Det finns en del duktiga regissörer, ja. Varför inte låta ngn annan ta över den trista, blåa scouten Superman?
Har slutat försöka förstå Hollywood..
Posted 17 July 2004 - 19:56
Det finns en del duktiga regissörer, ja. Varför inte låta ngn annan ta över den trista, blåa scouten Superman?

Posted 17 July 2004 - 19:58
Posted 17 July 2004 - 19:58
Posted 17 July 2004 - 20:06
Edited by Capshaw, 17 July 2004 - 21:26.
Posted 17 July 2004 - 20:08
X3 will be made after SUPERMAN by Singer, or Fox will leave him behind and continue forward with a new director. It'll be interesting to see how the cast will take to that.
Posted 17 July 2004 - 20:08
Posted 17 July 2004 - 20:10
Posted 17 July 2004 - 20:15
Posted 17 July 2004 - 21:28
Posted 17 July 2004 - 22:16
Se bara vad som hände med Superman 4.
Reeve ville tjäna pengar och den floppa
Posted 17 July 2004 - 22:19
Posted 18 July 2004 - 00:41
Posted 18 July 2004 - 05:03
OT: Det är så här det funkar iaf, för framtida referenser: När 2 trådar slås ihop så sorteras alla poster i båda trådarna i den ordning de skrevs (tidsmässigt alltså).Försökte slå ihop de två ämnen som den häftiga moderator jag är men nu ser det lagom knasigt ut. Ber om ursäkt, jag är rätt oerfaren med Moderator-gigget. Eftersom tråden med "NU är det klart!!!" inte innehöll något nytt innehåll så tycker jag att diskussionen kan hållas i den här tråden.
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 18 July 2004 - 09:14
De har skaffat en riktig målvakt inte allt för längesedan faktist.Livet går vidare fast utan en X3.
Om vissa här vill spela kvasi-mogna, gärna för mig. Lycka till.![]()
Om någon surar för något, varför försöka spela mogen där? Varför är
det mer okej att jubla som en dåre för någon nyhet än att bli sur över det?
Helsingborgs fotbollslag kan för övrig börja med att skaffa en riktigt tränare och målvakt.
Posted 18 July 2004 - 09:34
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 18 July 2004 - 10:05
Posted 18 July 2004 - 10:16
Kermit: Ibland får jag liknande utstrålning av dig att ditt sätt att tänka och tycka är det "rätta". Jag gör liknande misstag. Känns nästan som denna tråden borde få vila lite, finns knappt någon info och det mesta vi gör är att argumentera varandras åsikter och indiekt sätt att tycka.För att spekulera så kan man ju gissa att en X3 skulle komma runt 2008 om Singer gör den. Ska man behöva vänta i sex år? Näe, Tom Desanto som producerar verkar också ligga bakom mycket. Så jag lutar faktiskt mot att tycka att de borde hitta en annan regissör. Han kanske inte blir riktigt lika bra, vilket vore synd, men beteende som Bryans ska inte direkt belönas, om man säger så.
I så fall hoppas jag också att Bryan inte skriver manus till Ultimate X-Men som det var tänkt.
Typ "hej då, Bryan och visa inte din nuna häromkring igen"
(Märk väl orden "om" och "lutar")
Angående hettan i tråden: Jag blir personligen rätt arg när folk försöker leka översittare och säga vad som är "rätt" eller inte angående hur man reagerar på något. Sådana inlägg här "hjälpte" bara till att få tråden att hetta till mer.
Posted 18 July 2004 - 10:22
Posted 18 July 2004 - 10:35
Nej Kermit, du har inte gett dig på någon i den här tråden. Brukar inte tycka att du gör det i någon annan tråd heller även om det kan gå hårdare till. Här har du bara försvarat din rätt till att tycka vad du vill. Tror faktist jag har samma åsikter som dig här.Har jag gett mig på någon i den här tråden? Nej, jag har yttrat besvikelse över Singer och de andra som är inblandade. Argumenteringen i den här tråden har mer varit över "det är inget att hänga upp sig på".
Jag är medveten om att T4-tråden gick långt, men annars uttrycker jag oftast bara vad jag tycker. Som alla andra. T. ex att jag personligen inte vill se Venom i en Spidde-film.
Det är rätt stor skillnad på utstrålning, som mer är hur du som person tolkar något än när någon direkt säger åt ngn annan att "så får du inte känna".
Posted 18 July 2004 - 15:42
åsikter och indiekt sätt att tycka.
Posted 19 July 2004 - 05:58
Posted 19 July 2004 - 06:07
It now looks likely that Singer will not do the third "X-Men," even though he has an overall deal with Fox.
Posted 19 July 2004 - 08:24
Posted 19 July 2004 - 08:31
Posted 19 July 2004 - 08:42