Turnering: Snyggaste Skivomslag
Posted 30 October 2007 - 14:23
Posted 30 October 2007 - 19:05
3 Svarta hål duger inte mot 7 krossande statyer
Då var det dags för den sista och 8e duellen i Rond 3
Black Vanity - Cemetary:

VS
Reflections - Paul Van Dyk:

If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 30 October 2007 - 19:06

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 30 October 2007 - 19:14
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 30 October 2007 - 19:24
Posted 30 October 2007 - 19:48
Posted 30 October 2007 - 23:09
Okänd?
Posted 30 October 2007 - 23:36
Reflections - Paul Van Dyk
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 30 October 2007 - 23:54
Winter is Coming
Posted 31 October 2007 - 08:46
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 31 October 2007 - 12:46
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 31 October 2007 - 16:00
last.fm Filmtipset
Posted 31 October 2007 - 19:10
Och sist att gå vidare till Rond 4 med resultat 7-4 blev:
Spegel, Spegel på väggen där... Fåfänga klarar sig inget vidare mot Reflektioner.
Resultat för Rond 3:
Over the hills and far Away - Nightwish -- Master of Puppets - Metallica -- 5-4
Dark Side of the Moon - Pink Floyd -- Black Celebration - Depeche Mode -- 5-3
Suffer - Bad Religion -- Manifesto for Futurism - Dali's Dilemma 6-5 --
Greatest Hits, The - ABBA -- Construction Time Again - Depeche Mode -- 5-4
Music For The Jilted Generation - The Prodigy -- Riders of the Apocalypse - Demonoid -- 7-4
Holy Diver - Dio -- Seperation Road - Anna Ternheim -- 6-4
Splinter - The Offspring -- Black Holes and Revelations - Muse -- 7-3
Reflections - Paul Van Dyk -- Black Vanity - Cemetary -- 7-4
Edited by Georgia, 31 October 2007 - 19:05.

This topic is locked