Jump to content

Photo

X-Men Origins: Wolverine

• Please log in to reply
188 replies to this topic

#126 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 29 November 2008 - 12:46

First Look: Taylor Kitsch as Gambit in Wolverine | /Film
Empire Magazine has the first official photo of Friday Night Lights star Taylor Kitsch as Gambit in Gavin Hood’s Wolverine.
Posted Image

Attendees at Comic Con were lucky to see an early preview of the film which featured Gambit in action. I still think Lost star Josh Halloway would have been a better fit for the character.

Posted Image

Gambit first appeared in Uncanny X-Men #266 in August 1990. Created by writer Chris Claremont and artists Jim Lee and Mike Collins, Gambit is skilled in card throwing, hand-to-hand combat, the use of a b?, and possesses the ability to manipulate kinetic energy. A professional thief and self described ladies man, the character has had a longtime on and off again romantic fling with Rogue.

Wolverine will be the character’s first appearance in a movie. The fan favorite has appeared in previous television cartoons and video game releases. The character was supposed to make a small appearance during the prison convoy scene of X-Men: The Last Stand, but Marvel decided the role was too small for the character. James Franco supposedly auditioned for the part.

The Wolverine movie trailer will be attached exclusively to The Day The Earth Stood Still.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#127 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 29 November 2008 - 12:47

Edit: råkade posta samma sak som Georgia

Edited by Cartman, 03 December 2008 - 14:57.

#128 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 29 November 2008 - 12:51

Jag hann före dig :P
:lol:

Edited by Georgia, 29 November 2008 - 12:52.

I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#129 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 29 November 2008 - 13:00

Spoiler TV

Posted Image

Edited by Cartman, 05 December 2008 - 13:48.

#130 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 02 December 2008 - 12:27

5 nya bilder via Spoiler TV. (Klicka på bilderna för större versioner)

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by Cartman, 02 December 2008 - 12:27.

#131 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 03 December 2008 - 20:51

Ännu en bild plus de som redan har blivit postade om ni följer länken.

See The Wolverine Images Here!

Posted Image

#132 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 14 December 2008 - 00:15

Wolverine Trailer Bootlegged | /Film
his weekend, 20th Century Fox released the trailer for X-Men Origins: Wolverine on prints of The Day The Earth Stood Still. As expected, the decision not to launch the trailer online has resulted in bootleg copies showing up on your favorite video sharing websites. So if you haven’t yet seen it, you have the ability to watch it in flickery youtube handicam vision.

#133 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 15 December 2008 - 17:00

Nu finns den i bättre kvalité.

Vad tycker ni? :)

Svensk premiär: 1/5 2009 (Någon får ändra i rubriken) :)

First Showing - First X-Men Origins: Wolverine Trailer

You can also watch the X-Men Origins: Wolverine trailer in High Definition on MySpace.

Officiell Hemsida: http://www.x-menorigins.com/

Edited by Cartman, 15 December 2008 - 19:08.

#134 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 15 December 2008 - 20:21

Ser riktigt lovande ut. :)
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#135 Prue

Prue

Commander

• Members
  • 174 posts
  • Interests:Böcker, sova,rpg & Varulvar.

Posted 17 December 2008 - 15:27

Ser fram imot att se filmen.
Dels för Mr Logan är en gammal favorit och så är man nyfiken på hur filmen kommer vara mot serie tidningarna.
Själv har man hållt sig 80 och barajan av 90 talets serier eftersom jag tycker att de ärsnyggt ritat & bra handlingar.
Kanske är offtopic nu, jaja.

Posted Image

FenriUlven Forumet ~ Deviantart Konto

"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."

#136 super85

super85

Forward Admiral

• Moderator
  • 4,705 posts

Posted 16 January 2009 - 23:47

Inte speciellt otippat om det här stämmer.

Hrmm... Extensive reshoots for WOLVERINE... Is Fox financing it with some new glowy blue money, you think?
Ahoy, squirts! Quint here. Hot on the heals of news of a settlement in Fox's legal action against Warner Bros over WATCHMEN we get news (courtesy of the good folks at Collider) that massive reshoots are underway in Vancouver at the moment.

Not that that's totally unexpected. We heard nothing but nightmare stories about the initial round of photography. Gavin Hood had a rough time, let's just leave it at that.

But it seems that Hood is in charge of these extensive reshoots, so maybe there's some hope for the project. Gavin Hood's a good director and Jackman's great in the role, so I want this movie to work and if it takes a shitload of reshoots and Hood getting his way maybe they can save this project, which I had honestly written off.

