Jump to content

Photo

Iron Man

• Please log in to reply
238 replies to this topic

#151 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 01 May 2008 - 09:09

VOTD: Iron Man Movie Trailer Sweeded Using Action Figures | /Film

VOTD: Iron Man Movie Trailer Sweeded Using Action Figures

Fullskärm: http://www.onlineflv...nmansweeded.jpg

Iron Man Sweeded with Action Figures created by COL321

The Pitch: A sweeded version of the Iron Man movie trailer created using action figures.

Video of the Day is a daily feature of /Film showcasing geekarific video creations. Have a video we should be feature on VOTD? E-Mail us at orfilms@gmail.com.

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#152 Fiskrens

Fiskrens

Social kameleont

• Moderator
  • 4,025 posts
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 01 May 2008 - 10:50

Såg den.

Och den där trailern var ju :thumbsup: .
"I'm working on something big"
"It doesn't look like a missile..." :lol:

Edited by Fiskrens, 01 May 2008 - 11:05.

"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#153 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 01 May 2008 - 11:31

Is Jackson's Fury In Iron Man?

Iron Man director Jon Favreau would neither confirm nor deny the persistent rumors that the upcoming superhero film will include a cameo appearance by Samuel L. Jackson as Nick Fury, agent of the top-secret S.H.I.E.L.D., a wink at a possible Avengers movie to come.

Recent critics' screenings of Iron Man did not include a Nick Fury sequence, though other S.H.I.E.L.D. agents do appear in the movie. But there's a growing buzz that the scene will appear after the end credits of the prints that will screen in movie theaters once the film opens.

Favreau won't say. "It's hard to keep secrets on these movies," Favreau said in an interview in New York last week. "People are trying to put together the pieces, if Sam is in there, if Hilary Swank is in there. ... I don't want to say anything. I'll leave it at that."

Jackson supposedly shot scenes as the S.H.I.E.L.D. agent for both Iron Man and for The Incredible Hulk, another Marvel Comics-based feature, with the idea being to set the stage for a crossover Avengers movie. (Oscar winner Swank is rumored to play another S.H.I.E.L.D. agent.) And it's been confirmed that Iron Man star Robert Downey Jr. filmed a cameo as Tony Stark that may--or may not--turn up in Hulk. (Attendees at the recent New York Comic Con previewed the footage.)

Ni som går och ser Iron Man på bio får ta reda på om han är med eller inte där på slutet.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#154 Fiskrens

Fiskrens

Social kameleont

• Moderator
  • 4,025 posts
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 01 May 2008 - 12:23

För svar: Det är han inte. . Smart hur som helst att kunna hålla på det, för att bygga upp intresset.

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#155 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 02 May 2008 - 13:17

First Showing - Confirmed: Stay After the End Credits of Iron Man!

Normally we stay far away from spoiler territory here on FS.net, but this time I'm going to do a favor for all you comic fans - stay after the end credts of Iron Man! You will definitely be in for a treat that I know will get some huge cheers. Let's just say… you might have heard some rumors floating around on the internet last year, and one of these rumors is true. I haven't personally confirmed this, since it was not included in the print I saw on Tuesday, however, confirmation comes from other showings around the world - including an actual video of the scene. If you prefer to stay under a S.H.I.E.L.D. and not hear about this until you see it, then do NOT read anymore!

If you are really that curious to know, the scene in question includes an appearance by Samuel Jackson as Nick Fury, a super-spy and the lead agent for S.H.I.E.L.D. (Strategic Homeland Intervention, Espionage Logistics Directorate). I do NOT condone watching this video - as it will RUIN your in-theater experience, but you can check it out on YouTube if you really need some confirmation. That's definitely some solid proof that this scene is attached. However, for all we know, there could be more that is set to appear in American versions, including a rumored Hilary Swank cameo. But the first non-press screenings start tonight at 8PM - so we'll report back soon thereafter.

We first wrote about this last summer - and now it's official. I'm very excited to hear that the Avengers is now really coming together! However, I'm not sure if this really means an Avengers movie is actually going to be made before we get to Iron Man 2 or 3, but alas, only time will tell! The first step is to make sure Iron Man rocks the box office this weekend - so go see it and make sure to stay after the credits to catch the scene on the big screen!

#156 Fiskrens

Fiskrens

Social kameleont

• Moderator
  • 4,025 posts

Posted 02 May 2008 - 16:03

För svar: Det är han inte. . Smart hur som helst att kunna hålla på det, för att bygga upp intresset.

Skulle tydligen stannat längre...

#157 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 02 May 2008 - 18:24

I en artikel om en helt annan superhjälte från ett helt annat bolag läste jag det här som var rätt kul

Also, we're probably going to mark today as the slowest news day in Total Film history. Seriously, what's going on? This is worse than the writers' strike! Is everyone in the industry sitting in a cinema waiting for the end credits to roll on Iron Man or something?
TotalFilm.com

:lol2:
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#158 Peak

Peak

Dear Leader

• Admin
  • 11,184 posts

Posted 02 May 2008 - 20:53

Såg den idag.

Typiskt nog var jag den ende som stannade kvar tills eftertexterna var slut. Lyckligtvis var de inte så långa som efter Matrix Reloaded (där jag också var den ende som stannade kvar).

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."

#159 Rick Hunter

Rick Hunter

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,270 posts

Posted 02 May 2008 - 21:45

Jobbigt med extrascener som kommer efter eftertexterna. Satt själv kvar när jag såg X-Men 3 och då hade ändå han som sålde biljetterna talat om för de få personer som var och såg filmen att det var mer efter eftertexterna.

Det är väl bara oss äkta nördar som sitter kvar :P

Winter is Coming

#160 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 02 May 2008 - 21:48

Så, får höra nu. Var det mer efter texten?
Visst går det rykten på nätet men det är alltid kul att få höra om det stämmer av folk man känner :)

#161 Peak

Peak

Dear Leader

• Admin
  • 11,184 posts

Posted 02 May 2008 - 22:01

Japp...

Samuel L. Jackson som Nick Fury som snackar om "Initiative Avengers", tror jag det hette

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."

#162 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 03 May 2008 - 23:18

Här kan man se den sista scenen: http://www.worstprev...?id=327&item=22

#163 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 04 May 2008 - 08:01

The Avenger Initiative. Hoppas att de satsar på de klassiska medlemmarna i så fall. Det kan bli coolt. :)
*Hockey och superhjältar*

#164 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 04 May 2008 - 09:23

Skulle det bli Wolverine och Spidey i Avengers-filmen kommer jag att gråta.

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<

#165 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 04 May 2008 - 09:35

Kan bara hålla med Hofling...

#166 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 04 May 2008 - 18:56

Riktigt jäkla bra. En av de absolut bästa Superhjältefilmer jag sett.
Uppbyggnaden påminde mycket om förra Hulk-filmen och ger mycket grund.
Ser verkligen fram mot Iron Man 2 och 3. För att inte tala om Avengers och Nick Fury . :P

Kul också att de påbörjade Mandarin-storyn i de senare filmerna med att avslöja att terroristorginisationen var "The Ten Rings", vilket är Mandarins gäng.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#167 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 04 May 2008 - 18:59

Flera sidor på nätet rapporterar om att Iron Man blev en stor hit under premiärhelgen.

IRON MAN up 12% for a $36.4M Saturday; Paramount & Marvel will bank $100.24M by Monday morning!; All-Time 9th-Best Opening & 2nd-Best for a non-sequel!
...

The $100 Million Iron Man

Take that, Batman, Superman and just about every other kind of costume-wearing man.

Iron Man grossed $100.8 million, per studio estimates compiled Sunday by Exhibitor Relations Co., a number that makes the Robert Downey Jr. film second only to Spider-Man for comic-book movie debuts.
...

'Iron Man' a box office marvel
Summer tentpole nabs $201 million worldwide

Paramount and Marvel Studios' summer tentpole "Iron Man" mined enough in its box office debut to join the pantheon all-time highest openers, grossing an estimated $104.2 million domestically and $96.7 million internationally for a worldwide cume of $201 million in its first five days.

The film biz couldn't have asked for a better start to the summer season, with "Iron Man" mirroring the birth of the "Spider-Man" franchise.
...

Big Opening For Iron Man

Iron Man could be the first $100M opener of the summer blockbuster season!

According to Fantasy Moguls, Iron Man earned an estimated $35M domestically on Friday, which includes a portion of the pre-release opening figures.

If it can sustain that kind of momentum, Iron Man’s opening could place it ahead of X2 and Spider-Man 2 and just behind X-Men: The Last Stand in the list of all-time top comic book adaptation openings.
...

