Vad hette det sa ni? Phasebook? Jag är helt ur fas...
(Nåja, jag var med i början, som den "early adopter" jag är, men kändes ärligt talat helt meningslöst, det gav mig ingenting. Plus att jag inte gillar att "flasha" resten av världen med vare sig mitt namn, mina vänner eller mina intressen. Mina föräldrar är dock med ... vilket knappast gör mig mer sugen...

)
För att vara mer seriös, undrar egentligen hur en presumtiv eller nuvarande arbetsgivare reagerar om de söker på Facebook och
inte hittar en? Är det negativt? Antar iofs att det beror på vilket jobb det är. Att fyllebilder och mössbilder eller vissa "exklamationer" kan ställa till problem är ju känt, men det motsatta kan man undra över. På ett "kontorsjobb" jag hade hade i princip alla FB-konton, även chefen och jag är inte helt säker på hur min frånvaro från FB tolkades.
Edited by dukeofnewyork, 05 February 2010 - 18:03.
"I mean, violence is a big problem in our society today and I will not support it. That is the primary reason why I won't do anal. " – Krysta Now,
Southland Tales"Ingen magi, ingen profil, ingen stil, bara tjong i tvättbrädan och morr i mustaschen. " –
Göran Sommardal om Xmen Origins: Wolverine (Kulturnytt 20090430)
"There is hopeful symbolism in the fact that flags do not wave in a vacuum." – Arthur C. Clarke
---
--- | filmtipset | ---