What are your thoughts?

http://www.aintitcool.com/node/39789

Och mer om reshootsen och om Fox tunga 2008.

http://www.collider....id/10508/tcid/1

Edited by super85, 16 January 2009 - 23:52.

Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#137 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 18 January 2009 - 22:22

Varning, STOR bild

Inte för att det är nån nyhet, men Jackman ser så jäkla badass ut som Wolverine!

Förstår inte riktigt vitsen med att alla ska glo i golvet, men men.

Är väl inte så förtjust i Reynolds som Deadpool, åtminstone inte i vanligt rött linne och camo-byxor. Men man ska inte säga för mycket innan filmen kommer, I guess..

Men Kitsch ser nästintill perfa ut som Gambit. Synd att han inte verkar ha de klassiska röd-svarta ögonen i filmen, bara.

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<

#138 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 18 January 2009 - 22:55

Bilden ser hemskt tuff ut, men det ser ungefär ut som de andra märkt att Wolverines kalsonger sticker ut på baksidan och att ingen törs påpeka det. Inte för att direkt kommer påverka filmen på nåt sätt, direkt.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.

"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#139 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 18 January 2009 - 23:22

Inte speciellt otippat om det här stämmer.

Hrmm... Extensive reshoots for WOLVERINE... Is Fox financing it with some new glowy blue money, you think?
Ahoy, squirts! Quint here. Hot on the heals of news of a settlement in Fox's legal action against Warner Bros over WATCHMEN we get news (courtesy of the good folks at Collider) that massive reshoots are underway in Vancouver at the moment.

Not that that's totally unexpected. We heard nothing but nightmare stories about the initial round of photography. Gavin Hood had a rough time, let's just leave it at that.

But it seems that Hood is in charge of these extensive reshoots, so maybe there's some hope for the project. Gavin Hood's a good director and Jackman's great in the role, so I want this movie to work and if it takes a shitload of reshoots and Hood getting his way maybe they can save this project, which I had honestly written off.

What are your thoughts?

http://www.aintitcool.com/node/39789

Och mer om reshootsen och om Fox tunga 2008.

http://www.collider....id/10508/tcid/1

Låter bra. :) Plus att det borde betydda ett ton bortklipta scener på DVDn. :thumbsup:

Ang. bilden så trior jag det finns någon speciell orsak att de tittar ned eller blundar. Typ något gömt budskap.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts

#140 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 31 January 2009 - 12:29

Ny poster för Wolverine

Posted Image

#141 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 31 January 2009 - 15:44

Hmmm, påminner lite mycket om X-Men 3. Men det kanske är medvetet, eftersom det är Wolverines ansikte bakom klorna och inte ett stort X. Inte lite badass, i vilket fall som helst.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.

"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#142 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 06 February 2009 - 16:15

Filmen kommer ha premiär i UK den 29 April.

IGN: Wolverine Arrives Early in UK

#143 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 13 February 2009 - 21:58

UPDATED: 3 New X-Men Origins: Wolverine TV Spots Coming to Fox - SuperheroFlix.com
Beginning Sunday, viewers across the nation can witness the origins of one of the year's most anticipated movies, when Twentieth Century Fox debuts an exclusive, three-part reveal of X-Men Origins: Wolverine on Fox.

For this unprecedented promotional event - which is too big for one night - the studio has created three special 60-second spots, one leading into the next, and which together form a narrative. The first spot airs this Sunday (February 15) on Family Guy, the second on Monday (Feb. 16) on House M.D. and the third on Tuesday (Feb. 17) on "American Idol.

Following Tuesday's broadcast of the final spot, all three reveals will be released on Yahoo!

UPDATE: (2/13/09 10 AM PST) We have found a brand new promo video for these three TV spots which you can watch below with just the click of a mouse.

X-Men Origins: Wolverine, the first chapter in the X-Men saga, unites Wolverine with several other legends of the X-Men universe, in an epic revolution that pits the mutants against powerful forces determined to eliminate them.

Hugh Jackman, who reprises the role that made him a superstar, is joined by Liev Schreiber, Danny Huston, Dominic Monaghan, and Ryan Reynolds, as well as Taylor Kitsch, will.i.am, and Lynn Collins. Gavin Hood directs from a screenplay by David Benioff and Skip Woods (writing credit not yet final). The producers are Lauren Shuler Donner, Ralph Winter, Hugh Jackman, and John Palermo.

