Hehe, smaken är som bakenUndrar om det är mänskligt möjligt för en människa att ha en såpass motsatt åsikt som jag har?. Heh, Själv har jag tjatat om Bales casting sen 2002 och var enormt glad att han blev vald, en riktig fan favorite och ja, helt fantastiskt när han blev castad.
Tycker också att hans insatser i Equilibrium och American Psyco är tillräckligt för att ge honom rollen. The Empire of The Sun rekommenderas också, för att se hur talangful Bale var redan som så ung. Och The Machinist som jag hoppas kommer på bio i sverige är något som jag hoppas på att se.
Sen har ju WB redan släppt en Teaser Trailer där jag tycker att Bale gör ett lysande jobb i de få scener han har, och nu när WB ska ska släppa en längre trailer under veckan så får vi äntligen se honom som Batman.
De enda filmer jag kommer ihåg att jag sett med Bale är American Psycho och Shaft. I dessa tyckte jag bara att han var blek och intetsägande (det kan ju ha varit att filmerna inte var så bra som gjorde det). En kompis till mig, som höll med om att han var blek i nämnda filmer, har försökt få mig att se någon film där han ska vara suverän (kommer ej ihåg vilken det var) men jag är skeptisk.
Men jag har ju haft fel förr, gillade inte valet av Michael Keaton i första filmen heller, men har rockade ju hur fett som helst.
Så den som lever får se
Kan hålla med dig om detta. (sedär undrens tid är inte förbiDet jag gillar med själva postern är att Batman är i centrum, inte nån färgglad idiot-skurk som i i de senaste filmerna, utan att man vet att det är Batman/Bruce Wayne det här handlar om.