Battlestar Galactica Säsong 1 och 2
Posted 07 February 2006 - 10:41

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 07 February 2006 - 14:25
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 09 February 2006 - 16:03
Mer eller mindre spoilerfria bilder:
Tom Zerek:

Capt Apollo anno '78:

Fick det också bekräftat där att det var Jane "Dr. Quinn" Seymour som spelade Serina, Apollos kortlivade hustru.
Edited by XC-SE, 09 February 2006 - 16:05.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 18 February 2006 - 11:34
Edited by Forever Xena, 18 February 2006 - 18:24.
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 18 February 2006 - 16:36
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 18 February 2006 - 21:44
Edited by Peak, 18 February 2006 - 21:45.
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 18 February 2006 - 22:11
Skulle rekommendera att du spoilermarkerar delar av det där.
Undrar jag med.Vad är poängen med att spoilermarkera ett ämne på spoilerforumet???
Wylie, du får tänka på att vi har inte samma regler som på TV-Land när det gäller spoilers i spoiler forum.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 19 February 2006 - 02:09
-Gangstagrass
Posted 09 March 2006 - 08:49
Galactica Returns In Fall
http://www.scifi.com...gory=2&id=34893
SCI FI Channel announced that its hit original series Battlestar Galactica will return in October with a full 20-episode third season. Production on the third season begins in Vancouver, Canada, in April.
Battlestar Galactica returns in its 10 p.m. ET/PT Friday timeslot and brings back the ensemble cast, which includes Edward James Olmos, Mary McDonnell, Katee Sackhoff, Jamie Bamber, James Callis, Tricia Helfer and Grace Park. As previously announced, Lucy Lawless will also join the cast for a 10-episode arc, reprising her role as D'Anna Biers, a Cylon .
Executive produced by Ronald D. Moore and David Eick, Battlestar Galactica is from NBC Universal Television Studio.
Season three promises even more of the drama, intrigue and action that viewers have come to expect from the series, the network said. The 90-minute second-season finale airs at 10 p.m. March 10.
Edited by XC-SE, 09 March 2006 - 08:52.

Posted 07 April 2006 - 19:00
Har sett första säsongen och ett par på andra säsongen så här långt. Några avsnitt kvar
Winter is Coming
Posted 13 April 2006 - 23:47
Blir en lång väntan till säsong 3 nu, det är Juni som gäller va?
Winter is Coming
Posted 14 April 2006 - 01:30
Edited by Wylie Times, 14 April 2006 - 01:30.
-Gangstagrass
Posted 14 April 2006 - 10:45
Kan bara instämma i ditt Wowande.
Dess värre får vi vänta ända till oktober på s3.
Oktober??!! Det är ju aslänge!!! Får nog bli en omtitt av stargate för att fylla ut tiden
Winter is Coming
Posted 19 April 2006 - 21:41
Har sett de 2 sista avsnittena nu och trodde jag bara skulle få vänta till sommaren
Vilket slut
Inte alls vad jag hade väntat mig.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 23 April 2006 - 21:24
-Gangstagrass
Posted 24 April 2006 - 11:14
30:e oktober dessutom så egentligen är det mer november...
Winter is Coming
Posted 28 April 2006 - 15:32
Posted 28 April 2006 - 15:36
Endast miniserien som gick på femman för ett tag sen mitt i natten.Har den visats i Sverige?
Posted 29 April 2006 - 00:19
Posted 29 April 2006 - 03:01
-Gangstagrass
Posted 02 May 2006 - 16:03
Posted 03 May 2006 - 11:10
Så är det ju tyvärrRiktigt jobbigt att behöva vänta ända tills oktober för att få se fortsättningen när det slutade så bra! Och nu är snart Lost, Smallville och Prison Break slut. Vad ska man då titta på? 4400 kommer ju snart iaf..
Winter is Coming
Posted 03 May 2006 - 13:08
Glöm inte att StarGate sätter igång i juli plus en ny serie verkar det som, som ska visas istället för BGSå är det ju tyvärr
Riktigt jobbigt att behöva vänta ända tills oktober för att få se fortsättningen när det slutade så bra! Och nu är snart Lost, Smallville och Prison Break slut. Vad ska man då titta på? 4400 kommer ju snart iaf..Sommaren är ju det bara repriser och ibland en del sport, nu i sommar är det ju fotbolls vm i över en månad
![]()
Posted 05 May 2006 - 12:21
======================
BEVAKNINGSRAPPORT FRÅN DISCSHOP
======================
Följande bevakningar matchade vid senaste kontrollen en DVD-film på Discshop. Välkommen att besöka www.discshop.se
En ny produkt har utannonserats i en TV-serie du bevakat:
BATTLESTAR GALACTICA - SEASON 2 BOX (IMPORT) (Preliminärt releasedatum: 2006-08-18)
TV-Serie av Marita Grabiak med Edward James Olmos och Mary McDonnell. http://www.discshop.se/?id=54088
(Bevakningstyp: TV-serie)
För att ändra dina bevakningar, logga in på www.discshop.se
Edited by XC-SE, 05 May 2006 - 12:22.

Posted 05 May 2006 - 18:45
Hade också den bevakningen. I fall det skulle vara en halva tror jag nog discshop skrivt 2.1 inte säsong 2. Jag beställer hellre från play.com det brukar inte bli lika dyrt som att beställa import från discshop.======================
BEVAKNINGSRAPPORT FRÅN DISCSHOP
======================
Följande bevakningar matchade vid senaste kontrollen en DVD-film på Discshop. Välkommen att besöka www.discshop.se
En ny produkt har utannonserats i en TV-serie du bevakat:
BATTLESTAR GALACTICA - SEASON 2 BOX (IMPORT) (Preliminärt releasedatum: 2006-08-18)
TV-Serie av Marita Grabiak med Edward James Olmos och Mary McDonnell. http://www.discshop.se/?id=54088
(Bevakningstyp: TV-serie)
För att ändra dina bevakningar, logga in på www.discshop.seAv bilden och dömma är det BSG 2.0 vilket skvallrar om att det bara är ena halvan av säsongen.

This topic is locked