ARGH!/*snyft*
Posted 25 March 2008 - 00:23
Att man var tvungen att gå utomhus nyduschad och tömma latrinen (eller brunnen, kallat vad ni vill) igår när det var kolsvart bidrog säkert.
Tjock i halsen med. Kul det ska bli på arbetsförmedlingen imorrn..
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 25 March 2008 - 01:14
Urk.
Sheldon, The Big Bang Theory
Heisenberg blev stannad av polisen för att han körde för fort.
"Vet du hur fort du körde?!" frågade polisen som stoppat honom
"Nej, men jag vet exakt var jag är," svarade Heisenberg.
Posted 25 March 2008 - 01:28
Efter det har du ju i alla fall försökt med att vara vänlig och har all rätt att gorma på'n
Posted 25 March 2008 - 02:04
Min brorsa och hans kompisar tittar på film på riktigt hög volym i rummet bredvid mitt sovrum. Jag måste gå och sova, behöver vända tillbaka på dynget innan skolan börjar på onsdag... Det är brorsans födelsedag (eller, var) så jag vill inte gå ut och skrika på honom, men ifall jag inte säger åt honom så lär de fortsätta titta på film på överdrivet hög volym framåt fem-tiden...
Urk.
Gör så här. dra ut högtalarna och slå sönder. Sedan kan du i lugnt och ro sova.
Nu vill nog inte din brorsa köpa nytt för hela rubbet igen som aktar sig.
Posted 25 March 2008 - 18:14
Posted 25 March 2008 - 18:19
Posted 26 March 2008 - 17:32
Jag vet inte vad vi skulle ta oss till på det här forat utan Supertrecks skarpa iakttagelser och kloka råd.
Drastiska problem kräver drastiska åtgärder.
Men man kan säga så här. Om man inte kan sova på grund av att andra stör
så innebär det att man inte är tillräckligt trött. Varför inte kliva in i sällskapet
och trötta ut sig lite i förebyggande syfte?
Posted 26 March 2008 - 21:26
Underbara råd.
Efter att jag gnällt här så gick jag och bad dem snällt att sänka. Och det fungerade. Det är första gången det fungerat på tre år, så jag blev glatt förvånad. Det kändes som en sådan där Trisslottreklam - "Plötsligt händer det".
"Kan ni vara snälla och sänka? Jag måste sova, skola i övermorgon..."
"Jo men absolut."
Och en halvtimme senare var det hyfsat tyst. Utan att jag gormat/hotat/vandaliserat egendom/förolämpat folk/smällt i dörrar.
Så, det var mycket enklare än det brukar vara.
Brorsan fyllde arton. Han kanske har blivit
Sheldon, The Big Bang Theory
Heisenberg blev stannad av polisen för att han körde för fort.
"Vet du hur fort du körde?!" frågade polisen som stoppat honom
"Nej, men jag vet exakt var jag är," svarade Heisenberg.
Posted 26 March 2008 - 21:30
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 26 March 2008 - 21:59
Tråkigt & höraJAG. HATAR. VARA. SJUK.
Posted 26 March 2008 - 22:20
Jag har massor att göra men orkar inte göra något.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 26 March 2008 - 22:54
Hoppas tillståndet bättrar på sig!
Posted 27 March 2008 - 09:50
Chrille: Har läst om det, Tele2 har fått en del kritik för att de stryper (det mobila) bredbandet när man passerat över nedladdningsgränsen.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 27 March 2008 - 12:08
Posted 27 March 2008 - 23:11
Samma härJag tog ut segern i förskott igår, min förkylning är inte borta. Den gjorde bara en strategisk reträtt, för att sedan anfalla med fler trupper. Tror det är SoD som är general över min förkylning..
Winter is Coming
Posted 27 March 2008 - 23:21
Något jag upptäckte när det redan var försent.Chrille: Har läst om det, Tele2 har fått en del kritik för att de stryper (det mobila) bredbandet när man passerat över nedladdningsgränsen.
Hoppas de beslutar sig att lösa problemet på något annat vis. Ganska skamligt att sälja något dem inte klarar att hålla.
Posted 29 March 2008 - 21:11
Nåja, på måndag börjar jag jobba igen, inget ont som inte har nåt gott med sig.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 16 April 2008 - 18:57
Posted 24 April 2008 - 18:17
Men det går bra ändå, se annat inlägg
Edited by Fiskrens, 24 April 2008 - 18:17.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 24 April 2008 - 18:28
Posted 24 April 2008 - 18:40

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 25 April 2008 - 15:20
Posted 26 April 2008 - 21:40
Idag har jag plockat och försökt rensa bland mina saker här hemma och det är inte så kul precis för det känns som om jag plockat från en hög och lagt det i en annan hög istället
Har väl fått lite ordning på högarna men inte har jag slängt så mycket precis som det var tänkt.
Nästa steg är att gå igenom alla kläder, speciellt byrån. Men det kommer väl vara samma visa där, man vet ju aldrig om det kan komma till användning någon gång i framtiden...
hmm, visst!
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 26 April 2008 - 22:49
Känner behovet av att rensa i skåper igen.
Posted 29 April 2008 - 19:46
I morse var jag iväg på ett 'möte' eftersom jag fortfarande är PLUS-jobbare fram till 14 maj och inte vet vad jag ska göra fram tills dess eftersom vi inte fick gå tillbaka till våra 'jobb' efter den sk. Coachingen
Kommer dit strax före 10 idag, och det enda som blev sagt var vad jag skulle göra nu de sista dagarna och få en lapp.
Som dom lika väl kunde ha skickat med posten, var ju helt onödigt att gå dit
Så imorgon hamnar jag på något som heter AME Praktiska. Praktiska!!! där håller dom visst på med snickeri och måleri mm. Jag och hantverk! har inget intresse överhuvudtaget när det gäller såna saker. Plus att jag ska vara där kl. 7!!! vad är det för j*vla tid. Blir bara mer och mer förbannad. Tar dom inte reda på var man har varit/gjort tidigare eller om man har något intresse av det alls.
Är så j*vla anti mot allt just nu.
ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!ARG!
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

This topic is locked