Spiderman 3
Posted 26 August 2005 - 18:56
Posted 26 August 2005 - 20:59
last.fm Filmtipset
Posted 26 August 2005 - 21:33
Posted 29 August 2005 - 18:45
se detta som en parantes, har inget med topic att göra.
Posted 10 September 2005 - 15:33
Då intervjuades nämligenThomas Haden Church (mkt bra skådis från bla Sideways) om sin hemliga roll i Spiderman 3.
Han fick inte under några omständigheter avslöja vem han skulle spela, men han tränade upp sig fysiskt inför rollen, och skulle spela in scener i Januari och framåt, det var ungefär allt man fick ut ur honom.
ja, det var ju inte mkt nytt... men jag ser fram emot filmen, del två i serien är ju riktigt, riktigt bra!
Posted 12 September 2005 - 16:41
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
"I caught a glimpse now it haunts me"
Posted 27 September 2005 - 16:36
And the Spider-Man 3 villains are....
Posted on Tue, 27-Sep-2005
Seems the cute blonde has let slip Spidey's secret.
Everyone's been trying to guess who the villains are - all we know is that they're being played by Thomas Haden Church and Topher Grace - and today, Kirsten Dunst let slip the answer.
"We have really great people though as the villains in this film, Thomas Haden Church and Topher Grace -- Venom and Sandman," Dunst tells Zap2it.com. "Maybe I wasn't supposed to say that," she added before reversing her claim. Church is playing Sandman, Grace is Venom.
The cuter-than-cute Mary-Jane apparently hasn't got the script yet, but "know[s] the general story. There's a lot that they're trying to fit into this one."
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 27 September 2005 - 16:45
Vill mycket hellre se klassiska skurkar. Men...jag litar inte helt på det än.
Posted 27 September 2005 - 17:08
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
Posted 04 November 2005 - 15:43
Winter is Coming
Posted 04 November 2005 - 16:13
apropå chamelon, kommer ni ihåg hans dräkt på 70/80 talet? läste just en tidning från den tidpunkten och förlorade nästan all respekt jag en gång hade för honom.
Beror på. närde visade Spider-Mans början här i sverige fick man ju se honom, sen vetetusan om det man fick se kan räknas som en dräkt. han hade ett visir på skallen iaf, det jag kommer ihåg.
Sen hade han ju nån slags dräkt på den tecknade tv-serien som visades på 4-an under 90-talet, vetetusan om detär den du menar
Har alltid gillat att han hade kavaj innan Kraven(2) skjöt honom under -99 eller när det nu var.
Sen vill jag se GG2, något som man bör få, då HArry hittade gömman i 2an, men Venom.. Ja för fan!
Om de nu har me dVenom kanske de kanske tar idéen från Ultimate spider-Man. Vem vet? Inte jag iaf
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 06 November 2005 - 07:40
apropå chamelon, kommer ni ihåg hans dräkt på 70/80 talet? läste just en tidning från den tidpunkten och förlorade nästan all respekt jag en gång hade för honom.
Beror på. närde visade Spider-Mans början här i sverige fick man ju se honom, sen vetetusan om det man fick se kan räknas som en dräkt. han hade ett visir på skallen iaf, det jag kommer ihåg.
Sen hade han ju nån slags dräkt på den tecknade tv-serien som visades på 4-an under 90-talet, vetetusan om detär den du menarSnygg var den iaf inte
![]()
Har alltid gillat att han hade kavaj innan Kraven(2) skjöt honom under -99 eller när det nu var.![]()
Sen vill jag se GG2, något som man bör få, då HArry hittade gömman i 2an, men Venom.. Ja för fan!Han är ju den coolaste av alla så
![]()
Om de nu har me dVenom kanske de kanske tar idéen från Ultimate spider-Man. Vem vet? Inte jag iaf![]()
Ang chamelons drakt, den jag sag var gron, men kring brostet hade han en brynja/vast i regnbagens alla farger. Kandes lite som "Chamelon-goes-flowerpower"
Nu ar det bekraftat vilken karaktar Thomas skall gestalta. Detta kan nog klassas som en spoiler sa klicka pa lanken pa egen risk:
http://www.superhero...ews.php?id=3605
Jag ser verkligen fram emot denna film. Ska bli coolt att se denna snubbe in action
Posted 06 November 2005 - 10:17
Men hoppashoppashoppas att Venom inte är med...
Posted 06 November 2005 - 12:16
Posted 06 November 2005 - 12:57
Hoppas också att de skippar Venom
Precis, han är så överskattad.
Posted 09 November 2005 - 22:09
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.
"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Posted 10 November 2005 - 20:26
Vill helst att Raimi koncentrerar sig på det han gillar med Spider-Man. Eller mest i alla fall: de klassiska skurkarna. De är också så himla mycket bättre...
Posted 10 November 2005 - 20:31
Batman Begins
2005&2008 Year of the Bat
2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns
The Dark Knight
Posted 10 November 2005 - 20:34
Posted 10 November 2005 - 20:38
Batman Begins
The Dark Knight
Posted 10 November 2005 - 21:37
Hoppas Raimi har mer integritet än så...
Posted 10 November 2005 - 21:56
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 12 November 2005 - 00:52
Winter is Coming
Posted 19 January 2006 - 10:07
http://www.superhero...ews.php?id=3784
:
:
:
:
Gwen är med, synd att de körde"Death of Gwen Stacy only with MJ and and a happy ending" i första flmen...och på den här bilden så ser hon ut rätt lik Dunst,hoppas hon ändrar på utseendet.
Thoughts?
Batman Begins
The Dark Knight
Posted 19 January 2006 - 14:25
Men filmens MJ var ju som en ihopslagning av seriens MJ och Gwen, så jag undrar vilken funktion förutom just "kärlekstriangeln" Gwen Stacy kommer ha i filmen. Kanske man kan hoppas på att Gwens far, polisen George Stacy är med?
Kul i alla fall att Raimi verkar i mångt och mycket hålla sig till de klassiska serierna om Spidde. Hoppas att de illasinnade ryktena om att Topher Grace ska vara Venom inte stämmer, utan att även Topher är en klassisk figur av något slag.
Det här är en av få saker som kommer från Marvel nu, både från film och serie-fronten, som jag har benhård tro på att det kommer bli hur bra som helst.