Ska nog skaffa första säsongen nångång men först ska jag ge mig på DS9 som snart släpps i väldigt billiga utgåvor 
Gillar du DS9 så kommer du älska Babylon 5. Producenterna till DS9 lät sig inspireras en hel del av Babylon 5 ideerna när de bestämde hur vissa saker skulle vara.
Iallafall så är B5 den bästa Sci/Fi serie som någonsin gjorts med ett helt fantastiskt arc. Ett 5 års arc som seriens skapare skrev ihop flera år innan serien skapades. Plus att han skrev en rätt nogrann beskrivning om de 1000 år före och efter serien.
Även filmerna och spin-offarna ska bygga på saker som han skrev från början.
Hade tänkt rösta på Tru Calling men det här var inte den versionen som jag gillade. Där liket vänder huvudet och säger "Help Me!". Och i den här versionen så fladdrar en massa streck förbi så man ser nästan inget av bilderna bakom.
Nej, Babylon 5 Säsong 1 får min röst.
Edited by Crusader, 18 April 2007 - 21:28.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts