Invisionboard 2.1 är släppt
Posted 26 September 2005 - 17:43
Här tror jag att hela skärmen är full med fingeravtryck, hur många gånger jag än torkar av den.
Så visar det sig att det är mönster i bakgrunden som syns när man laddar om forumet.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 26 September 2005 - 17:44
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 26 September 2005 - 17:49
har använt micro hela dagen idag, så nu tänkte jag kolla hur Runscape känns. just nu känns micro bättre.Av nån anledning har jag själv fastnat för Micro. Får se hur det blir när jag installerar restrerande 2 skins.
Posted 26 September 2005 - 21:45
tror jag håller mig till darkness istället. den känns bäst och påminner mest om dark blue
Duktig pojke
Känns bekant, så riktigt skönt
Men är ovan vid knapparna dock. Inte van vid så ljusa knappar till ett så mörkt skin
(f.ö passade DB-loggan riktigt bra till Darkness, kanske göra en liten färgändring mot det gråare hållet)
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 26 September 2005 - 22:08
Håller med. En aningen mera grå-blå färg skulle passa bättre till skinnet.(f.ö passade DB-loggan riktigt bra till Darkness, kanske göra en liten färgändring mot det gråare hållet)
Posted 26 September 2005 - 22:12
Varnar er bara, har ingen fantasi precis
Har sparat dom som .gif, eftersom bakgrunden var i .gif
Edited by Georgia, 26 September 2005 - 22:19.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 26 September 2005 - 22:53
det är liksom den blåa bakgrunden som gör att det blir coolt blått sken. det förvinner lite om man ändrar mot mer gråare bakgrund.Håller med. En aningen mera grå-blå färg skulle passa bättre till skinnet.(f.ö passade DB-loggan riktigt bra till Darkness, kanske göra en liten färgändring mot det gråare hållet)
![]()
blir detta bättre? Lite av det blåa försvann men passar nog bättre till darkness så här.
[attachment=312:attachment]
Posted 26 September 2005 - 23:17
Posted 27 September 2005 - 01:22
Posted 27 September 2005 - 10:07
Edit: Såg nu att det är samma sak för Thrai och han är också commodore ...
Edited by Marie Morot, 27 September 2005 - 10:08.
Posted 27 September 2005 - 10:53
det är liksom den blåa bakgrunden som gör att det blir coolt blått sken. det förvinner lite om man ändrar mot mer gråare bakgrund.
Håller med. En aningen mera grå-blå färg skulle passa bättre till skinnet.(f.ö passade DB-loggan riktigt bra till Darkness, kanske göra en liten färgändring mot det gråare hållet)
![]()
blir detta bättre? Lite av det blåa försvann men passar nog bättre till darkness så här.![]()
[attachment=312:attachment]
Jag vet inte, jag tyckte den förlorade lite på att bli "gråare"... Gillar det "coola blåa skenet" själv..
//Peak
sixty six."
Posted 27 September 2005 - 14:43
Annars ser jag inte många stavfel.Sickat den: 27 Sep 2005 - 15:09
Posted 27 September 2005 - 14:52
//Peak
sixty six."
Posted 27 September 2005 - 15:47
kunde vi inte ha nån tävling föresten, både om loggor till forumet och sjäva siten?
Edited by Thrai, 27 September 2005 - 15:53.
Jon var namnet:
Posted 27 September 2005 - 20:08
Såg inte det längst ned i din signatur förräns jag skrivit inlägget ^^
Edited by Hofling, 27 September 2005 - 20:08.
Posted 28 September 2005 - 11:57

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 28 September 2005 - 14:53
Posted 28 September 2005 - 14:59
Jag plockade förresten bort de där eländiga "mellansidorna" som bara skriver "tack för att du gör blabla, nu redirectar jag dig snart till sidan du vill till" pga att en del av de där inte var skinnade.
//Peak
sixty six."
Posted 28 September 2005 - 15:19
ok. så det var därför. ett mycket bra drag tycker jag. :bunny:Logga ut? Vad är det?
![]()
Jag plockade förresten bort de där eländiga "mellansidorna" som bara skriver "tack för att du gör blabla, nu redirectar jag dig snart till sidan du vill till" pga att en del av de där inte var skinnade.
Posted 28 September 2005 - 15:35
Logga ut? Vad är det?
![]()
De där eländiga mellansidorna kommer knappast att saknas - tycker de var mest störande.
Loggar heller aldrig ut.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 28 September 2005 - 15:37
Posted 28 September 2005 - 15:41