samma här.Blank röst från mig. Känner inte till någon av dessa.
Årets Artist/Grupp 2005
Posted 24 December 2005 - 00:40
Posted 24 December 2005 - 01:12
Posted 24 December 2005 - 08:19
Posted 25 December 2005 - 13:15
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24
Posted 25 December 2005 - 19:12
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 26 December 2005 - 18:05
vs
Social Distortion (Skiva)
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 26 December 2005 - 19:15

Posted 26 December 2005 - 19:30
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 26 December 2005 - 19:34
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 26 December 2005 - 20:20
Posted 26 December 2005 - 21:08
Posted 26 December 2005 - 23:09
Posted 26 December 2005 - 23:29
Har inte heller hört talas om det andra alternativet ...
Posted 27 December 2005 - 01:44
nääj!!
ni kan ju inte ha millencollin mot social distortion!
Klart man kan om man inte hört talas om alternativet
Skulle jag be dig välja mellan The Darkness och ex. Florence Nightingdale (har bara för mig att hon var nån sångerska under 40-talet, döm mig om jag har fel, ok?
Man röstar trots allt på det man känner till och tycker är bra
Edit; om det inte framgick tydligt nog, så går min röst till Millencolin
Edited by Hofling, 27 December 2005 - 01:45.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 27 December 2005 - 01:52
nej, jag skulle rösta blankt, för jag gillar verkligen inte the darkness
nääj!!ni kan ju inte ha millencollin mot social distortion!
Klart man kan om man inte hört talas om alternativet![]()
Skulle jag be dig välja mellan The Darkness och ex. Florence Nightingdale (har bara för mig att hon var nån sångerska under 40-talet, döm mig om jag har fel, ok?), och du var tvungen att rösta, så skulle du ju antagligen ta thedarkness, eller hur?
Man röstar trots allt på det man känner till och tycker är bra![]()
Edit; om det inte framgick tydligt nog, så går min röst till Millencolin![]()
men jag tycker det är synd att så många bra band går obemärkta bara för att folk har fördomar ang punk och tror att det är "farligt" eller "dåligt". jag menade också att jag tycker millencollin är bra, så jag ville inte se någon av dem åka ut. men social distortion är bättre, jag kan verkligen rekommendera senaste skivan "sex, love & rock n roll". ni som är "rädda" för punk ska framför allt lyssna på den, för det är verkligen sån musik som alla kan gilla
Jon var namnet:
Posted 27 December 2005 - 02:07
Posted 27 December 2005 - 10:05
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
"I caught a glimpse now it haunts me"
Posted 27 December 2005 - 10:15
Posted 27 December 2005 - 12:44
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24
Posted 27 December 2005 - 17:37
Millencollin är ingen favorit å de andra har jag aldrig hört.
Posted 27 December 2005 - 21:08
vs
Sufjan Stevens (Skiva)

This topic is locked