Kom just att tänka på en sak, vilka är Nordens Stjärnors fiender? Och vilka är dom absolut dödligaste hittills?
Ett superhjälte-team är ju bara så formidabelt som dom ostoppbara skurkar som ingen ensam hjälte kan slå, som dom kämpar mot.
Har en tanke med en historia som heter "Må Min Vilja Ske", om en kärnvapen-explosion av en fientlig makt, utan för svenskt territorium, och att den skulle introducera en ny skurk "
Skrrxzt" - Den Levande Kärnreaktionen.
Men mer skurkar behövs, såsom
Omnus Infernata, färggrannt kosmiskt rovdjur som mest består av en stor mun av tänder och några tentakler men har kosmiska supervarelser som lever i symbios med den, och dom
Trifectanska Kärnorna, NS egna utomjordiska krigarras där varje individ föds i tre kloner som alla är sammanlänkade som en organism.
Uh... Jag har ingen figur. Eller missförstår jag dig? Vill du färglägga mina linjer?
Hursomhelst, gjorde en till.
http://img224.images...7706/noxzg8.jpg
Jag menade att jag gärna färglägger dina linjer.

Har gjort några såna sammarbeten förut, och det brukar vara ganska trevligt och inspirerande. =)
Du fick förresten verkligen Nox att leva upp måste jag säga, hade inte riktigt klart för mig hur karaktären skulle vara innan.
Edited by PredaBot, 11 July 2008 - 19:08.