Jump to content

Photo

Google Reader

• Please log in to reply
81 replies to this topic

#76 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 16 July 2009 - 11:28

Det har visst tillkommit en ny grej i GR: Like
Helt plötsligt så står det 1 person liked this på ett eller flera delat objekt, och jag har ingen aning om vem/vilka det är :lol:

Hittade det här alldeles nyss
Following, liking and people searching

Edited by Georgia, 16 July 2009 - 11:39.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#77 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 16 July 2009 - 11:41

Om du klickar på länken bredvid smilysen så kommer det upp en lista med namn (och länk till personens delade objekt). För att "gilla" en artikel klickar man på "like" mellan stjärnan och dela eller snabbkommandot "l".

Jag delade en artikel om de här nya funktionerna (bara i den engelska/amerikanska upplaga än så länge).

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#78 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 13 August 2009 - 13:35

Nu har Google introducerat en funktion som jag väntat på. Att kunna markera gamla artiklar för lästa. Nu kan man (om man vill) välja och marka artiklar äldre än 1 dag, 1 vecka eller 2 veckor som lästa i ett svep genom att klicka på listpilen brecid 'markera som läst'. (Iaf i den engelska versionen). :D

fqq5BYam.jpg

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#79 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 13 August 2009 - 13:49

:thumbsup:
Vad bra. För har man varit borta ett par dagar så läser man ju knappt det som är äldre än ett par dagar och då blir det oftast att man markerar allt som läst.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#80 Fiskrens

Fiskrens

Social kameleont

• Moderator
  • 4,025 posts
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 14 August 2009 - 10:45

Är det ett tecken på hur skadad man börjar bli att man "rullar ned" poster här på forumet för att markera dem lästa? :unsure: ;)
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#81 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 14 August 2009 - 11:05

:lol: Det är kanske början till en liten skada, ja...

BTW, du delar inga artiklar än då länge?

fqq5BYam.jpg

#82 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 06 September 2009 - 20:17

Undrar vad som fick Google Reader och rekomendera följande flöde:
subscribers

Classifieds on ChinaDaily.com
Latest posting in Jobs Offered from Shanghai

:blink: :wacko: :lol:

Som om jag ville jobba i Kina.

fqq5BYam.jpg