Jump to content

Photo

Arkiv X/The X-Files: I Want to Believe

• Please log in to reply
278 replies to this topic

#151 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 18 January 2008 - 16:41

Nej, jag tror man helt enkelt fått in fler bilder. (Det var bara två bilder när jag postade) nu är det tex 4 bilder och dessutom högupplösta bilder (fanns inte heller då). *fixar min tidigare post*

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#152 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 18 January 2008 - 16:44

Okej, för källan jag såg bilderna via den första gången hade 3 och fick sedan in en till. Dock postar jag inte den då den är väldigt lik (nästan identisk) med en av bilderna du redan postat.

Tror att det kan bero lite på vilken källa man får informationen från. :)

Det kvittar iofs. Huvudsaken är att vi får ut bilderna i tråden. :D

#153 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 18 January 2008 - 16:47

Precis. Och jag håller med dig om att den ena bilden är väldigt lik en av de andra. :)

fqq5BYam.jpg

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#154 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 18 January 2008 - 16:50

:lol:

Jo, dom hade väl typ rört kameran ett par centimeter åt ena hållet eller liknande.

#155 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 18 January 2008 - 16:52

Eller kanske rent utav hittat 'zooma' knappen. :P

fqq5BYam.jpg

#156 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 23 January 2008 - 10:28

Spoiler Photos for The X Files 2 Hit the Web! | /Film

Unless July’s X Files sequel (still untitled) ends up being the franchise’s equivalent to Waxwork, I’d say the following photo contains a detrimental spoiler. If /Film was the government or Matt Drudge, we might unleash the sirens and Code Red alerts right now. Am I glad I saw them? Not really. Actually, no way! Are they cool? Sure, but I have a distinct “is that it?” comedown. JoBlo had one helluva spy who snapped some photos from the set. As for the photo below, that’s the film’s director and franchise creator, Chris Carter, on the right in blue. As for what’s on the left, if you head for the jump you’ll have no further questions.

Postar inga bilder... De som är intresserade får klicka sig dit... :P

fqq5BYam.jpg

#157 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 23 January 2008 - 13:14

Joblo rapporterar om samma sak och har 3 bilder. Tycker det ser rätt löjligt ut om jag ska vara ärlig men å andra sidan säger dom där bilderna inte så mycket. :)

#158 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 23 January 2008 - 13:19

/film länkar till JoBlo, men en länken funkade inte för mig när jag postade, (det står till och med i artikeln tror jag). Jag skulle givetvis ha länkat dit också.

Jag vet inte vad jag skall tro om bilderna. Så vitt jag vet så kanske man visste att det kröp omkring spioner i buskarna och iscensatte det där. ;) :lol:

fqq5BYam.jpg

#159 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 23 January 2008 - 13:22

:lol:

Spioner som vilseleder oss som läser nyheter om filmen... :D

Cinematical har också postat om nyheten och har prfecis som /Film lagt upp en bild och hänvisar sedan till Joblo. :)

Det är ju lite intressant med det där monstret, frågan är vad handlingen kommer kretsa kring.

#160 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 28 January 2008 - 19:26

Cinematical - The X-Files Hits Newfoundland!

Jan 28th 2008

If you thought werewolves were scary, just you wait. According to Hollywood North Insider, the new X-Files movie, strangely called X-Files: Done One, will have Fox Mulder and Dana Scully heading up to northern Canada -- Newfoundland, to be exact. Their sources say that the extras for the film are being told that they are "Newfies," which is slang for people from Newfoundland, and that they need swimsuits for a scene being shot on a reservation in Mount Currie. Is this where werewolves come from? Considering the suit angle, I wonder -- are the beasties titillated by the appearance of an over-abundance of skin?

Meanwhile, X-FilesNews.Com has another source that has provided possible set pictures and call sheets. While the 'Newfies' will be prancing around in bathing suits, this call sheet shows lots of snow, and what's going one with some of the players involved -- like Billy Connelly's Father Joe, as well as Amanda Peet, and Xzibit. So far, this is looking to be one strange film. Whether that strangeness will translate into a good return of the story and characters -- that remains to be seen.

Edited by Cartman, 28 January 2008 - 19:27.

#161 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 12 February 2008 - 10:39

Som jag misstänkte:

No Werewolves in "X-Files 2" at WorstPreviews™

According to a MovieWeb scooper, director Chris Carter and the rest of the team behind the "X-Files" sequel have been trying to confuse fans in order to stop them from figuring out the plot. On January 22nd, several on set photos have leaked showing Carter playing with a prop that the FX guys came up with. The prop happened to be the head of a werewolf, which immediately sparked rumors that the new movie will head in that direction.

