Stargateverse Nyheter | Spoilervarning
Posted 01 September 2006 - 17:46
Posted 06 September 2006 - 22:05
Posted 29 September 2006 - 09:37
Studio planning SG-1 TV movies?
Stargate SG-1 undoubtedly has a future after SCI FI channel cancelled the long-running series last month (story) -- but what kind of future is it? A feature film? An eleventh season with another broadcaster? IGN reports this week that, according to unnamed cast members, the studio is currently planning to create a series of SG-1 TV movies.
It is likely that the movies would be broadcast on SCI FI Channel in the United States, but there are no murmurs of a potential broadcaster yet.
GateWorld
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 29 September 2006 - 18:39
David Hewlett (McKay, Atlantis) har startat en blogg. Om det verkligen är han, har jag inte en aning om, men det står på olika sidor att det är han.
som nu övergått till en hemsida; www.dgeek.com
han har skrivit ett par inlägg, så det är rätt säkert att det är han
Posted 01 October 2006 - 08:41
Posted 12 October 2006 - 05:45
Studio planning SG-1 TV movies?
Stargate SG-1 undoubtedly has a future after SCI FI channel cancelled the long-running series last month (story) -- but what kind of future is it? A feature film? An eleventh season with another broadcaster? IGN reports this week that, according to unnamed cast members, the studio is currently planning to create a series of SG-1 TV movies.
It is likely that the movies would be broadcast on SCI FI Channel in the United States, but there are no murmurs of a potential broadcaster yet.
GateWorld
MGM has given a green light for the show's creators to produce two direct-to-DVD movies based on SG-1. Executive producer Brad Wright let TV Guide in on the news this week.
"It's the climax of the Ori story line," Wright said of the first film. The movie will tie up the loose ends from the show's tenth season, which is expected to conclude its U.S. television run in June. The film will be written and directed by current SG-1 executive producer and show-runner Robert C. Cooper.
The SG-1 cast is not signed for the movies yet, but are said to be "very eager" to continue.
Wright will pen the second film, which will involve time travel.
hela artikeln
Posted 12 October 2006 - 09:53
Winter is Coming
Posted 24 November 2006 - 21:33
ojdå en ny serie?The actress also announced that she is producing and starring in a new science fiction project, currently seeking funding.
Posted 25 November 2006 - 23:07
En "Sam" finns ju redan i McKay
Winter is Coming
Posted 27 November 2006 - 16:28
Posted 27 November 2006 - 17:05
Vem kommer då vara med i stället?
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 27 November 2006 - 17:13
Fast samtidigt skulle jag ju inte klaga på Jewel Staite ...
Posted 27 November 2006 - 17:31
Kunde inte låta bli att läsa spoilern.
en lämnar Atlantis
![]()
dr Frasier all over again?????
Jaja, kunde ha varit värre
Winter is Coming
Posted 27 November 2006 - 20:47
Fast samtidigt skulle jag ju inte klaga på Jewel Staite ...
Bästa nyheten i hela Stargates historia!
Visst jag gillar karaktären som försvinner, men få kan tävla mot den nya
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 15 December 2006 - 09:14
Exclusive: Third Stargate series in development
Thursday - December 14, 2006 | by Darren Sumner
Prepare to step through the gate all over again! A third television series in the hit Stargate franchise is now in development, GateWorld has learned.
A production source informs GateWorld that the new series is in the concept phase, and is being actively worked on by the Vancouver creatives behind Stargate SG-1 and Stargate Atlantis. No concept for the show has yet been revealed.
The third TV series is also not likely to be rushed into production for a 2007 premiere in order to replace SG-1, which takes its final bow with 10 new episodes this spring. Instead, a premiere in 2008 or later is more likely at this point. (Note that, at this time in the fall of 2003, Stargate Atlantis was well into casting, script-writing, and set-building to make a July premiere date.)
Following the success of the 1994 film "Stargate," Stargate SG-1 debuted in 1997, and spun off Stargate Atlantis in 2004. The two shows return to SCI FI Channel in the U.S. with new episodes in April. The spring run of 10 episodes each will mark the series finale of SG-1, and the third season finale of Atlantis.
Stargate Atlantis returns for its fourth season later in 2007.
Meanwhile, SG-1 will continue with two movies, presumably direct-to-DVD, currently aiming for a fall 2007 release.
Stick with GateWorld for full coverage of the third Stargate series as news develops!
GateWorld
Posted 15 December 2006 - 10:34
December är en bra månad att fylla år i, eller hur GG
Posted 15 December 2006 - 11:47
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 15 December 2006 - 12:13
Okänd?
Posted 15 December 2006 - 12:40
Posted 15 December 2006 - 12:45
Okänd?
Posted 15 December 2006 - 12:56
Men jag vill gärna ha svar på min fråga
Posted 15 December 2006 - 13:45
Har vi tur så börjar någom brittisk eller canadensisk kanal visa det i början på nästa år, annars får vi vänta till mars när SCi-Fi Channel drar igång den igen.
Posted 15 December 2006 - 14:14
Jag har skrivit några ideer om vad jag vill se i den nya serien på gateworlds forum och citerar och översätter mej själv:
"Det här är min önskelista för den nya serien:
1. En ny galax med Furlings i den eller åtminstonde lite spår av dem (vi har väntat länge nog på dem)
2. En ny fiende och ingenting från SG-1 eller SGA.
3. Nya okända skådisar. Ingen från SG-1 eller SGA (även om jag skulle tycka det vore roligt att se några gästinhopp ifrån SG-1 lite då och då).
4. Ingen rymdstation, jag gillade aldrig riktigt Babylon5 eller Startrek DS9.
Det var allt jag kunde komma på just nu...
Men det ska bli riktigt kul med en ny serie och jag kommer att sakna SG-1!"
Posted 15 December 2006 - 14:22
Ingen rymdstation, jag gillade aldrig riktigt Babylon5 eller Startrek DS9.
Okänd?
Posted 15 December 2006 - 15:25
Ingen rymdstation, jag gillade aldrig riktigt Babylon5 eller Startrek DS9.
Ajdå...
Jo jag vet mina polare brukar få ungefär samma min när jag berättar det för dem också...