Då det var ett tag sen jag var in och hälsade på den gruppen så tänkte jag göra det nu, men tolkar jag "nya" FB korrekt så existerar inte den gruppen längre. Inget felmeddelande eller så, utan bara en vanlig innehållslös sida. Märkligt. Tycker det kunde stå något felmeddelande åtminstone så man vet.Tydliggör gruppen hur gammalt det gamla Facebook den vill byta tillbaks till är eller samlar den bara alla som tycker att det var bättre i ett godtyckligt förr?
Officiella Facebook-tråden
Posted 06 February 2010 - 22:04
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 07 February 2010 - 00:54
Var helt överraskad då laggade in.
Seriöst jag som inte kunde riktigt med förra utseendet, nu känns det mycket värre.

FenriUlven Forumet ~ Deviantart Konto
"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."
Posted 07 February 2010 - 07:59
Posted 07 February 2010 - 10:46
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 10 February 2010 - 17:21
Posted 25 February 2010 - 11:26
Undrar hur länge jag måste vänta...Det tar bara en liten stund att vänja sig.
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 17 May 2010 - 09:04
Posted 17 May 2010 - 17:21
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 17 May 2010 - 18:37
Posted 17 May 2010 - 19:47
Posted 17 May 2010 - 21:07
Posted 25 May 2010 - 18:49
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 08 June 2010 - 14:55
Jag har visst avaktiverat mitt konto
Mailadressen från FB verkar stämma och så men inga länkar som finns i mailet funkar att klicka på (inte för att jag tänker föra det)
Kan någon kolla och se om jag fortfarande finns med bland era listor som vän för från min sida så verkar det vara som det ska.
Och har jag avaktiverat mitt konto så ska jag väl försvinna som vän också antar jag?
Edited by Georgia, 08 June 2010 - 14:56.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 08 June 2010 - 15:29
Ah, nu hittade jag. Du är med i min lista, ja..
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 08 June 2010 - 15:34
Går jag in på min profil så har jag en liten ruta till vänster där alla mina vänner är samlade, men för att se alla måste jag klicka på länken 'Visa alla'
Bra
Mysko mail det där jag fick.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 08 June 2010 - 15:38
Posted 16 June 2010 - 11:38
Pst. Du har även chans att vinna en Xbox 360
Posted 16 June 2010 - 20:15
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 16 June 2010 - 22:15
Posted 26 August 2010 - 05:37
... Resultatet visar att oavsett hur många vi har som ”vänner”, är det inte så stor skillnad på hur många vi umgås med aktivt på nätet.
Den genomsnittlige manlige Facebookanvändaren med 120 vänner:
• Skriver kommentarer till 7 vänners foton, statusuppdateringar eller skriver på deras logg.
• Skriver meddelanden eller chattar med 4 vänner.
Den genomsnittliga kvinnliga Facebookanvändaren med 120 vänner:
• Skriver kommentarer till 10 vänners foton, statusuppdateringar eller skriver på deras logg.
• Skriver meddelanden eller chattar med 6 vänner.
Den genomsnittlige manlige Facebookanvändaren med 500 vänner:
• Skriver kommentarer till 17 vänners foton, statusuppdateringar eller skriver på deras logg.
• Skriver meddelanden eller chattar med 10 vänner.
Den genomsnittliga kvinnliga Facebookanvändaren med 500 vänner:
• Skriver kommentarer till 26 vänners foton, statusuppdateringar eller skriver på deras logg.
• Skriver meddelanden eller chattar med 16 vänner.
Källa: SvD
Posted 26 August 2010 - 12:09
Posted 26 August 2010 - 12:16

Posted 07 November 2010 - 16:54
Winter is Coming
Posted 07 November 2010 - 16:56
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 07 November 2010 - 16:59
Winter is Coming