Personligen tycker jag det är ganska uppenbart att han bara framförde sin egen åsikt och ingen statistik som visar att de avsnitten fram till säsongsavslutningen är till 90% sega och föga underhållande, men att även att avslutningen var 99.9% maffig.
Samma sak gäller om jag skulle kommentera ex. den nu gamla filmen Titanic. Den var extremt tråkig och jag nickade till flera ggr.
Innebär detta att filmen verkligen var tråkig och att alla som ser/sett den nickar till under den, bara för att jag skrev att den var tråkig och jag nickade till under den?
Nej, det gör det verkligen inte 
Nu kan man väl inte ta för givet att allt folk säger är deras egna åsikter.
Har det aldrig fallit dig in att det kan vara en antydan på mängd extrema händelser och sekvenser?
Märkligt i så fall om någon tycker att det hände mycket i ett avsnitt och en annan tyckte motsatsen hm.
Det finns massvis med folk som varit överens när man t.ex diskutera om en film.
Allt behöver inte grundas på egna åsikter. Det kan ju också grundas på statistik på vad som händer
och antal extrema händelser. Som t.ex. när något hotar Clark som måste försvara sig eller
rädda något.
Detta borde ju vara självklart för alla att det är en extrem händelser.
Skulle någon här tycka att avsnittet där Jonathan dog var ett söligt ganska händelselöst avsnitt?
Det låter ju motsägande eller?
I så fall hoppas jag att jag varit tillräcklig konsekvent.