Jump to content

Photo

Fallout 3 (PC, XBox 360, PS3)

• Please log in to reply
82 replies to this topic

Poll: En liten Poll!

Vilken DLC tycker du var bäst?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Vilken stad gillade du mäst?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Favorit Companion?

Vote Guests cannot vote

#76 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 01 August 2009 - 15:52

Mothership Zeta

Förbannade utomjordinga kidnappar huvudkaraktären ombord på deras rymdskepp. Kommer vara en lite hårdaren variant av typisk 50-tals B-Science-Fiction filmer. Pga att detr utspelar sig på ett utomjordiskt skepp så kommer allt i det vara nydesignat utan likerter till huvudspelet i designen.

DLC nr 5 - Mothership Zeta: 3 Augusti!!!

Mothership Zeta trailer
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#77 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 08 September 2010 - 23:05

Jag har skapat en liten omröstning. :)
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts

#78 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 09 September 2010 - 08:15

The Pitt som DLC, eftersom den gjorde störst moraliskt påverkan på mig. Ur ett gameplay-perspektiv och story-perspektiv skulle jag sagt Broken Steel, men det lämnade inte lika stort känslointryck hos mig.

Megaton - först, störst, bäst?

Fawkes - inte för jag behövde boffertomten, men han var ganska kul och skulle komma väl till pass i omöjliga situationer. :)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#79 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 15 September 2010 - 15:43

Point Lookout röstade jag på för den var stämningsfull, underbar miljö och roliga nya vapen som verkligen gav en Hillbilly upplevelse.
Men absolut roligast var Mothership Zeta. :D

Megaton blev det för mig också. Mycket pga att man har sitt hus där tror jag och lär känna en hel del personligheter där. Men jag tycker att man skulle fått möjligheten att bo i t ex Rivert City också/istället.

Dogmeat fick min röst. Trevligt sällskap och rena pansarvagnen i strider. Jag hade Star Paladin Cross mycket också men det hade med att hon passade bra med BoS uppdrag. Mren tråkigare karaktär får man leta efter.
-Sora, Kingdom Hearts

#80 Fiskrens

Fiskrens

Social kameleont

• Moderator
  • 4,025 posts
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 15 September 2010 - 18:06

Men jag tycker att man skulle fått möjligheten att bo i t ex Rivert City också/istället.

Men det kan man väl (om jag minns rätt :unsure:)? Om man väljer att spränga Megaton får man en lägenhet där som belöning har jag för mig.

"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#81 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 15 September 2010 - 19:23

Nix. Du tänker på Tennpenny Tower. ;)
-Sora, Kingdom Hearts

#82 Fiskrens

Fiskrens

Social kameleont

• Moderator
  • 4,025 posts
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 15 September 2010 - 20:08

Så var det ja (var ett tag sen jag spelade som du märker ;))
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#83 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 15 September 2010 - 21:36

Alla verkar ha träffat Dogmeat. Alla utom jag. Aldrig sett hundskrället. Någonsin. :P
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«