Jump to content

Photo

Transformers 2: Revenge Of The Fallen

• Please log in to reply
148 replies to this topic

#76 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 06 September 2008 - 22:48

Jo, fast så är det alltid med serietidningar. Samma med t ex Marvel och DC. Om man så ser någon få huvudet avhugget och blir mald till köttfärs så kan den komma tillbaka igen. Dock känns detfel IMO och förstör hela grejen med att de är mer än bara maskiner.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#77 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 22 September 2008 - 14:23

EXCLUSIVE! The First Images Of Megatron From Transformers 2? - Movie News - Latest Movie Reviews and trailers
Since Michael Bay has been keeping everything involving Transformers: Revenge of the Fallen a secret, it's been hard for fans knowing exactly what is up with some of their favorite Decepticons and Autobots.

One of the big questions is, is Megatron returning and if so, what will he look like? If these images are any indication, he appears to be a giant ass armored tank.

He kind of looks like Galvatron a bit from these pictures. I think these are toy packaging images when you look at them. I came to this conclusion because one pic says Megatron in the lower right and also they have that giant Toy logo on them. I'm an awesome detective. If this truly is what Megatron will look like, (you can see his face in a couple of shots) then he's going to be one bad mother f-er in this sequel.

CHECK OUT THE IMAGES

Alright guys, what do you think? Is this the new Megatron? Is he in the sequel and in this form or is this just clever toy packaging? Are they fakes? Early conceptual art? I think it's legit but you guys make up your own mind by commenting below!

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#78 PredaBot

PredaBot

Rear Admiral

• Moderator
  • 2,983 posts

Posted 22 September 2008 - 15:35

Utmärkt design på Megatron. :) Ser både skrämmande och mäktig ut.

Särskilt bra att dom accentuerar kanonen den här gången, för det är ju en viktig del av Megatrons image.

#79 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 22 September 2008 - 16:00

Ja, det ser bra ut. :)
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts

#80 Rick Hunter

Rick Hunter

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,270 posts

Posted 22 September 2008 - 21:41

Jag gilllar också Megatrons nya design, inte för att jag hade problem med den gamla men den nya ser ju coolare ut :)

Winter is Coming

#81 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 24 September 2008 - 11:12

Spoiler TV - Entertainment Tonight Visits The Set Of Transformers 2

/Film - New Transformers 2 Details Revealed at Hasbro Licensing Summit

Wednesday, September 24th, 2008

I thought I’d pass along the news which was revealed at the Hasbro Licensing Summit in Malaysia this week.

The Chevy Corvette Centennial concept car (seen in the photo above) is actually the alt mode for Sideswipe. Described as a brave but often rash warrior, Sideswipe was part of the initial crew of Autobots. In the original animated series, Sideswipe and his twin brother Sunstreaker, took the form of Lamborghini sports cars. He later took the form of a 1997 Lamborghini Diablo, 1999 Dodge Viper, and the Cobra Stinger.

Ravage will appear in the film with “very raw beast mode”. Ravage was featured in both the original animated series and Beast Wars, and took the form of a robotic jaguar. He was featured in an original draft of Bay’s Tranformers, but later replaced with Scorponok.

Megatron’s alt mode is confirmed to be a tank. Looks like the leaked concept photos are legit.

And the Devastator rumors might also be confirmed with the news that a super-sized transformer that combines multiple toys will retail for $50+. In the original series, six constructicons combine to transform into the huge giant robot known as Devastator.

#82 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 30 September 2008 - 10:48

SciFI.com >> Transformers 2, Others To Use IMAX
The six IMAX sequences in Christopher Nolan's The Dark Knight have encouraged other filmmakers to get studios to pony up the production dollars for similar shots, Variety reported.

Michael Bay will film at least three action set pieces in the large-screen format for the upcoming Transformers: Revenge of the Fallen, which is currently shooting.

Jon Favreau has similarly discussed using IMAX cameras in Iron Man 2, while Eagle Eye director D.J. Caruso has expressed interest in doing so for future projects such as Y: The Last Man, based on the graphic novel.

Filmmakers have long preferred sequences shot using IMAX cameras because the quality of the 70mm images surpasses those of more traditional 35mm footage.

