Oj jag känner mig värdelös om du anser det så.
Asch, inte behöver du känna idg värdelös. Det blir så ibland i nätkommunikationer. Vad som är klart och tydligt för en, blir väldigt otydligt för en annan. Problem som inte vanligtvis syns i vanliga livet kan dessutom på nätet sätta spinn på diskussionen helt och hållet. Det enda man kan göra åt det är att säga det och sedan försöka få klarhet i det - så som vi gör här.
Det är upp till dig själv Sentinel of Dreams om du vill ha svar på dom mest viktigaste frågorna så kan du ställa dom på nytt.
Nu har jag tid igen så här kommer frågan, även om jag nu är lite osäker på hur aktuell den är. Då jag går tillbaka och kollar känns det här överhuvudtaget rätt gammalt och inaktuellt - särskilt om vi kollar vad tråden ursprungligen startades om.
Men okej, vad jag tror jag främst ville ha svar på varför det var så viktigt för dig att nämna Frejas namn, istället för att ta det mer generellt och varför du måste få ett svar från henne, när hon uttryckligen sagt att hon inte vill. Så här är frågan:
Vill du ha rätt över Freja eller vill du diskutera sakfrågan?
(Jag ska svara på din fråga som du ställde så sent som i ditt förra inlägg, men låt oss klara av den här biten först.)