Turnering i Bästa Bokkaraktär Rond 1
Posted 09 July 2009 - 17:36
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 09 July 2009 - 17:51

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 09 July 2009 - 17:55
Posted 09 July 2009 - 18:17
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 09 July 2009 - 19:31
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 09 July 2009 - 20:35
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 12 July 2009 - 14:00
Artemis Fowl: 2
Inga silkesvantar härinte utan Silke besegra Artemis Fowl stort och går vidare.
Duell 7:
Sherlock Holmes ("Sherlock Holmes"-böckerna av sir Arthur Conan Doyle)
VS
Zaphod Beeblebrox, Liftarens Guide till Galaxen-serien av Douglas Adams
Edited by Magnus, 12 July 2009 - 14:00.
Posted 12 July 2009 - 14:04

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 12 July 2009 - 14:57
(゚、 。 7
じしf_,)ノ
Posted 12 July 2009 - 15:16
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 12 July 2009 - 15:23
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 12 July 2009 - 15:43
Posted 12 July 2009 - 17:00
Posted 12 July 2009 - 18:59
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 13 July 2009 - 14:32
Zaphod Beeblebrox:2
Sherlock Holmes:4
Efter en snabb titt på Zaphod vet Sherlock Holmes att han är en utomjording och dessutom vad han ska göra för att vinna och Sherlock Holmes går vidare.
Duell 8:
Lyra Silvertongue from Philip Pullman's superb His Dark Materials trilogy is feisty, determined, brave and never compromises - a remarkable and endearing person.
VS
Ripipip från Narnia av C.S Lewis
Posted 13 July 2009 - 14:36

Posted 13 July 2009 - 14:50
Posted 13 July 2009 - 16:55
Posted 13 July 2009 - 18:16
Posted 13 July 2009 - 22:03
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 13 July 2009 - 22:39
Posted 14 July 2009 - 04:20
(゚、 。 7
じしf_,)ノ
Posted 14 July 2009 - 13:53
Ripipip:3
Efter en jämn kamp mot Ripipip så går Lyra Silvertunga vidare.
Duell 9:
Samuel Vimes från Discworld(skivvärlden)-böckerna av Terry Pratchett
Samuel Vimes är den grinige och extremt cyniske ledaren för Ankh Morporks vaktstyrka, en man som genom sin karriär gått från att vara en storögd och idealistisk färsk rekryt till alkoholiserat vrak som sett alldeles för mycket och därifrån lyckats bli inte bara en extremt kompetent snut (copper i orginalversion självklart) utan även en av de viktigaste personerna i staden (så till den grad att lönnmördargillet inte längre accepterar kontrakt på honom) och allt detta utan att förlora sin känsla för plikt, sina hårt förvärvade instinkter och trots att han försöker förneka det, sitt goda hjärta!
VS
Thomas Covenant Chronicles of... av Stephen Donaldson
Edited by Magnus, 14 July 2009 - 13:56.
Posted 14 July 2009 - 14:17
Posted 14 July 2009 - 17:51
-Sora, Kingdom Hearts

This topic is locked