Similar to what other directors have been claiming to do, Michael Bay with "Transformers 2" and Christian Nolan with "The Dark Knight," Carter is doing his best to keep the plot a secret and attempting to discourage fans from piecing together the story before the film hits theaters.

So I guess we're back to the beginning. As far as the plot, all we have to go by is the fact that "X-Files 2" will be a stand-alone story and supernatural thriller that takes the complicated relationship between Mulder (David Duchovny) and Scully (Gillian Anderson) in new directions.

fqq5BYam.jpg

#162 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 12 February 2008 - 12:45

Ärligt talat vet jag inte varför jag skulle lite mer på den nya artiklen än den gammla. Båda är rätt mycket spekulationer. ;)

Föresten, om filmen heter Done One borde vi inte ändra titlen på tråden? Eller tycker ni att den nuvarande "Titel Okänd" är för cool? :P
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#163 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 12 February 2008 - 12:51

Spekulationer är ju alva nöjet. :)

Och Done One är väl inte heller bekräftat?

Edited by XC, 12 February 2008 - 12:53.

fqq5BYam.jpg

#164 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 12 February 2008 - 13:12

Nej, det har du ju rätt i. :P

Verkar som att Mitch Pileggi (Skinner) kanske kommer vara med i filmen. :thumbsup: Om pappret är riktigt, det vill säga. ;)
Bild

En karta över platsen filmen utspelar sig på:
Karta
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts

#165 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 12 February 2008 - 13:21

Bra att det inte är några varulvar med i filmen, bilderna kändes ju rätt corny och passade inte riktigt in i min föreställning om filmen.

#166 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 13 February 2008 - 17:12

Dark Horizons - X-Files 2 Call Sheet Details

Tuesday, February 12th 2008

A source on the set of the currently filming film sequel to "The X-Files" has sent along this call sheet from last week. Doesn't look like much right? Well apparently the 'Larry Removes Disguise' comment plays a big part in the upcoming feature. Also unlike those bogus werewolf mask photos leaked from the set the other week, this has been confirmed genuine. Here's the sheet for your perusal:

http://i197.photobuc...m/callsheet.jpg

#167 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 22 February 2008 - 11:41

Trevliga nyheter idag. :D

Moviehole - Skinner's back for X-Files sequel!

February 21, 2008

A couple of bits from the world of The X-Files sequel.

Firstly, Mitch Pileggi is confirmed to be reprising his role as everyone's favourite superior, Walter Skinner.

And now... Big Spoiler Alert folks.
If you want to know which character in the new X-Files may be taking a fall , head on over to our friends at xfilesnews.com
And if you want to go in fresh to the movie like my wife does then just click the back button and go read another story.

Thanks to our friend Holly

Edited by Cartman, 22 February 2008 - 11:41.

#168 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 22 February 2008 - 19:06

Sa jag redan bara ett par inlägg upp. ;)
-Sora, Kingdom Hearts

#169 Rick Hunter

Rick Hunter

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,270 posts

Posted 22 February 2008 - 22:27

Kul! Nu är det gamla gänget samlat :thumbsup:
Håller just nu på med ett X-Files-maraton, är bara halvvägs in i andra säsongen än så länge så det är mycket kvar :)

Winter is Coming

#170 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 25 February 2008 - 12:48

Sa jag redan bara ett par inlägg upp. ;)

Jo, men då var det bara rykten och inget var klart, så som det nu är. ;)

#171 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 25 February 2008 - 13:51

Klipp visat på WonderCon. Mania

Även om det inte är i bästa kvalité och inte så långt så ser det riktigt bra ut.

Edited by Cartman, 25 February 2008 - 13:51.

#172 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 05 March 2008 - 22:20

More X Files Set Photos Online - ComingSoon.net

FlynetOnline has posted spoilerish photos of David Duchovny and Gillian Anderson on the set of 20th Century Fox's The X Files 2. The Chris Carter-directed thriller opens in theaters on July 25 and co-stars Xzibit, Amanda Peet, Billy Connolly, Callum Keith Rennie and Adam Godley.

Det finns en spoilerrisk ja... om bilderna är äkta dvs. :P

fqq5BYam.jpg

#173 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 06 March 2008 - 11:57

Men, inte direkt vad jag behöver se i filmen. Men, men. ;)

#174 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 06 March 2008 - 14:38

Nej, den delen av intrigen intresserade aldrig mig heller.

fqq5BYam.jpg

#175 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 06 March 2008 - 15:38

Njo, fast det är en rätt viktig del i karaktärernas story nu.
-Sora, Kingdom Hearts