japp. edit: (på jobbet är det 4 st av 9 som fyller i december)December är en bra månad att fylla år i, eller hur GG.
Vad kul med en ny serie.
Kanske en ny serie med Replicators som de goda.
Edited by GaterGirl, 15 December 2006 - 17:53.
Posted 15 December 2006 - 16:09
japp. edit: (på jobbet är det 4 st av 9 som fyller i december)December är en bra månad att fylla år i, eller hur GG.
Edited by GaterGirl, 15 December 2006 - 17:53.
Posted 15 December 2006 - 18:50
Winter is Coming
Posted 15 December 2006 - 19:00
Skulle nog tro det.Eller blir det kanske för mycket Star Trek över det då?
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 15 December 2006 - 23:54
Posted 21 December 2006 - 18:56
Executive producer Robert C. Cooper will both write and direct the first movie. The storyline "has to do with wrapping up the Ori storyline, which is the storyline that has taken prominence for the last two years of the show," Shanks said. "I don't know if [Cooper] is going to wrap it up completely or bring it to some conclusion for the sake of the fans and the franchise, to bring that epic struggle to a close."
Låter rätt likt Moebius från säsong åtta.The second movie starts shooting June 1. Executive producer Brad Wright will write the second film, with Martin Wood directing. That story is a time travel story taking SG-1 to the past. "[It] has something to do with our main mustache twiddling villain Baal [Cliff Simon] doing something in the past," Shanks said. "He basically finds a way to lift the Stargate from Earth so the Stargate Program never happens, and I imagine the characters will have to go through some process to reset the clock and fix everything."
Posted 21 December 2006 - 19:02
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 15 January 2007 - 16:28
"That's going to be the story that [Cooper]wanted to end the season with," Wright said. "It's going to be a big, splashy feature film." The movie will tie up the 2-year Ori storyline from the television series.
"It is a great story," Wright said. "It's a big story. It involves travelling to the Ori galaxy."
Posted 17 January 2007 - 19:38
Posted 21 February 2007 - 06:50
Posted 09 March 2007 - 21:31
Winter is Coming
Posted 09 March 2007 - 21:32
Jag ser framför mig hur han och Ronan jämför sina krafter, undrar vem som skulle vinna?
Posted 13 March 2007 - 06:35
Posted 13 March 2007 - 10:41
Michael Shanks kommer att ha en återkommande roll i 24. det var en kul nyhet.
När och hur är inte känt ännu.
Posted 17 March 2007 - 18:09
GateWorld.netAnderson confirmed for Continuum
Richard Dean Anderson will appear in the upcoming movie Stargate: Continuum, Playback Daily is reporting and executive producer Brad Wright confirmed to GateWorld.
Anderson, who played Jack O'Neill on Stargate SG-1 for eight years before entering semi-retirement, will travel with an 18-person crew to the U.S. Navy's Applied Physics Laboratory Ice Station in the Arctic next week to film scenes for the direct-to-DVD movie (story).
Production resumes in Vancouver on May 22, following shooting for SG-1's first movie, The Ark of Truth.
Written by Wright and directed by Martin Wood, Stargate: Continuum is a stand-alone time travel story that continues the adventures of SG-1 bey
ond the show's tenth season. The movie is expected to hit DVD shelves in North America this fall.
Posted 17 March 2007 - 18:48
Posted 17 March 2007 - 21:49
Precis min åsikt!yay.
Winter is Coming
Posted 24 March 2007 - 11:03
In spite of being quite distinct in identity from SG-1 and Atlantis, the new series will be unmistakably Stargate. "It certainly plays into the mythology that has been pre-established," Cooper said. "But it doesn't directly relate to anything that has been in either series."
Stargate Universe will not be set in a different era, Cooper confirmed, neither as a prequel nor in the far future of the Stargate program.
The new series has been conceived to be "a completely separate, third entity," Cooper said in an interview -- "much more so than Atlantis was. Atlantis was much more of a spin-off seires of SG-1 and was sort of born out of SG-1."
Posted 24 March 2007 - 13:06
Posted 24 March 2007 - 16:09
Posted 24 March 2007 - 16:59
Posted 24 March 2007 - 21:23
Winter is Coming
Posted 24 March 2007 - 21:56
Posted 25 March 2007 - 11:08
Posted 25 March 2007 - 21:54
Michael Shanks kommer att ha en återkommande roll i 24. det var en kul nyhet.
När och hur är inte känt ännu.
attans, nu måsste jag ju börja se 24 igen bara för det![]()
Posted 26 March 2007 - 13:36