Eller så kanske han kan spela en människa som Skynet fångar och använder som modell för de Terminators som sedan tillverkas?
det låter som en intressant idé
Posted 12 November 2005 - 16:42
Eller så kanske han kan spela en människa som Skynet fångar och använder som modell för de Terminators som sedan tillverkas?
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 12 November 2005 - 18:19
Posted 12 November 2005 - 18:21
Posted 12 November 2005 - 18:27
Edited by Hofling, 12 November 2005 - 18:29.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 24 November 2005 - 21:33
Nu har Arnie varit en god robot två gånger. Kanske dags för han
att vara en ond robot för omväxllig skull?
Posted 24 November 2005 - 22:51
Nu har Arnie varit en god robot två gånger. Kanske dags för han
att vara en ond robot för omväxllig skull?
Det skulle känts lite dumt om alla infiltrations robotar såg ut som en österikist kropsbyggare. Anorld är inte nödvändig för en terminator film, ungeför som AvP inte bhövde ripely (stavning)
Posted 25 November 2005 - 10:22
Posted 27 November 2005 - 17:12
ungeför som AvP inte bhövde ripely (stavning)
Posted 27 November 2005 - 17:32
ungeför som AvP inte bhövde ripely (stavning)
Nej men en kompetent regissör och manusförfattare skulle ha varit schysst.![]()
Posted 28 November 2005 - 19:37
Posted 28 November 2005 - 19:56
Jag syftade mest på att jag tyckte att Alien VS Predator är en skitrulle, typ det bästa som Paul "Weak Script" Anderson lyckats producera fram, men ändå en kass och korkad rulle.
Tycker inte att T3 var i närheten en så dålig film. Det var inget nytt eller speciellt spännande med den. Men Mostow, precis som regissörer som Michael Bay kan regissera riktigt snygg action. Till skillnad från t ex, Paul WS.
Posted 28 November 2005 - 20:35
Posted 29 November 2005 - 15:47
Ja alltså, ofta blir det ju en hel del problem med uppföljare när många som jobbade med den första eller de första filmerna och ersätts med andra regissörer och manusförfattare.
Posted 29 November 2005 - 16:59
tror nog inte att maskinerna skulle göra ett sådan fel
Ja alltså, ofta blir det ju en hel del problem med uppföljare när många som jobbade med den första eller de första filmerna och ersätts med andra regissörer och manusförfattare.
Eller ska det kanske bli ett riktigt avslut, en tre timmarsfilm The beginning Terminator from end
En mycket invecklad konstig film där någon hoppar i tiden för att kunna komma in i rätt
tidslinje eftersom det kan finnas sekundära dimensionen av plötsliga skrap från
den riktiga när extrema förändringar sker.
Filmen ska inte handlar om killen och ska specificera sig på massa andra olika händelser.
Varför inte att Terminator skickas till fel tiden och söker upp fel personer
och måste ta sig tillbaks innan dom hittat dom riktiga.
Posted 29 November 2005 - 18:34
Edited by Supertreck, 29 November 2005 - 18:34.
Posted 12 September 2006 - 10:53
Some Terminator 4 details released
Some rumours are floating around about a Terminator 4 movie. One of the more interesting bits of gossip is that Arnold Schwarzenegger wouldn't return as the terminator, but would only appear, if at all, in a cameo.
While that story sounds plausible, this item that I read on Ain't it Cool News sound ludicrous. It's about a science-fiction show set in ancient Rome where aliens are helping the Romans advance civilization. Do people just make this stuff up?
What'd I'd really like to see is an Alien Loves Predator movie.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 12 September 2006 - 11:34
Some Terminator 4 details released
Some rumours are floating around about a Terminator 4 movie. One of the more interesting bits of gossip is that Arnold Schwarzenegger wouldn't return as the terminator, but would only appear, if at all, in a cameo.
While that story sounds plausible, this item that I read on Ain't it Cool News sound ludicrous. It's about a science-fiction show set in ancient Rome where aliens are helping the Romans advance civilization. Do people just make this stuff up?
What'd I'd really like to see is an Alien Loves Predator movie.
Posted 12 September 2006 - 13:14
Var det inte någon bortklippt scen i T3 som förklarade varför de använde "Arnold" som modell? Typ att han ställde upp frivilligt.
Det enda som skulle vara intressant för min del vore om fyran utspelade sig i framtiden. Kanske t. om utan tidsresor och Arnold. Kanske den skulle skildra hur motståndsrörelsen hittar en tidsmaskin, typ bryter sig in i Skynet?
Posted 12 September 2006 - 13:43
Vad mer, exakt? För det är det enda filmerna har bjudit på. Finns det någon som anser dem vara något annat än påkostade B-produktioner? Därför gillar jag humorn i trean. Den tog sig inte på stort allvar, som om den var en Oscarskandidat eller nåt.Terminator ska vara så mycket mer än underhållande och en del action.
Edited by Mjolnir, 12 September 2006 - 13:46.
Posted 12 September 2006 - 13:57
Vad mer, exakt? För det är det enda filmerna har bjudit på. Finns det någon som anser dem vara något annat än påkostade B-produktioner?
Terminator ska vara så mycket mer än underhållande och en del action.
Posted 12 September 2006 - 14:19
Posted 12 September 2006 - 14:27
Posted 12 September 2006 - 15:52
Posted 12 September 2006 - 17:08
Posted 12 September 2006 - 19:28
Mest har det att göra med att den är tajt regisserad och höjde ribban kvalitetsmässigt vad gäller actionfilmer. Den var genomtänkt även om temat inte på något sätt var något nytt, och det fanns också stark symbolik som den brinnande lekplatsen.
Men det absolut viktigaste, åtminstone för mig, är att man "köper" det som händer i filmerna i en mycket högre grad än i T3.
Tv-serien kan dock bli spännande, David Nutter har meriter från många bra tv-serier.