Vad tittar ni på...
Posted 28 September 2005 - 21:03
Posted 28 September 2005 - 21:15

Posted 01 October 2005 - 22:52
Så var filmen slut :'(
Gillar verkligen den filmen, så jäkla skönt att se en typisk kontorsnisse bli knäpp
Edited by Hofling, 02 October 2005 - 00:36.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 01 October 2005 - 23:32
Bra avsnitt.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 09 October 2005 - 22:14
en av de få romantiska komedier jag tycker är bra
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 02 December 2005 - 19:51
Har ju inte sett dom avsnitten på ett par år (3-4).
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 05 December 2005 - 00:16
Posted 05 December 2005 - 01:03
-Gangstagrass
Posted 11 December 2005 - 21:36
Posted 11 December 2005 - 21:42

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 11 December 2005 - 21:50
Såg nyss senaste trailern för det kommande julavsnittet med Dr. Who.
Posted 11 December 2005 - 21:52
Taskig planering...Funkar inte i mitt fall. Tv:n står i ett annat rum.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 11 December 2005 - 22:07
Så hur jag än gör, sitter jag och tittar på skärmen
Tyvärr kan jag inte titta på TVn samtidigt längre, efter lite ommöblering i vardagsrummet.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 11 December 2005 - 23:28
Tvärtom, ypperlig planering av mig.Taskig planering...Funkar inte i mitt fall. Tv:n står i ett annat rum.
Alla datorer är väl bärbara (mer eller mindre).
![]()
Tanken på att ha min dator i samma rum som tv:n och de vill se t ex en flm som jag inte vill se, utan att jag vill sitta vid datorn och surfa och chatta ...
Posted 15 December 2005 - 22:55
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24
Posted 16 December 2005 - 14:31
Shysst farsa som vet vad som gällerajdå, hoppas att farsan spelar in den, annars blir han nog ledsen om han missade den
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24
Posted 17 December 2005 - 15:15
lite kornig bild, men perfekt ljud
Posted 18 December 2005 - 01:11
-Gangstagrass
Posted 18 December 2005 - 01:48
han är galen i bruce springsteenShysst farsa som vet vad som gällerajdå, hoppas att farsan spelar in den, annars blir han nog ledsen om han missade den
![]()
![]()
dessutom köpte han offspring innan mig (self esteem och gotta get away)
Jon var namnet:
Posted 05 January 2006 - 21:12
Har nog sett s.1 2-3 gånger, men jag måste ju fräscha upp minnet innan jag börjar titta på resterande säsonger
Posted 05 January 2006 - 21:54

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way!

This topic is locked