#144 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 18 February 2009 - 12:55

All Three 60-Second Wolverine TV Spots! - Superhero Hype!
Source:Yahoo! Movies
February 18, 2009

Yahoo! Movies has now posted all three 60-second TV spots for X-Men Origins: Wolverine titled "Outcasts," "Brothers" and "Legends." You can watch the three spots here.

Opening May 1st, the Gavin Hood-directed prequel stars Hugh Jackman, Liev Schreiber, Ryan Reynolds, Taylor Kitsch, Will.i.am, Danny Huston, Dominic Monaghan, Daniel Henney and Lynn Collins.

#145 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 05 March 2009 - 18:36

Ny trailer.

First Showing eller MTV.

#146 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 05 March 2009 - 19:28

Nu känns det som att jag kan pusta ut om Deadpool-bilderna som flutit omkring på nätet. Verkr som att det är Mimic , om man dömmer utifrån trailern.
Sen är det kanske inte konstigt att man reagerat, när bilder som den här har cirkulerat på nätet

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<

#147 Rick Hunter

Rick Hunter

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,270 posts

Posted 05 March 2009 - 21:41

Antingen har de lagt ihop precis alla actionsekvenserna i trailern eller så är det en extremt actionfylld film :P
Var det Cyclops som skymtade förbi i trailern? :blink:

Winter is Coming

#148 Chrille

Chrille

Senior Captain

• Members
  • 769 posts

Posted 06 March 2009 - 00:01

Ser ju ut att bli riktigt bra. :)

#149 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 06 March 2009 - 19:09

Antingen har de lagt ihop precis alla actionsekvenserna i trailern eller så är det en extremt actionfylld film :P
Var det Cyclops som skymtade förbi i trailern? :blink:

Jepp. Undrar just hur de ska få in den delen. Han kan ju inte ha träffat Wolverine innan.

Men riktigt bra och cool trailer. :)
-Sora, Kingdom Hearts

#150 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 05 April 2009 - 19:23

Ingen som har kommenterat att en råkopia av filmen har läckt ut på Internetkanalen.

Varför man skulle vilja se den förstår jag inte alls.
Hur kul kan det vara att se en film som inte är färdigredigerad. Som jag förstått det så finns inga specialeffekter med, man ser alla linor mm som används på skådespelarna och så saknas det ett antal scener.

Senaste är i alla fall att en kolumnist/bloggare anställd av FOX! har blivit sparkad för att ha skrivit en recension på den läckta versionen av filmen.

Fox News fires renegade Wolverine reviewer Roger Friedman | SCI FI Wire
Roger Friedman, the Foxnews.com freelance columnist who posted a review of the pirated X-Men Origins: Wolverine has been fired by the news site, Deadline Hollywood reported. The move was not only condemned by other Web sites but also decried by 20th Century Fox, which is releasing the movie, and News Corp., the parent company of both Fox News and 20th Century Fox.

Roger Ailes, who overseas Fox News, deleted the offending post after he was contacted by 20th Century Fox about it and fired Friedman as a freelance Fox News entertainment writer, the site reported.

The site added that the move was done with the full support of News Corp. "He promoted piracy. He basically suggested that viewing a stolen film is OK, which is absolutely intolerable. So we fired him," a source told the site. "Fox News acted promptly on all fronts."

When the site attempted to reach Friedman for comment, he e-mailed back only to say that he was at the Paul McCartney concert.

Här är lite artiklar från de senaste dagarna:

'X-Men Origins: Wolverine' workprint hits Internet a month before release - ComicMix news

Film news Wolverine work print leaked online | TotalFilm.com

Splash Page » Studio Issues Statement On ‘X-Men Origins: Wolverine’ Movie Leak

FoxNews Illegally Downloads Wolverine and Reviews It

Nikki Finke’s Deadline Hollywood Daily » UPDATED PIRACY SCANDAL: FBI Joins Fox In Hunt For “Stolen, Incomplete & Early Version’ ‘Wolverine’ Print On Web

'Wolverine' premiere may be in your town, or on your computer | Hero Complex | Los Angeles Times

Wolverine Leaked as a F*ck You to Fox?

IGN: Wolverine Leak Update

Wolverine: F/X shop denies leak, director speaks up, Fox investigates | SCI FI Wire

Australian effects firm denies 'Wolverine' leak

FBI and MPAA Step Up Wolverine Leak Investigation