Jag förstår dock om Nolan ser situationen som besvärlig och smärtsam att han inte castar om rollen till en trea.
Jag gillar med tanken som gröne hämnaren skrev på att de bygger upp för en återkomst av Jokern i en fjärde film. Då har vi ju en ny regissör förmodligen, sedan blir det nog "lättare" för en ny skådespelare att göra rollen till sin med en film emellan, och kanske lättare för en ny regissör med att omcasta rollen. Det känns mest troligt att det blir så.
super85: Får se om Nolan introducerar Talia eller Selina Kyle i sin film. Han kanske inte vill på något sätt återgå till Batman Begins med Talia men skulle vara coolt att se henne i en film. Selina Kyle känns nästan som ett måste men jag vet inte hur Nolan tänker om henne.
Selina Kyle är ett måste!!!!! Framförallt nu när där inte finns någon framträdande kvinnlig roll efter Rachel Dawes, och Talia i all ära, men hon känns ju inte lika intressant för en bred publik som Catwoman, även om jag säkert tror Nolan skulle få till det bra.