Jump to content

Photo

Invisionboard 2.1 är släppt

• Please log in to reply
106 replies to this topic

#101 Peak

Peak

Dear Leader

• Admin
  • 11,184 posts

Posted 28 September 2005 - 17:33

(f.ö passade DB-loggan riktigt bra till Darkness, kanske göra en liten färgändring mot det gråare hållet)

Håller med. En aningen mera grå-blå färg skulle passa bättre till skinnet. :)

det är liksom den blåa bakgrunden som gör att det blir coolt blått sken. det förvinner lite om man ändrar mot mer gråare bakgrund.

blir detta bättre? Lite av det blåa försvann men passar nog bättre till darkness så här. ;)

[attachment=312:attachment]

Jag testar den här nu, och den funkar faktiskt rätt bra den också. Inte lika snygg som den blåa modellen, men den kanske passar in bättre. Observera att fältet till höger om loggan fortfarande har den blåa bakgrunden än så länge.

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."

#102 Marie Morot

Marie Morot

Deputy Admiral

• Members
  • 10,069 posts
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 28 September 2005 - 17:45

Kör Darkness just nu och loggan funkar riktigt bra, när man vant sig. ;)
Support your local search and rescue unit - get lost.

#103 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 28 September 2005 - 23:10

Hur kommer man åt så man ser alla olästa inlägg i ett ämne och inte bara det senaste? Jag brukar klicka på visa nya inlägg när jag loggat in, sen på senaste inlägget av, då kommer man ju till senaste inlägget och om det finns andra inlägg som man inte läst så får jag scrolla uppåt för att se dem. Det är rätt irriterande. :( Hur får man fram alla olästa inlägg och inte bara det senaste i ett ämne? Går det ens?

*provar lite inställningar* :P

GG

Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#104 Peak

Peak

Dear Leader

• Admin
  • 11,184 posts

Posted 28 September 2005 - 23:18

Jag testade Wookies logga till Golden Wine. De funkar inte sååå bra på den bakgrunden, men duger så länge.. ;) )

Den var snygg: http://www.scifinytt...ype=post&id=307

Jag testar den.

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."

#105 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 29 September 2005 - 06:36

Jag testar den här nu, och den funkar faktiskt rätt bra den också. Inte lika snygg som den blåa modellen, men den kanske passar in bättre. Observera att fältet till höger om loggan fortfarande har den blåa bakgrunden än så länge.

Tänkte precis påpekat att det såg ut som att du glömt ändra färg där, men det hade du visst inte :P

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<

#106 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 29 September 2005 - 07:45

Hur kommer man åt så man ser alla olästa inlägg i ett ämne och inte bara det senaste? Jag brukar klicka på visa nya inlägg när jag loggat in, sen på senaste inlägget av, då kommer man ju till senaste inlägget och om det finns andra inlägg som man inte läst så får jag scrolla uppåt för att se dem. Det är rätt irriterande. :( Hur får man fram alla olästa inlägg och inte bara det senaste i ett ämne? Går det ens?

*provar lite inställningar* :P

GG

Prova klicka på den lilla bilden för ämnet... Funkar för mig i VNI iaf. :)

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#107 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 29 September 2005 - 09:01

Prova klicka på den lilla bilden för ämnet... Funkar för mig i VNI iaf. :)

Tackar. Det fungerar. :D

GG

Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier