Jump to content

Photo

StarGate Atlantis s.2

• Please log in to reply
153 replies to this topic

#151 Magnus

Magnus

Fleet Captain

• Aktiv member
  • 1,097 posts

Posted 05 May 2009 - 12:35

p.g.a TV6 verkar gilla att reprisera SG-1 och SGA så skickade jag en fråga till redaktionen@tv6.se av ren nyfikenhet igår om hur många gånger de fick visa repriser och idag fick jag svar om det:

Angående repriserna av SG1 och SGA så får vi visa serierna i repris x antal gånger per år… och tyvärr inte alla säsonger utan det är lite olika säsong för säsong.

Det finns fortfarande ett ganska stort sug efter just repriser av dessa, och tittarsiffrorna är fortfarande bra för dessa repriser. Och så länge det funkar med tittarna så kommer vi nog att köra på, tror jag.

Så det verkar som om de kommer köra på ett tag med repriser av SG-1 och SGA.

TV6 måste nog ändå vara min favoritkanal nu, bland annat på grund av deras Sci-fi inriktning och nu just för att de är så snabba på att svara så att man får svar dagen efter om man skickar en fråga.

#152 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 05 May 2009 - 12:39

Snabbt svar du fick :)

Hellre att dom visar repriser på StarGate än att dom börjar visa massa dokusåpor och sånt.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#153 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 05 May 2009 - 14:03

G: Word!
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#154 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 20 July 2009 - 14:16

Någon som kommer ihåg något roligt citat av Radek Zelenka? (från hela serien)
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier