Är också glad att jag bor lite närmare ekvatorn ...
Första snön
Posted 17 December 2005 - 21:57
Är också glad att jag bor lite närmare ekvatorn ...
Posted 17 December 2005 - 22:00
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 18 December 2005 - 01:02
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24
Posted 18 December 2005 - 01:54
idag kom det snö på kvällen, innan har det mest varit lite lite snö som frusit :/ men nu hoppas vi på mer
Edited by Thrai, 18 December 2005 - 02:49.
Jon var namnet:
Posted 18 December 2005 - 08:39
Kizmiaz
Första snön för julen 2005 har kommit i natt
Jag skulle gärna se att vi fick en 50-100 cm snö, jag älskar snö, hade det inte varit för jobb och familj så skulle jag flyttat ganska många mil norrut.
Posted 18 December 2005 - 09:30
Det var strömavbrott i fem timmar. Inget att göra utom att stirra på frugan och försöka att inte irritera henne. Vi skulle nog ha köpt en vedspis, men det erkänner jag inte för henne. Jag hatar när hon har rätt. Jag kan inte fatta att jag fryser ihjäl i mitt eget vardagsrum.
Underbara pillar !
God jul. 50 cm till av den jävla skitsnön. Blev insöad. Tanken på att skotta gör att mitt blod börjar koka. Gud vad jag hatar snön! Snöplogsföraren kom förbi och frågade om en donation. Jag slog honom i huvudet med snöskyffeln.
26:e December
precis vad jag har lust att göra
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 18 December 2005 - 11:55
Här i XC-land snöade det halva natten, även om det inte är tillräkligt för och driva någon till vansinne, såg min illa blåa bil såg ut som någonting som fått frossa... Trots kupévärmare så var det snö och is överallt på bilden, skuffen där spborsten låg hade frusit fast.
Jag avskyr snö!
Edited by XC-SE, 18 December 2005 - 11:57.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 18 December 2005 - 12:05
åh bor du utanför lund? jag är född där! och har kompisar som vi ofta hälsar på
Kizmiaz
Första snön för julen 2005 har kommit i natthär strax utanför Lund i Skåne
Jag skulle gärna se att vi fick en 50-100 cm snö, jag älskar snö, hade det inte varit för jobb och familj så skulle jag flyttat ganska många mil norrut.
Jon var namnet:
Posted 18 December 2005 - 12:28
Nä, den där har några år på nacken, har dock inte sett den på svenska förrän jag hittade den på ett annat forum. Tyckte att den platsade i detta topic.enormt bra text
skrev du den själv eller har du hämtat den någon annanstans ifrån?
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 19 December 2005 - 21:03
Har visserligen inte fått några väderrapporter hemifrån på ett par dar, men jag misstänker att jag kommer att behöva stå ut med massa snö i L-A över julen oxå
Posted 19 December 2005 - 21:14
Men de har lovat att det ska bli varmare om ett par dagar.
Edited by Marie Morot, 19 December 2005 - 21:15.
Posted 19 December 2005 - 21:19
Men de har lovat att det ska bli varmare om ett par dagar.
Nej, då blir det ju bara massa med slask
Har hellre massa snö och kallt än varmt och slask.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 19 December 2005 - 21:19
En av de härligaste meningar jag läst på längede har lovat att det ska bli varmare om ett par dagar.
Posted 19 December 2005 - 21:57
Kul för min svägerskas engelska släktingar som är här denna veckan att de får lite snö till jul. Det är de inte vana vid. Jag tror iaf att det är lite snö i Motala också?
Posted 19 December 2005 - 22:01

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 20 December 2005 - 05:39
Nej, då blir det ju bara massa med slask
Har hellre massa snö och kallt än varmt och slask.
Excactly , nu vill jag och barnen ha en vit jul !!!!
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 20 December 2005 - 09:59
"tittar ut på ett vykort"
önskar mej 5-10 minusgrader och minst 10 cm snö till jul...
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"Jack Bauer"-24
Posted 21 December 2005 - 08:35
F'låt F'låt F'låt F'låt F'låtFörsta snön för julen 2005 har kommit i natt
här strax utanför Lund i Skåne
Jag kom precis på att jag lurades lite
F'låt
Edited by oXo, 21 December 2005 - 08:35.
Posted 29 December 2005 - 11:59
Jag vill bo någonstans där det är varmt och soligt - alltid ... *drömmer mig bort till Tonga*
Posted 29 December 2005 - 12:02
Hoppas bara att det lägger sig på nyår och blir klart och fint
Posted 29 December 2005 - 12:07
och nu så yr det ordentligt här sen ett par timmar tillbaka
Hoppas bara att det lägger sig på nyår och blir klart och fint
"Jack Bauer"-24
Posted 29 December 2005 - 12:53