Spelturnering nr 2
Posted 28 February 2007 - 00:41
Posted 28 February 2007 - 00:53
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 28 February 2007 - 02:04
Gun har jag aldrig spelat och har därför heller ingen åsikt om det.
Edited by Wylie Times, 28 February 2007 - 02:04.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 28 February 2007 - 03:43
Eller iallafall så handlar det ju om biogenetiska expriment och de är ju fullt möjliga så...Egentligen borde ju Resident Evil-sviten ha vunnit. Alla vet ju att zombier finns på riktigt!
Kan Castle Wolfenstein och Return To Castle Wolfenstein vara med så borde även Resident Evil kunna det.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 28 February 2007 - 20:04
Det spelet som var nominerat var orginal-Wolfenstein från 80-talet, inte iD Softwares remake med nazi-zombies och Mecha-Adolf! Wicki wicki!Kan Castle Wolfenstein och Return To Castle Wolfenstein vara med så borde även Resident Evil kunna det.
Return to CW har jag knappt spelat...
Edited by Kizmiaz, 28 February 2007 - 20:06.
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 28 February 2007 - 20:26
Winter is Coming
Posted 01 March 2007 - 14:26
Så härligt att rida runt i vilda västern och rädda damer, stoppa tåg osv osv
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 01 March 2007 - 15:00
Och spelet har riktigt bra fysik (På XBox 360 endast) där kroppen reagerar precis efter var den blir träffad på fienderna.
Spelet är lite som ett mindre GTA i Western. Visst, det har sina fel men under ytan är ett jäkla kul spel om man ger den en chans.
Spelet fick en massa fel kritik för att man dödar mycket Indianer i början och ansåg det rasistiskt. Tyvärr så slutade de att spela och fick inte se hur saker utvecklar sig.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts