Vad är det för bok? [Lek]
Posted 11 November 2006 - 01:44
Okänd?
Posted 11 November 2006 - 09:39
Han stirrade på bilden ochvreden blandades med rädsla. Bilden var både ohygglig och mycket märkig och han erfor en obehaglig dejá vu-känsla. För lite över ett år sedan hade han fått ett liknande fotografi av ett lik och en liknande begäran om att hjälpa till. Ett dygn senare hade han vart närta att mista livet i Vatikanen. Det här fotot var annorlunda, men ändå kändes situationen oroväckande bekant.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 11 November 2006 - 10:16
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 11 November 2006 - 10:34
(Se där, nu kan du inte längre säga att du inte känner igen några böcker
Tag, you're it!
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 11 November 2006 - 12:06
och så var det även på svensk Okay skal fundera och återkommer snart
Okay here goes
Introducing xxxxxxxx, vampire hunter extraordinaire. Most people don't even bat an eye at vampires since they've been given equal rights by the Supreme Court. But xxxxx knows better--xxxxx seen their victims. . . . A serial killer is murdering vampires, however, and now the most powerful vampire in town wants xxxxxx to find the killer.
Säkert för enkelt för er
Edited by Forever Xena, 11 November 2006 - 12:06.
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 11 November 2006 - 12:12
Edited by MidwinterSolstice, 11 November 2006 - 12:26.
"Good girls do not end up with naked male anything in their bathtubs at four something in the morning."
Bloody Bones; Laurell K Hamilton
Posted 11 November 2006 - 13:32
Välkommen hit!
Posted 11 November 2006 - 13:50
Cerulean Sins" av Laurell K Hamilton?
Författeren er rätt , titlen på boken fel
Posted 11 November 2006 - 13:56
Vad sägs om "Guilty Pleasures" då?
*Känner mig välkommen*
Edited by MidwinterSolstice, 11 November 2006 - 13:57.
"Good girls do not end up with naked male anything in their bathtubs at four something in the morning."
Posted 11 November 2006 - 14:14

Din tur
Posted 11 November 2006 - 14:49
Det finns så många favoritcitat att välja på...
XXXXX mumbled, an inarticulate groan. Bothari growled something exasperatedly under his breath about "deserve" picked him up, and slung him unceremoniously over his shoulder.
"Well, at least he'll stop bouncing off the walls, and give us all a break," said Mayhew cheerfully. "I've never seen anybody overrev on that stuff the way he did."
"Oh, was that liquor of yours a stimulant?" asked Elena. "I wondered why he didn't fall asleep."
"Couldn't you tell?" chuckled Mayhew.
"Not really."
XXXX twisted his head to take in Elena's upside-down worried face, and smile in weak reassurance. Sparkly black and purple whirlpools clouded his vision.
Mayhew's laughter faded. "My God," he said hollowly, "you mean he's like that all the time?"
Kanske för enkelt, men det är charmigt!
Edited by MidwinterSolstice, 11 November 2006 - 14:51.
Posted 11 November 2006 - 15:09
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 11 November 2006 - 15:16
Då var det alltså inte alldeles för enkelt, så bra!
Posted 11 November 2006 - 16:08
Posted 11 November 2006 - 16:19
Posted 11 November 2006 - 20:22
Posted 11 November 2006 - 22:44
Grattis! Du har just vunnit nöjet att få fortsätta den här leken!
Posted 12 November 2006 - 00:39
/Nyhetstext i den engelska tidningen Crash, nr 57 1988
--> Retroguiden - ger dig mervärde på dina gamla spel
Posted 12 November 2006 - 00:56
Okänd?
Posted 12 November 2006 - 00:59
Nja, det blir väl lite scifi emellanåt.
Hur så förresten?
Kanske mest för att de enda fantasy jag läst och gillat på senare år har varit Tolkien och Goodkind. Har knappt känt igen en enda författare så långt jag hängt med i denna tråd
/Nyhetstext i den engelska tidningen Crash, nr 57 1988
--> Retroguiden - ger dig mervärde på dina gamla spel
Posted 12 November 2006 - 01:04
Okänd?
Posted 12 November 2006 - 09:48
Nytt citat:
För att jag inte är säker. Vad händer om... det andra scenariet... ändå... är det riktiga... och rymdarna... till slut triumferar... och sedan... i sin tur...degenererar... så att galaxen... blir öde och tom...?
Posted 12 November 2006 - 17:31
Okänd?
Posted 12 November 2006 - 18:48
Posted 12 November 2006 - 18:49
Scifi er inte min stärka sida