'Iron Man' tops expectations
Brings in an estimated $100.7 million at the boxoffice

Reuters
May 4, 2008, 01:18 PM

Comic book adventure "Iron Man" proved its mettle at the North America boxoffice, kicking off the summer movie season with estimated weekend ticket sales of $100.7 million and marking an unlikely commercial rebound for its star, Robert Downey Jr.

The tally far exceeded expectations of an opening in the $70 million to $80 million range for the three-day period beginning Friday. All told, the movie grossed $104.25 million, counting receipts from Thursday evening previews, according to studio figures issued on Sunday.

"Iron Man's" U.S.-Canadian haul fell just shy of the $114.8 million grossed by "Spider-Man" in the first weekend of May 2002 -- a tally that stands as the biggest domestic opening ever for a non-sequel film.
...

Edited by Georgia, 04 May 2008 - 19:24.

#168 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 04 May 2008 - 19:24

Kan inte låta bli och posta den här:

Cool Stuff: Custom Iron Man Costume | /Film

Posted Image

Advanced Iron forum member TMP just completed his custom Iron Man costume just in time for the film’s theatrical premiere. Incredible work! Stan Winston would be proud. TMP says he spent $1500-2000 on the material compound alone, never-mind months of trial and error. The resulting suit looks pretty real to me. But outside of Comic-Con and Halloween, where do you wear such a thing? Check out the photos of this custom armor after the jump. Thanks to my friend Vic from Screenrant for passing this one along.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Cool Stuff is a daily feature of slashfilm.com. Know of any geekarific creations or cool products which should be featured on Cool Stuff?

Edited by XC, 04 May 2008 - 19:25.

fqq5BYam.jpg

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#169 PredaBot

PredaBot

Rear Admiral

• Moderator
  • 2,983 posts

Posted 04 May 2008 - 21:29

Wow... en väldigt välgjord kostym får jag säga. 0_0

#170 Fiskrens

Fiskrens

Social kameleont

• Moderator
  • 4,025 posts

Posted 04 May 2008 - 21:44

Att killen bara orkade... :rolleyes: Nåja, han kan nog prångla ut den med vinst på E-Bay om det sved för mycket i plånboken.

Höll på att skriva "Only in America", men ser inte bakgrunderna lite svenska (eller åtminstone nordiska) ut?

#171 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 04 May 2008 - 21:48

men ser inte bakgrunderna lite svenska (eller åtminstone nordiska) ut?

:lol:
Falu Kopparröd eller...

#172 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 05 May 2008 - 07:43

Av registreringsskylten på den här bilden verkar det vara europa iaf, tror dock inte det är Sverige...

fqq5BYam.jpg

#173 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 05 May 2008 - 08:11

Iron Man Tops $100 M

Iron Man showed its mettle at the May 2 weekend box office, taking the top spot with more than $100 million, well over estimates, to blast the summer movie season into the stratosphere out of that gate, the Associated Press reported.

The comic-book adaptation, starring Robert Downey Jr., hauled in $100.7 million during its opening weekend and $104.2 million since debuting Thursday night, the second-best premiere ever for a nonsequel, according to studio estimates on May 4.

The film also scored overseas, with $96.7 million in 57 countries, where it began opening Wednesday, putting its worldwide total at $201 million.

The movie, distributed by Paramount, is the first release by Marvel Studios, which has begun financing its own productions after such studio-backed hits as the Spider-Man, X-Men and Fantastic Four movies.

Iron Man did better than expected; most estimates going into the weekend predicted the movie would gross as much as $80 million.

Iron Man was the 10th biggest opening of all time and the fourth biggest for a superhero movie. Among nonsequels, it came in behind only the first Spider-Man, which premiered with $114.8 million.

#174 super85

super85

Forward Admiral

• Moderator
  • 4,705 posts

Posted 05 May 2008 - 08:32

En jäkligt bra film. Synd att jag missade extra-scecnen på bio. Nåja, kan se den här.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#175 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 05 May 2008 - 12:14

Försöker idogt få någon att gå och se filmen med mig i veckan. Alla säger ju att den är bra, så det här måste även grodan se. Och det fort!! :)
Kul att Marvel kan få ur sig fler bra filmer, var lite rädd att det var på nedgång ett tag.

Förresten, har du ingen typisk super85-recension på gång? :)

Edited by Kermit, 05 May 2008 - 12:14.