Jump to content

Photo

2009: Beat the Games

• Please log in to reply
133 replies to this topic

#126 Fiskrens

Fiskrens

Social kameleont

• Moderator
  • 4,025 posts
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 01 January 2010 - 12:07

Så var 2009 slut, och här är en liten sammanfattning över hur många spel det rapporterats om under året:

Crusader: 19
SoD: 18
Wylie Times: 13
RH: 6
Fiskrens: 3
PredaBot: 2
Chrille: 2
Snusmumriken: 1

OBS! Ligger ingen bedömning i detta, jag har bara räknat samman det som skrivits här. Låter tråden vara öppen ett tag till för kommentarer, men lägg poster om nya spel ni klarat i nya tråden istället.
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#127 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 01 January 2010 - 19:44

Hahah, in your face, Sentinel of Dreams! :D
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#128 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 01 January 2010 - 21:03

Å andra sidan har jag inte skrivit recensioner för följande spel: Bully Schoolarship Edition, Assassin's Creed, Mirror's Edge, Shadow Complex, Gears of War, CSI: Hard Evidence, The Secret of Monkey Island, Dragon Age Origins, CsI: Deadly Intent, Guitar Hero II, Avatar, Sing It! eller Borderlands (som ag klarade fyra minuter innan det blev ett nytt år). Det blir alltså 18 + 13 = 31 - so right back'attcha!

(Jag har klarat av ett nytt spel i år, btw... ;) )

Jag ska försöka skriva ihop fler recensioner som jag klarade av under förra året och postar dem då här i tråden. Jag har en stor lista att klara av... :P
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#129 Rick Hunter

Rick Hunter

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,270 posts

Posted 02 January 2010 - 01:05

Om jag inte vart så förbannat lat hade jag nog kunnat slänga upp 5-6 recensioner till :P
Ska försöka bättra mig detta år. Förresten är det bara nya spel som räknas eller alla spel man inte spelat förut?

Winter is Coming

#130 Chrille

Chrille

Senior Captain

• Members
  • 769 posts

Posted 02 January 2010 - 01:10

Tror jag bara hann spela 4-5 spel förra året, vad tiden springer iväg :P

#131 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts

Posted 02 January 2010 - 11:06

Förresten är det bara nya spel som räknas eller alla spel man inte spelat förut?

Alla spel du spelar igenom och klarar under året. Spelar du igenom KOTOR, Mass Effect eller liknande får du gärna skriva en recension igen - om du inte redan gjort det. Efter trettonde recensionen av ett och samma spel blir det nog lätt tråkigt. ;)

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#132 Fiskrens

Fiskrens

Social kameleont

• Moderator
  • 4,025 posts
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 02 January 2010 - 11:16

Håller med SoD: "vad som helst" som spelats (på dator) kan skrivas om här, spelar ingen roll hur gammal det är eller om nån har spelat & rapporterat om det här förut. Själv var jag på vippen att klara Pong och skriva om det här, men nu får det bli i nästa tråd :P .

Håller tråden öppen lite längre än tänkt om det är nån som har "bakläxa".

Edited by Fiskrens, 02 January 2010 - 11:16.

"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#133 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts

Posted 02 January 2010 - 11:27

Jag tycker inte tråden behöver stängas direkt - det är ju möjligt någon kollar in senare och vill ställa en fråga om något spel i tråden. :)

BTW, Fiskrens - jag ser fram emot din Pong-recension! :lol:

#134 Rick Hunter

Rick Hunter

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,270 posts

Posted 03 January 2010 - 00:59

Förresten är det bara nya spel som räknas eller alla spel man inte spelat förut?

Alla spel du spelar igenom och klarar under året. Spelar du igenom KOTOR, Mass Effect eller liknande får du gärna skriva en recension igen - om du inte redan gjort det. Efter trettonde recensionen av ett och samma spel blir det nog lätt tråkigt. ;)

Okej som jag trodde men jag frågade ändå :)

Winter is Coming