Jag bara klev in på Cappys uppmaning då han inte har någon uppkoppling alls för ögonblicket och endast sporadisk tillgång till nätet. Om han inte dyker upp, när är det lämpligt att starta nästa omgång? Hur snabbt hinner alla intresserade rösta?
Spelturnering nr 2
Posted 08 February 2007 - 19:48
Jag bara klev in på Cappys uppmaning då han inte har någon uppkoppling alls för ögonblicket och endast sporadisk tillgång till nätet. Om han inte dyker upp, när är det lämpligt att starta nästa omgång? Hur snabbt hinner alla intresserade rösta?
Posted 08 February 2007 - 20:17
Den takten tycker jag är lagom, vad säger ni andra?
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 08 February 2007 - 21:35
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 08 February 2007 - 22:32
Själv spelar jag inte alls sådana här spel, så har ingen koll på någonting. Och Cappy dyker ju in emellanåt faktiskt.
Posted 10 February 2007 - 03:34
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 12 February 2007 - 10:35
Har för övrigt köpt Splinter Cell: Pandora Tomorrow och Splinter Cell: Chaos Theory n och börjat spela det första. Inte hade jag en aning om att voice acting skedde med mannen som hade världens sexigaste röst. Michael ironside
Synd att de har någon töntig fransman i Chaos theory istället
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 14 February 2007 - 14:59
Kul att se att så många gillar GUN. Jag trodde ett tag att jag var den ända.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 14 February 2007 - 15:13
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 22 February 2007 - 15:47
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 22 February 2007 - 20:44
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 22 February 2007 - 20:50
Posted 22 February 2007 - 23:03
Posted 24 February 2007 - 16:00
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 24 February 2007 - 16:15
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 24 February 2007 - 17:13
Men GUN är lite av en favorit också så det är bra iallafall.
Edit: Såg nu att HALO spelen inte ens var med. Vilket förklarar att spelet inte vinner.
Edited by Crusader, 24 February 2007 - 17:23.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 24 February 2007 - 17:50
Umm, den här turneringen gällde verklighetsbaserade spel. Tji trollformler eller strålvapen.Edit: Såg nu att HALO spelen inte ens var med. Vilket förklarar att spelet inte vinner.
Inget Final Fantasy heller. Jag antar att de andra spelen inte hade haft en chans om de var med.
Så... kan vi då utesluta Civ spelen nästa gång.
(゚、 。 7
じしf_,)ノ
Posted 24 February 2007 - 18:05
OK, det uppfattade jag inte. Men den där tävligen verkar rätt död.Umm, den här turneringen gällde verklighetsbaserade spel. Tji trollformler eller strålvapen.Edit: Såg nu att HALO spelen inte ens var med. Vilket förklarar att spelet inte vinner.
Inget Final Fantasy heller. Jag antar att de andra spelen inte hade haft en chans om de var med.
Så... kan vi då utesluta Civ spelen nästa gång.
Här hade vi en mer passande turnering för dem.
Hmm, så Castle Wolfenstein och Return To Castle Wolfenstein är verklighetsbaserade? Visste inte att Tyskarna tillverkade robotar och mutanter.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 24 February 2007 - 20:40
OK, det uppfattade jag inte. Men den där tävligen verkar rätt död.
Kanske skulle man starta en ny?
Men herregud, är inte den klar ännu? Helgerån!
Efter den här är över så fortsätter vi med den gamla och kör klart dne. Jag hatar då något får ligga öppet och oavslutat
Posted 24 February 2007 - 21:53
Den är klar.Men herregud, är inte den klar ännu? Helgerån!
Efter den här är över så fortsätter vi med den gamla och kör klart dne. Jag hatar då något får ligga öppet och oavslutat
Vinnare:
The Legend Of Zelda - A Link to the Past
(゚、 。 7
じしf_,)ノ
Posted 24 February 2007 - 22:16
*andas lättat ut*
Folk får inte skrämma upp mig så där.
Posted 25 February 2007 - 10:42
OK, det uppfattade jag inte. Men den där tävligen verkar rätt död.
Kanske skulle man starta en ny?
Men herregud, är inte den klar ännu? Helgerån!
Efter den här är över så fortsätter vi med den gamla och kör klart dne. Jag hatar då något får ligga öppet och oavslutat![]()
Städningen hemma hos mig är oavslutad. Det går bra att komma över och fixa det.
Posted 25 February 2007 - 11:04
Posted 27 February 2007 - 22:00
Posted 27 February 2007 - 22:07
Men ett GTA spel skulle ha vunnit igentligen.
Sedan så borde man säga något till förlorarna *HOST*Civ*HOST* ............ kan inte komma på nåt. Utom möjligen:
EAT LEAD, SUCKEEEERS!!!!!!!!!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 27 February 2007 - 23:55