I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#83 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 30 September 2008 - 16:40

Official Transformers 2 IMAX Announcement - Superhero Hype!
Source:IMAX Corporation
September 30, 2008

Following up on last night's brief Variety report, IMAX Corporation has now officially announced that Michael Bay will shoot select scenes of Transformers: Revenge of the Fallen with IMAX cameras:

IMAX Corporation, DreamWorks Pictures and Paramount Pictures today announced that director Michael Bay will shoot key sequences of Transformers: Revenge of the Fallen with IMAX® cameras. Bay will integrate the IMAX footage with state of the art CGI to create an unprecedented look and feel for the highly anticipated sequel to last year's box office hit, Transformers. As previously announced, Transformers: Revenge of the Fallen will be released to IMAX® theatres simultaneously with the movie's wide release on June 26, 2009.

The movie sequences shot in traditional 35mm will be digitally re-mastered into the unparalleled image and sound quality of The IMAX Experience® with IMAX DMR® (Digital Re-mastering) technology. The IMAX DMR scenes will appear in the traditional "letterbox" shape, while scenes shot with IMAX's cameras will expand vertically to fill the entire IMAX screen.

"The extraordinary level of detail and intensity captured by the IMAX camera creates many exciting possibilities for us with this film," said Michael Bay, the film's director. "IMAX's all-encompassing format will take this story to a new level, and I am once again very excited to share The IMAX Experience with Transformers fans around the world."

"The addition of another amazing title from DreamWorks and Paramount, combined with more groundbreaking use of IMAX technology by Hollywood's top filmmakers, are examples of how far we have come as a company and a distribution platform over the past several years," said IMAX Co-Chairmen and Co-CEOs Richard L. Gelfond and Bradley J. Wechsler. "The growth of the IMAX theatre network, fueled by the economical benefits of the new IMAX digital system, is driving interest from virtually all of the top studios, which is resulting in more IMAX movies for audiences to enjoy."

"Michael Bay's innovative use of IMAX cameras will create a spectacular cinematic adventure for moviegoers next summer," added Greg Foster, Chairman and President of IMAX Filmed Entertainment. "We're very excited to be integrated as a core part of the Transformers production, and with the skilled marketing and distribution teams at DreamWorks and Paramount, the timing is ideal given our expanding global audience and network footprint."

The IMAX release of this movie was previously mentioned in IMAX Corporation's second quarter results press release on August 7.

DreamWorks Pictures and Paramount Pictures Present In Association with Hasbro A di Bonaventura Pictures Production A Tom DeSanto/Don Murphy Production A Michael Bay Film "Transformers: Revenge of the Fallen" starring Shia LaBeouf, Megan Fox, Josh Duhamel, Tyrese Gibson, Kevin Dunn, Julie White, John Benjamin Hickey, Ramon Rodriguez, Isabel Lucas and John Turturro. The film is directed by Michael Bay from a screenplay by Ehren Kruger & Roberto Orci & Alex Kurtzman. The producers are Don Murphy & Tom DeSanto, Lorenzo di Bonaventura and Ian Bryce. The executive producers are Steven Spielberg, Michael Bay, Brian Goldner and Mark Vahradian. Based on Hasbro's Transformers™ Action Figures. This film has not yet been rated.

#84 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 29 December 2008 - 12:33

Ett gäng med dom första officiella bilderna från filmen. Svårt att säga så mycket om dom egentligen.

Edit: Spoiler TV - Transformers 2 - Spoilers Revealed by USA Today

First Showing via Empire Online.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

EDIT:

Fler bilder. First Showing via USA Today.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Edited by Cartman, 29 December 2008 - 19:27.

#85 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 09 January 2009 - 21:43

SCI FI Wire: Transformers: Revenge of the Fallen teaser poster is here

Posted Image

Yahoo! Movies has unveiled the new teaser poster for the upcoming sequel film Transformers: Revenge of the Fallen, which opens in conventional theaters and IMAX on June 26.

#86 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 01 February 2009 - 12:31

YouTube - "Transformers: Revenge of the Fallen" Superbowl Spot

#87 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 01 February 2009 - 16:58

:thumbsup: Den där stora måste ha varit The Fallen. :thumbsup:
-Sora, Kingdom Hearts

#88 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 01 February 2009 - 17:01

Jäklar, det var ingen liten sak :blink:

Får väl hoppas på att Bay håller igen med sina vanliga spasmer så man kan få lite ögongodis denhär gången. (Jag tyckte kameran flög runt alldeles för mycket för att man skulle få se Alla 'bots i sin fulla glans)

Vem är the Fallen, förresten? Nån "urfader" för transformers?

