En tråd om väder
Posted 07 January 2007 - 21:15

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 08 January 2007 - 06:39
Posted 08 January 2007 - 11:55
varför ska det smattra på fönstret när jag ska sova.
jag tyckar det er mysigt när man ligger i en varm seng och det smattrar på fönstret
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 08 January 2007 - 12:38
Medhåll. Fast bor man där jag bor är det bara att gilla läget.varför ska det smattra på fönstret när jag ska sova.
jag tyckar det er mysigt när man ligger i en varm seng och det smattrar på fönstretokay i bland smattrer det för mycket
![]()
Idag blåser det riktigt kallt.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 08 January 2007 - 15:54
varför ska det smattra på fönstret när jag ska sova.
Jag tycer det är härligt att höra hur det smattrar på rutan, jag blir så härligt "pömsig" då
HAde gärna fått regna natten till idag, då jag var klarvaken klockan sex.HAde somnat så gott om det regnat
Medhåll. Fast bor man där jag bor är det bara att gilla läget.varför ska det smattra på fönstret när jag ska sova.
jag tyckar det er mysigt när man ligger i en varm seng och det smattrar på fönstretokay i bland smattrer det för mycket
![]()
Idag blåser det riktigt kallt.![]()
gilla läget! Gilla-lalalaa läget
f'låt, kunde inte låta bli x)
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 09 January 2007 - 17:47
Posted 09 January 2007 - 20:10
Hade tur när jag gick hem efter jobbet i alla fall, då regnade det knappt, med tanke på att vid 3 spö regnade det *hutter*
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 09 January 2007 - 20:39
Posted 10 January 2007 - 00:01
Winter is Coming
Posted 10 January 2007 - 00:45
Posted 10 January 2007 - 01:43
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 10 January 2007 - 06:24
Posted 10 January 2007 - 07:58
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 10 January 2007 - 08:44
Det blåser inte längre och är t o m uppehåll just nu. Undrar hur länge det varar?
Och i New York och Washington DC var det över 20 grader varmt häromdagen och där blommar körsbärsträden!
Posted 10 January 2007 - 09:13
Vill du se snö får du nog åka tillbaka dit där du var över nyår FX.
Vill inte tilbax
Posted 11 January 2007 - 12:35
Posted 11 January 2007 - 12:42
Posted 11 January 2007 - 13:14
Men jag är glad över att det slutat blåsa - rapporterna säger att det i Örebro-trakten var betydligt värre än då Gudrun härjade förra året. För mig personlige innebar det långa strömavbrott
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 11 January 2007 - 13:16
Men jag är glad över att det slutat blåsa - rapporterna säger att det i Örebro-trakten var betydligt värre än då Gudrun härjade förra året. För mig personlige innebar det långa strömavbrott
och det er absolut inte roligt.
Hörde på nyheterna att tag flög av etc ?
Posted 11 January 2007 - 13:28
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 11 January 2007 - 13:40
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 11 January 2007 - 17:24
Posted 11 January 2007 - 18:59
Posted 11 January 2007 - 19:19
Ska vi byta FX?
Posted 11 January 2007 - 20:36

This topic is locked