Caprica
Posted 24 March 2009 - 10:40

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 24 March 2009 - 10:45
(Men förklarar i alla fall det.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 24 March 2009 - 12:13
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 24 March 2009 - 12:20
Edited by XC, 24 March 2009 - 12:20.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 24 March 2009 - 12:32
Posted 09 April 2009 - 10:44
BONUS FEATURES:
* Feature Commentary with Director Jeffrey Reiner and Executive Producer/Writer Ronald D. Moore and Executive Producer David Eick
* Deleted Scenes
* Video Blogs
* What the Frak is Caprica?
* The Director’s Process
* The V Club
* The Birth of a Cylon - [Källa]
Posted 14 April 2009 - 17:07
Winter is Coming
Posted 03 May 2009 - 23:29
Winter is Coming
Posted 17 July 2009 - 23:02
Steve Guttenberg i s2ep5 av Party Down
Posted 25 July 2009 - 00:32
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 25 July 2009 - 19:30
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 19 August 2009 - 06:19
Edited by XC, 19 August 2009 - 06:19.

Posted 25 November 2009 - 23:18
First look: Caprica stars on their conflict (video)
11/25/09
We've got an early look at one of five new behind-the-scenes video vignettes for Syfy's upcoming Battlestar Galactica prequel series Caprica today, featuring never-before-seen cast interviews.
In this one, cast members Esai Morales and Eric Stoltz talk about the relationship between their characters, Joseph Adama and Daniel Graystone.
The videos will air during Syfy's two-day James Bond marathon, starting tomorrow at 8 a.m.
The two-hour pilot of Caprica is now available on DVD and the Web; Caprica debuts on Syfy next year on Friday, Jan. 22, at 9 p.m. ET/PT.
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 14 March 2010 - 22:05
Winter is Coming
Posted 14 March 2010 - 22:16
Posted 14 March 2010 - 22:17
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 14 March 2010 - 23:28
Winter is Coming
Posted 14 March 2010 - 23:58
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 09 September 2010 - 20:03
Dags att se färdigt det som redan visats då
Syfy brings Caprica back early, on Oct. 5. We have a SNEAK PEEK. | Blastr
Syfy just announced that it's moving the premiere of season 1.5 of Caprica to October 5 at 10pm instead of the originally planned return in January 2011. This is good news for fans who were left hanging with mid-season finale cliffhanger back in March and were disappointed that the show would take so long to return.
The move will put Caprica on Tuesday nights following Stargate Universe and push back the premiere of the new season of Sanctuary to Friday, Oct. 15, at 10pm. Sanctuary will air on Fridays instead of Tuesdays as part of the shift.
/.../
Posted 09 September 2010 - 22:36
Winter is Coming
Posted 28 October 2010 - 09:15
"Caprica", the television series prequel to the hit reboot of "Battlestar Galactica", has been cancelled.
The show debuted in January of 2010 and was slated for a 13 episode season. With five unaired episodes remaing, Syfy will delay broadcast until an unnannounced date in early 2011.
Read more: Caprica Cancelled - ComingSoon.net http://www.comingsoo...0#ixzz13dhbCO1u
Posted 28 October 2010 - 09:24
Jag har den på listan att se, men blev lite osäker nu för tänk om det inte blir ett avslutande avsnitt? Hur kul är det på en skala?
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 28 October 2010 - 11:08
Batman Begins
2005&2008 Year of the Bat
2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns
The Dark Knight