--
Verkar som att den store ska vara Devastator

Edited by Hofling, 01 February 2009 - 20:27.

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<

#89 PredaBot

PredaBot

Rear Admiral

• Moderator
  • 2,983 posts

Posted 01 February 2009 - 20:55

Hmm, det väcks ett visst intresse av den lilla snutten, förvisso. ;)

Hofling: Det skulle man kunna säga. The Fallen introducerades i en av Dreamwaves serier för några år sen. Idéen var att han var en av dom första 13 Transformers som skapades, tillsammans med t ex Liege Maximo och Vector Prime.

Dock så ska han ha tytt sig till betydligt mörkare makter än vad hans funktion var tänkt, så han blev fångad i en sorts fick-universum.

#90 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 01 February 2009 - 22:27

Ja, The Fallen brukar anses vara Transformers version av Djävulen. En av de första ursprungliga Transformers som föll till den mörka sidan, så att säga. Där av namnet The Fallen. I serierna så jobbar han för Unicron. Kan man tänka sig att Unicron dyker upp i 3:an?
Ett kontriversiellt beslut att ha med The Fallen eftersom han bara varit med i serietidningarna och inte i några av de tecknade serierna och många anser honom vara lite för mycket för Transformersvärldens mytrologi.
-Sora, Kingdom Hearts

#91 Mjolnir

Mjolnir

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,000 posts

Posted 01 February 2009 - 23:53

Parallellerna till Satan kan iaf knappast bli mer uppenbara.

Om de bara tonar ner den korkade humorn och de banala sidospåren som sänkte ettan (Shia letar efter en MacGuffin på sitt rum medan hela Autobots-skvadronen försöker gömma sig på bakgården för hans föräldrar och resten av grannskapet, åh ho ho ho... :rolleyes: ) och om Bay finslipar sin regi så att man faktiskt kan se vad som händer så blir det nog en hyfsad popcornrulle.

#92 Chrille

Chrille

Senior Captain

• Members
  • 769 posts

Posted 02 February 2009 - 07:58

Om de bara tonar ner den korkade humorn och de banala sidospåren som sänkte ettan (Shia letar efter en MacGuffin på sitt rum medan hela Autobots-skvadronen försöker gömma sig på bakgården för hans föräldrar och resten av grannskapet, åh ho ho ho... :rolleyes: ) och om Bay finslipar sin regi så att man faktiskt kan se vad som händer så blir det nog en hyfsad popcornrulle.

Sammanfattar mina tankar exakt där.

#93 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 02 February 2009 - 12:23

Trevlig liten TV-Spot. :)

#94 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 02 February 2009 - 14:57

Nu även i HD.

http://www.apple.com...ngeofthefallen/

#95 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 02 February 2009 - 16:42

Jo, det där med kameran håller jag med om. Grymt irriterande när man inte riktigt kunde se dem eller vad som hände.
Men humorn älskade jag. :)
-Sora, Kingdom Hearts

#96 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 13 February 2009 - 21:52

Trailer ute. Dålig kopia pga inspelat på bio men det kommer väl en bra snart.

#97 Fiskrens

Fiskrens

Social kameleont

• Moderator
  • 4,025 posts
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 16 February 2009 - 20:09

Jepp - Via FirstShowing eller i HD på Yahoo!. Rätt mycket Armageddon över den där första sekvensen.

Edited by Fiskrens, 16 February 2009 - 20:10.

"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#98 Rick Hunter

Rick Hunter

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,270 posts

Posted 16 February 2009 - 21:41

Ett ord, Ståpäls! :thumbsup:

Winter is Coming

#99 PredaBot

PredaBot

Rear Admiral

• Moderator
  • 2,983 posts

Posted 17 February 2009 - 14:32

Man får väl anta att varenda meteorit som kommer ner, är en Autobot eller Decepticon? :)

Devastator... :D

Kommer säkerligen bli en kul pop-corn rulle, precis som den förra. Ser fram emot det.

#100 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 17 February 2009 - 16:09

Ja, det var klart en bättre teaser än den som släptes för första filmen. :) Och visst rös man lite. :P
-Sora, Kingdom Hearts