Martouf
Mmmmm. Martouf!
Jättebra avsnitt, jag gillar Tok'Ra. Kul när Daniel kommer på vad Tok'Ra betyder.
Posted 20 March 2007 - 22:30
Martouf
Posted 20 March 2007 - 22:45
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 20 March 2007 - 22:46
Då bröt dom för uppehåll senare i så fall med s.2, annars brukar dom bryta för uppehåll med avsn. 11 (senare med avsn. 10) som alltid har varit del 1 av 2.
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 20 March 2007 - 23:29
Posted 21 March 2007 - 00:24
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 21 March 2007 - 05:51
Posted 21 March 2007 - 06:31
Posted 21 March 2007 - 17:32
Antarktisgatens D.H.D. har slut på kraft, så de kan inte använde den.Välkommen
Stämmer inte riktigt. Dom har ju faktiskt Stargaten från Antarktisk som dom hittadeFör i perioden som går på TV6 nu så är det ju så att om en Stargate skulle bli sprängd (inte så troligt), så är ju allt slut...det finns ingen återvändo för teamet.
plus en DHD ligger väl undanstoppade på Area 51 tills vidare
![]()
Edited by FAII, 22 March 2007 - 14:04.
Posted 21 March 2007 - 17:38
Posted 21 March 2007 - 17:40
Posted 21 March 2007 - 17:52
Andra säsongen för att vara mer korrektoch vi är än så länge bara halvvägs in i 3:e säsongen!
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 21 March 2007 - 18:02
Posted 21 March 2007 - 18:03
Andra säsongen för att vara mer korrektoch vi är än så länge bara halvvägs in i 3:e säsongen!
![]()
Och en sak till. Kan du vara snäll att sluta spoila så mycket.
Ja, vi är många som redan sett alla avsnitt, men det är lika många som inte gjort det.
Och det är inte kul att bli frestad att läsa allt som står under spoilermarkeringarna.
Posted 21 March 2007 - 18:13
Posted 21 March 2007 - 18:19
Fast det är när folk frågar om någonting. T ex om en viss karaktär kommer att återkomma eller liknande.Det är lite konstigt att alla spoilat alla redan från början. När jag först besökte tråden innehöll hälften av posterna spoilers.
Posted 21 March 2007 - 18:33
Fast det är när folk frågar om någonting. T ex om en viss karaktär kommer att återkomma eller liknande.Det är lite konstigt att alla spoilat alla redan från början. När jag först besökte tråden innehöll hälften av posterna spoilers.
Posted 21 March 2007 - 18:59
Posted 21 March 2007 - 19:39
Hjälp. En stor miss av Tele2vision. Dom verkar ha slarvat och ingen digitalbox
var beställd. Nu kommer säkert inte den förrän nästa vecka.
Posted 21 March 2007 - 19:49
Jag måste säga, jag gillar verkligen Sams pappa. Tyckte inte så mycket om honom i tidigare avsnitt men i det här avsnittet var han bara för härlig.
![]()
Men att detta var dubbelavsnitt kändes rätt meningslöst. Kändes som att de drog ut på det lite väl mycket.
Men det ska bli intresant att se vart detta bär.Heh, jag älskar Jacks harkling efter att den där Tok tanten kysste honom.
Posted 21 March 2007 - 19:57
Jo Starbuck, jag upptäckte också störningen i slutet på avsnittet. Blev helt svart bild i 1-2 sekunder eller något.
Posted 21 March 2007 - 19:58
Posted 21 March 2007 - 20:05
lät roligt.Tok tanten
Posted 21 March 2007 - 20:23
Tja, senast jag spoilade (och det var inte så många stora spoilers, faktiskt) så var det för att få slut på den idiotiska debatten av att vi borde ha fler avsnitt där folk fastnar p.g.a. att de inte kan ta sig tillbaka per Stargate. Vi har redan 10 där Stargaten är direkt ansvarig för att folk fastnar.Fast det är när folk frågar om någonting. T ex om en viss karaktär kommer att återkomma eller liknande.Det är lite konstigt att alla spoilat alla redan från början. När jag först besökte tråden innehöll hälften av posterna spoilers.
Edited by FAII, 22 March 2007 - 14:04.
Posted 21 March 2007 - 20:26
Posted 21 March 2007 - 22:17
Hjälp. En stor miss av Tele2vision. Dom verkar ha slarvat och ingen digitalbox
var beställd. Nu kommer säkert inte den förrän nästa vecka.
VA!!!!!!!!!!!!!! du skämtar! okej nu känner ja paniken stiga här, vi ska digitalisera oss den 24 april å om min box inte dyker upp som den ska så e de fan döda asså!!!!! för om ja missar ett ända avsnitt av SG så e det redigt synd om dom.
då kan du väll inte se på tv alls nu då??
å ja e redan nu pissigt sur, för vi ha fått lite lappar om va som komma ska, å bara av att läsa raden "spela in det du tittar på". va fan!! ja behöver ju spela in ett för att se ett annat ju!! det finns ju såna boxar men tele2vison ska tydligen va så pissiga som möjligt.. å en jävla box får vi här per hushåll sen måste vi betala, ja behöver minst 3-4 om ja ska kunna se å spela in alla min program.. ja kommer bli så satans fattig....
jävla digitalisering, det funkar ju prima nu, varför ska vi ändra på allt?
jaja iaf, va det fel på min satans dvd eller va det en störning i sändningen i dag? typ i slutet av avsnittet nån gång?