Muhahha... Long live the death of blu ray!
Nej, inte sjutton släpper jag mitt DVD-bibliotek inte. *kramar om min krysslåda*
Väkommen till 2000-talet, gammle tant. "Jag håller fast vid min radio som jag gjort i hela mitt långa liv. Jag behöver ingen TV".
Jag har en kompis som var väldigt anti HD. "Bah, Humbug! HD är onödigt och slöseri med pengar. Går lika bra med vanlig TV och vanlig DVD."
När jag köpte min HD TV så bjöd jag hem honom. Han lät inte så imponerad men kom endå.
Jag startar min XBox 360 och huvudmenyn 360 menyn kommer fram och han bara utbrister "WOW!" och ögonen sticker ut ur skallen på honom. Sedan skulle jag visa alls XBox 360 spel jag hade och han blev helt hysterisk när han såg resukltatet.
Tog inte långtid innan han skaffade en Laptop med Blu-ray och HD-skärm.
Och då ska jag påpeka att han ägde redan en XBox 360 så det var inte grafdiken han blev imponerad av.
Alla säger "Bah, Humbug!" om HD tills de ser det med egna ögon. Även jag gjorde det.

Jag hade inga planer på att köpa HD-TV när min gammla TV gick sönder.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts