Men jag är lite trött på CTU så det ska bli skönt med lite omväxling. Och jag ser fram mot lite mer verklighetstroget. Allt torterande började bli lite löjligt.
Håller med det känns fräscht sen är det intressant att de förflyttat handlingen till Washington istället för LA, för hur många terroristattacker till hade LA klarat av?
7.01-05: Tony lever!

Jag trodde verkligen på att han gått över på andra sidan och jag blev väldigt lättnad när det visade sig att han var undercover. YAY, Chloe och Bill är tillbaka.

Tyckte jag så att de hade vigselringar på sig undrar vad som hänt med Karen och vad hände med Chloes graviditet, har hon en 4-5 åring någonstans? Jag hoppas vi får reda på det senare.
- Någon timme med Jack och helt plötsligt börjar Renee tortera fångar för att få fram svar, snacka om att Jack har dåligt inflytande.
- Jag misstänkte väl att Henry Taylors livvakt hade något med Rogers mord att göra.
- Levande begravd fy fan.

Agent Walker kan väl inte återvända till FBI högkvarterat igen för då kan ju hela operationen gå i stöpet.
- Jag tror nog att den där ljushåriga agenten som Sean har en flört med kan vara källan på FBI.