2009: Beat the Games
Posted 01 January 2010 - 12:07
Crusader: 19
SoD: 18
Wylie Times: 13
RH: 6
Fiskrens: 3
PredaBot: 2
Chrille: 2
Snusmumriken: 1
OBS! Ligger ingen bedömning i detta, jag har bara räknat samman det som skrivits här. Låter tråden vara öppen ett tag till för kommentarer, men lägg poster om nya spel ni klarat i nya tråden istället.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 01 January 2010 - 19:44
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 01 January 2010 - 21:03
(Jag har klarat av ett nytt spel i år, btw...
Jag ska försöka skriva ihop fler recensioner som jag klarade av under förra året och postar dem då här i tråden. Jag har en stor lista att klara av...
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 02 January 2010 - 01:05
Ska försöka bättra mig detta år. Förresten är det bara nya spel som räknas eller alla spel man inte spelat förut?
Winter is Coming
Posted 02 January 2010 - 01:10
Posted 02 January 2010 - 11:06
Förresten är det bara nya spel som räknas eller alla spel man inte spelat förut?
Alla spel du spelar igenom och klarar under året. Spelar du igenom KOTOR, Mass Effect eller liknande får du gärna skriva en recension igen - om du inte redan gjort det. Efter trettonde recensionen av ett och samma spel blir det nog lätt tråkigt.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 02 January 2010 - 11:16
Håller tråden öppen lite längre än tänkt om det är nån som har "bakläxa".
Edited by Fiskrens, 02 January 2010 - 11:16.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 02 January 2010 - 11:27
BTW, Fiskrens - jag ser fram emot din Pong-recension!
Posted 03 January 2010 - 00:59
Okej som jag trodde men jag frågade ändå
Förresten är det bara nya spel som räknas eller alla spel man inte spelat förut?
Alla spel du spelar igenom och klarar under året. Spelar du igenom KOTOR, Mass Effect eller liknande får du gärna skriva en recension igen - om du inte redan gjort det. Efter trettonde recensionen av ett och samma spel blir det nog lätt tråkigt.
Winter is Coming