gissning var att du röstade blankt! Och Wylies bild då? Lika vild gissning där! Kan ju inte ha någon kyrklig anknytning så då tordes det vara den andra filmen... På något vis.
Stackars Georgia, du har inte det lätt alla gånger!
Edited by Synon, 07 February 2012 - 18:04.
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 07 February 2012 - 18:15
Och Wylies bild då? Lika vild gissning där! Kan ju inte ha någon kyrklig anknytning så då tordes det vara den andra filmen... På något vis.
Ett block och en person som attackerar det. Hur mycket mer tydligt kan det bli? Ja såvida man inte är ostexpert då.
-Gangstagrass
Posted 07 February 2012 - 18:56
Posted 07 February 2012 - 18:57
Posted 07 February 2012 - 19:24
Fast jag tyckte synd om GaterGirls. Han verkar ha fått något konstigt ryck.
Edited by Crusader, 07 February 2012 - 19:27.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 07 February 2012 - 19:40
Ja, den mannen verkar ha märkliga ryckningar för sig.