Personligen tycker jag att säsongen tar fart ordentligt runt avsnitt 6-7 ungefär, så förhoppningsvis kommer du tycka likadant.
Så, de bra avsnitten börjar lite tidigare den här säsongen än i säsong ett. 
Weee, vilken tur jag har.
Mycket Tosh, naturligtvis.. 
Trots att hon inte är lättklädd i avsnittet? (my wish!)
Det var väl den mest imponerande delen med avsnittet, att man fick ett som var centrerat kring henne. Tycker man fick för lite av den varan under förra säsongen.
Och sedan gillar jag sådana där tidsparadox-berättelser i allmänhet. Och den här var rätt fyndig, tycker jag.
Fast jag håller med om att andra delen av säsongen är bättre än första, men det är väl rätt normalt. Det brukar ju gälla moderserien också.
Nästa avsnitt är nog det sämsta i säsongen dock.
Jag gillar också den typen av berättelser. Själva grundtanken i avsnittet (tidsparadoxen) är intressant och rätt annorlunda men jag tyckte att det trots det blev så slätstruket i avsnittet, hade kanske för höga förväntningar.
Tror att jag överlag har skruvat upp mina förväntningar för högt och tack vare det upplever avsnitten (en del iaf) som mindre bra. Trodde väl att dom skulle få en stark start i och med att serien redan haft en säsong på sig att bygga upp teamet, med allt vad det innebär.
Får se vad jag tycker om nästa avsnitt då. Skulle inte förvåna mig om jag gillar det bara för att du tycker motsatsen.
Btw, är det några "crossover-avsnitt" i denna säsong av TW?