Men en bugg med sparsystemet har kostat mig en av mina upplåsbara så jag får låsa upp den igen nästa omgång.
Dragon Age: Origins (PC, XBox 360, PS3)
Posted 23 October 2009 - 22:30
Men en bugg med sparsystemet har kostat mig en av mina upplåsbara så jag får låsa upp den igen nästa omgång.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 23 October 2009 - 22:49
Vad för bugg? (Jag spelade igenom första i sträck - med paus, men datorn stod på då - vid första genomspelningen. Förstn u på andra har jag valt att spara så om du har tips på vad för buggar man ska undvika tar jag gärna emot dem.)
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 23 October 2009 - 23:39
När det gäller varför jag förlorade mitt "Embri's Many Pockets" samt att jag hade gjort 2 Surveys men ändå står 0/3 och att spel-kartan till vänster säger att jag inte har klarat "The Missing Warden" trots att jag är på "A Rumbling in the Deep", har jag ingen aning om vad problemet är. Kanske är det för att jag inte spelat allt i 1 streck.
En annan bug som många har råkat ut för är att spelet fryser i slutstriden.
Jag få ta en genomspelning i streck på Easy nästa gång och ägna en dag åt det för att vara säker. Bara inte sakerna kan försvinna under en 3:e genomspelning.
Edited by Crusader, 23 October 2009 - 23:43.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 24 October 2009 - 08:19
Att du inte får tillgodoräknat på Surveys har de själva tagit upp på deras Twitter. Kanske det kan hjälpa dig?
If you're having trouble with the surveys and unlocking achievements, we think you need to click the "Back to Game" button and not the red X
Lyckligtvis har jag sluppit att det blivit fryst i slutstriden. Huvaligen. I alla fall, de skriver så här om det:
For everyone experiencing freezes after the Emissary battle in the diamond mine, please save your game then refresh your browser.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 24 October 2009 - 08:52
Spel menyn och Save. Svarare an sa ar det inte.Var kan man spara manuellt? Jag har inte hittat det, utan kör bara på autosvae.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 24 October 2009 - 09:47
Posted 24 October 2009 - 16:02
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 27 October 2009 - 19:15
"Bard's Yarn: Convince the Bard to join your party."?
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 27 October 2009 - 20:43
Efter att jag klarat av berättelsen med min krigare och inte fått barden laddade jag den sista autosave-filen jag hade, gick tillbaka till starten och pratade med honom. Då ville han följa med. Han sa då något i stil med "Jag hörde att ni skulle möta konungen och slåss heroiskt för att få göra det. Jag behöver massa att skriva om, så får jag följa med?".
Posted 27 October 2009 - 22:02
Edit: Nåt jäkla fel i Inlogningen gjorde att Achievementen inte registrerades så nu är den borta.
Edited by Crusader, 28 October 2009 - 00:05.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 28 October 2009 - 06:59
Posted 28 October 2009 - 13:59
Mäst orolig är jag om man inte kan göra om servays.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 28 October 2009 - 15:56
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 28 October 2009 - 16:26
Fast det beror på hur du gillar Dragon Age Joruneys och hur många gånger du har klarat spelet. Har du 2 genomkörningar till och inte gillar spelet så kanske det inte är värt det.
Men det tar inte så långt tid att köra igenom på det lättaste.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 28 October 2009 - 17:05
Posted 29 October 2009 - 12:18
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 29 October 2009 - 17:35
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 29 October 2009 - 18:49
Edit: gällde visst bara om man inte redan hade fått denna achievement verkar det som
Edited by Fiskrens, 29 October 2009 - 19:04.
Posted 29 October 2009 - 22:55
Själv körde jag på normal första gången men har kört på easy de senaste 2.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 29 October 2009 - 22:59
Posted 29 October 2009 - 23:18
Spelar man en manlig karaktär så kan man ha sex med en annan manlig karaktär. Jag måste ge dem beröm för våga sig på något sådant för jag kan inte på rak arm komma på något spel som har möjligheten till ett homosexuellt förhållande mellan 2 män och dessutom en sexscen med det.
Men kvinligt homosexuellt förhållande verkar inte finnas i spelet. Troligen pga att en sådan sexscen hade fått vara totalt annorlunda.
Undrar hur FOXNews kommer reagera på den.
Källa
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 30 October 2009 - 07:30
Spelar man en manlig karaktär så kan man ha sex med en annan manlig karaktär. Jag måste ge dem beröm för våga sig på något sådant för jag kan inte på rak arm komma på något spel som har möjligheten till ett homosexuellt förhållande mellan 2 män och dessutom en sexscen med det.
Well, Fallout 2 har redan varit där, förutom sexscenen då, eftersom syskonens far kommer på er med byxorna nere så att säga, vilket resulterar i ett dubbelpipigt bröllop.
Edited by Kizmiaz, 30 October 2009 - 07:37.
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 30 October 2009 - 10:13
Beror väl också på att sånt brukar locka fel publik, hade ju den effekten i Mass Effect.Men kvinligt homosexuellt förhållande verkar inte finnas i spelet. Troligen pga att en sådan sexscen hade fått vara totalt annorlunda.
Undrar hur FOXNews kommer reagera på den.![]()
Källa
Posted 30 October 2009 - 18:21
Jo, det är ju sant. Personligen har jag aldrig fattat varför.Beror väl också på att sånt brukar locka fel publik, hade ju den effekten i Mass Effect.
Men kvinligt homosexuellt förhållande verkar inte finnas i spelet. Troligen pga att en sådan sexscen hade fått vara totalt annorlunda.
Undrar hur FOXNews kommer reagera på den.![]()
Källa
Lite Gameplay från konsoll.
De här var iallafall intresanta och direkt från där spelet börjar om man väljer
Konsoll Gameplay 1
Konsoll Gameplay 2
Edited by Crusader, 30 October 2009 - 19:27.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 31 October 2009 - 17:55