Dr Who - Spoilers säsong 3/29
Posted 10 August 2006 - 00:21
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 10 August 2006 - 00:26
Don't really like her. Det är allt jag har att säga.
Posted 10 August 2006 - 00:35
Posted 10 August 2006 - 01:41
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 07 September 2006 - 22:13
Hon imponerade inte direkt i sin roll...
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 08 September 2006 - 00:16
Hon var inte dålig iaf och sen var det ju inte direkt en stor roll hon hade i förra säsongen så det säger inte så mycket om hur hon kommer att vara som companion kommande säsong.
-Gangstagrass
Posted 08 September 2006 - 06:18
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 08 September 2006 - 07:00
Posted 08 September 2006 - 07:33
Just i Billie Paper är det för att hon snarare ser ut som "the girl next door" än någon blond sexbomb. Det är inte utseendet som jag faller för, och egentligen inget i Billkie Piper heller (vet inget om henne) - utan det är hennes sätt att gestalta Rose på.
Posted 04 December 2006 - 00:07
Doctor Who-författare (böcker)/fan och frekvent postare på Outpost Gallifreys forum.
//Peak
sixty six."
Posted 04 December 2006 - 06:47
Posted 04 December 2006 - 08:21
Posted 07 December 2006 - 17:45
//Peak
sixty six."
Posted 01 January 2007 - 23:32
Blev indragen i att se på Dr. Who av en förre detta och av sc-fi, fanstasy och comics föreningen på universitet i Stirling (som jag var med och grundade
På senare tid har jag sett filmen och en del gamla avsnitt också och har nu blivit helt indragen i Dr. Who dyrkan
Fight the Borg!!!
Posted 01 January 2007 - 23:58
Vi ser DW på "internetkanalen" som vi kallar det vi hämtat på ett eller annat ställe på internet.
Välkommen har jag redan sagt i en annan tråd, men jag är som forumets regerande Hönsmamma nyfiken på vad du läser i Stirling etc... Starta gärna en tråd om dig själv i vårt eminenta Presentationsforum.
Posted 02 January 2007 - 16:48
Nja, en väldigt blandad påse julgodis, ungefär som förra året. För det mesta var det bara för hysteriskt men det glimtade till ibland som när Doktorn ger ett sista ultimatum till drottningen och därefter avslöjar var han kommer ifrån *rysningar* Jag är glad att bruden inte blev nästa companion men jag är inte direkt optimistisk över hon som kommer heller när jag läste att:
Mild spoiler för kommande säsong.
Hela hennes familj på fyra personer är rollbesatta också för återkommande gästinhopp.
-Gangstagrass
Posted 02 January 2007 - 17:51
Posted 02 January 2007 - 17:56
Posted 02 January 2007 - 18:56
Say it ain't so!Mild spoiler för kommande säsong.
Hela hennes familj på fyra personer är rollbesatta också för återkommande gästinhopp.Varför kan inte bara RDM skita i kompanionernas bakgrund som det alltid gjordes förr i serien?
Posted 02 January 2007 - 22:37
Ha. Jag är så insnöad på BSG nu för tiden. Menade förstås RTD.RDM?
-Gangstagrass
Posted 02 January 2007 - 22:43
Okej, det var vad jag trodde - men kan aldrig vara säker
Posted 03 January 2007 - 04:31
Hela hennes familj på fyra personer är rollbesatta också för återkommande gästinhopp. sad.gif Varför kan inte bara RDM skita i kompanionernas bakgrund som det alltid gjordes förr i serien?
För att det är 2000-talet och inte 1970-talet? Dessutom skall man ta alla rykten med en nypa salt..
//Peak
sixty six."
Posted 03 January 2007 - 08:41
Posted 03 January 2007 - 13:20
Vaddå rykten? Det är officiellt att dom rollerna är castade. http://www.bbc.co.uk/doctorwho/news/jones.shtml Sen är det väl iofs osäkert hur mycket dom kommer att vara med.För att det är 2000-talet och inte 1970-talet? Dessutom skall man ta alla rykten med en nypa salt..
![]()
[spoiler]Oj, vad jag inte håller med dig där. Jag tyckte bara att dom förstörde dom avsnitt som dom var med i. Framför allt Jackie.Säsong 1 och 2 skulle dessutom ha varit så oändligt mycket fattigare utan Mickey och Jackie
-Gangstagrass
Posted 03 January 2007 - 13:59