Sommar
Posted 14 June 2006 - 13:28

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 14 June 2006 - 20:27
Kvällen blev strålande, men gassande sol och klarblå himmel. Imorgon är det skolavslutning och det ska vara lika fint då, säger de. Tur det, eftersom vi är i parken och det vore ju synd om långbordet med 200+ tårtor skulle regna inne ...
Posted 14 June 2006 - 20:38

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 14 June 2006 - 21:20
last.fm Filmtipset
Posted 15 June 2006 - 14:45
Idag är det helt vindstilla ... *flämt*
Märk väl, jag klagar inte - men det fick gärna blåsa lite.
Posted 15 June 2006 - 21:47
Alldeles för välJag är ju, som de flesta vet, en Batman
Jon var namnet:
Posted 16 June 2006 - 10:32
Idag var jag i stan på förmiddagen, inte lika varmt som tidigare. Köpte där min första skateboard, som jag invigde med mina kompisar i Tumba
Roligt och varmt, fick ta av mig t-shirten igen...
Alldeles för väl
Jag är ju, som de flesta vet, en BatmanJag själv är ju, som de flesta vet, Batgirl
![]()
![]()
Kul att du har b;rjat [ka skateboard!
Skriver med amerikanskt tangentbord nu
last.fm Filmtipset
Posted 16 June 2006 - 10:37

Posted 16 June 2006 - 13:48
Longboard verkar roligt och något jag gärna skulle börja med eftersom jag är för klantig för att börja trixa och hålla på. Roligare att bara cruisa runt
Idag var jag i stan på förmiddagen, inte lika varmt som tidigare. Köpte där min första skateboard, som jag invigde med mina kompisar i TumbaRoligt och varmt, fick ta av mig t-shirten igen...
Alldeles för väl
Jag är ju, som de flesta vet, en BatmanJag själv är ju, som de flesta vet, Batgirl
![]()
![]()
![]()
Kul att du har b;rjat [ka skateboard!Var grymt l'nge sen jag [kte sj'lv och 'r alldeles f;r r'dd f;r att b;rja igen...min kompis har dock nyligen skaffat en longboard, och den m[ste jag ta och testa..verkar riktigt kul
![]()
Skriver med amerikanskt tangentbord nu![]()
Jon var namnet:
Posted 16 June 2006 - 15:30
kan stå EN också.Spidde: Du använder WinXP va? Nere brevid systemfältet kan du välja tangentbord, som standard kan man växla mellan Am och Sv. Själv brukar jag rekomendera och ta bort amerikanska tbordet om man inte använder det - det finns någon form av mysko tangentbordkommando som växlar det där ... vet inte vilket dock.
Posted 16 June 2006 - 19:09
Våra svettkörtlar kanske är släkt?
Japp det regnade en aning i FX land.
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 16 June 2006 - 19:45
Spidde: Du använder WinXP va? Nere brevid systemfältet kan du välja tangentbord, som standard kan man växla mellan Am och Sv. Själv brukar jag rekomendera och ta bort amerikanska tbordet om man inte använder det - det finns någon form av mysko tangentbordkommando som växlar det där ... vet inte vilket dock.
Det var på sommarjobbet det där och då orkar jag inte bry mig...plus att de nog skulle bli arga på mig (det är de nog redan, och jag behöver inte göra det värre
Thrai: Visst är det störande att longboards ska vara så dyra? Tycker det känns lite tråkigt att behöva hosta upp 1500+ för något som man inte hållt på med tidigare, och inte ens vet om det är riktigt kul (det är det nog dock)...Det verkar vara rätt så farligt med longboards också, tror att hastigheter på 40+ km/h är ganska vanligt bland folk som hållt på ett tag
last.fm Filmtipset
Posted 17 June 2006 - 14:15
Var 26C eller nåt sånt när jag gick hemifrån vid 10.30 och nu är det 22C, i skuggan.
Har precis kommit hem efter att ha hjälpt till på Strömmingens Dag här i Gävle. Sålt lotter och gått runt och fotograferat.
Brynäs Juniorlag i hockey vann stort mot kockarna i kanotpaddling.
Vi hade tur med vädret ialla fall, till skillnad mot förra året. Plus att vi inte behövde stå mitt ute i solen eftersom Restaurang Helt Enkelt har smällt upp sitt VM-tält på torget så vi stod under det.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 17 June 2006 - 15:29
Ja, precis. Kanske ska fälla ett träd på tomten och göra en egen?Thrai: Visst är det störande att longboards ska vara så dyra? Tycker det känns lite tråkigt att behöva hosta upp 1500+ för något som man inte hållt på med tidigare, och inte ens vet om det är riktigt kul (det är det nog dock)...Det verkar vara rätt så farligt med longboards också, tror att hastigheter på 40+ km/h är ganska vanligt bland folk som hållt på ett tag
Kanske inget för en fegis som mig
Jon var namnet:
Posted 17 June 2006 - 18:11
Posted 17 June 2006 - 23:06
Ja, jag är en mes
Vem är inte det i dessa tider?
Att bromsa blir nog svårt...det enda sättet att få ner farten är nog att svänga riktigt ordentligt...och det låter också farligt...
Idag var det ganska schysst väder tycker jag...var ute i skärgården och där blåste det en del vilket gjorde det svalare, och därmed skönare...
last.fm Filmtipset
Posted 18 June 2006 - 13:53
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 18 June 2006 - 14:03

Posted 18 June 2006 - 14:21
Posted 18 June 2006 - 20:02
last.fm Filmtipset
Posted 18 June 2006 - 20:07

Posted 18 June 2006 - 20:29
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 18 June 2006 - 20:44
Posted 18 June 2006 - 22:26
Jag har alltid problem att somna när det är varmt, många dagar denna vecka har det ju varit 30 grader när man ska sova, jobbigt om någotNu är det något varmt här inne. Undrar om jag kan somna?
Winter is Coming